Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kyle23

    tag

    válasz pusszycat #106 üzenetére

    Azt nem tudom tudod e de a motor olaj is újra felhasználható. Mi több éven keresztül fűtöttünk vele a családi házunkat és semmi gond nem volt. Nyilván ehhez szükséges spec égőszerkezetet kellett venni, de gyönyörűen tette a dolgát, iszonyat jó hatásfokkal és tökéletes égéssel. Ha a házunk előtt lettél volna nem tudtad volna megmondana, hogy mivel fűtünk, mert gyakorlatilag füstmentesen lehetett elégetni az olajat. :)

  • kyle23

    tag

    válasz maser #114 üzenetére

    De azok. elinduláskor. Múlt héten voltunk dolgokat venni egy boltban a faluban, mert javítanunk kellett a traktornál 1-2 dolgot. A parasztja úgy állt meg a kocsival, hogy mikor elindult még jobbra húzott az autó és azzal a lendülettel sodort bele az árokba. Mondhatom enyhén szartam össze magam csak, mikor felkészületlenül, minden jelzés nélkül ( se irányjelző és nyilván semmi motorhang) elindult mellettem a kocsival.

    Mi alapján kéne még szerinted? A látáson kívül nem ez következik. Nincs olyan helyzet amikor ezzel tudsz jobban tájékozódni mert a látási lehetőség beszűkül?A hang nem fontos tájékozódás szempontjából? Uolyan fontos mint a látás. Nyilván nem úgy kell közlekedni mint sok városi paraszt a zebrákon. De pl ha már hallod magad mögött/mellett egy autó hangját nem fogsz kilépni az útra hogy elcsapjon hanem megvárod míg elmegy, mert hallod hogy érkezik pedig még nem is látod.

  • kyle23

    tag

    válasz #16820480 #90 üzenetére

    Köszi a linket! Nekem még 8% rémlett, csak nem mertem anno leírni, mert nem akartam orbitális hülyeséget mondani, azért írtam, hogy 1 számjegyű az a bizonyos szám. De ezek szerint már 12%-on vagyunk. :R

    Persze. ez látszik, csak az nem akarja észrevenni aki nem akarja. Szar van a palacsintában, az a kérdés mekkora és hogy van-e idő még újat csinálni helyette vagy ezt kell megenni. A metán felszabadulásokról meg nem is kell beszélni Szibéria területein... Olyan szintű összefogás kellene minden ágazattól, hogy azt én el nem tudom képzelni, hogy mindenki meghúzza egyszerre. Elég csak arra gondolni, hogy egyre többen vagyunk, már csak a saját házad igényeinek a kielégítésére fordított energia mennyiség is évről évre nő. Minden nyár egyre melegebb mit csinálsz? Veszel min egy klímát ami megint +-t csinál a rendszerben..... Ördögi kör.

  • kyle23

    tag

    válasz pusszycat #83 üzenetére

    Most néztem.... :Y :Y el nem tudom képzelni ezt hogy hoztam össze így telóról írva. Pedig átszoktam olvasni, mert sok baromságot hoz néha össze, de ilyet még nem produkáltam........ :W :((

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #79 üzenetére

    Ezért írtam hogy vmi olyasmi rendszert kellene kitalálni, ahol ha elolvassa az ember és elkezd számolni, akkor oda jukadjon ki, hogy megérje neki bérelni ( honap, negyed év, fél év, vagy éves ciklusokban ami hosszabbítható), mint fentartani egy saját autót. Igen a limóhoz hasonlót gondoltam mikor az előző hsz-t írtam, de azt nem tudtam hogy írásod alapján nem annyira baráti a szerződés. Mondjuk ehhez vmi nagyon nagy géppark kellene.

    Szerintem ezzel sem mennek semmire. Tudod mi lesz ebből? Hogy sokkal tovább fogják megtartani a régi autókat amivel megint adunk a szarnak egy pofont. Mert akkora támogás azért nincs rá, hogy mindenki szaladjon cserélni, önerőből meg mondjuk meg kevés ember engedhet meg jelenleg magának.

    Ha vmit erővel tesznek kötelezővé, az nem nagyon volt még sikeres, sőt ami ellen hozzák azt tartják fent hosszabb ideig. Én legalábbis így gondolom. Elég csak energia termelést megnézni. Németek is annyira belementek a megújúló energia átállásba, hogy sorra nyitották tavaly is újra a szénbányáikat, meg próbálják hosszabbítani az atomerőművek leszerelésének idejét, mert egyszerűen nem lehet jelenleg még átállni csak megújúló energiából termelődő áram előállításra.

    De ezt majd az idő dönti el, mi lesz. Beszélhetünk itt sokmindenről, majd meglátjuk mit hoz a jövő. :) a vak is ezt mondta. :DDD

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #58 üzenetére

    A nagyvárosi gebaszt szerintem megoldani iszonyat nehéz, így gyorsba nem is nagyon tudok mit mondani. De a városi lakók és helyben dolgozok ( + 50 kmes körzetben) ott már én is azt mondom, hogy munkába járos autónak már nagyon jó választás egy eautó.

    Sötét Borsodi srác vagyok, mezőgazdaságban foglalkozok egy túrisztikából élő faluban.

    Szerintem úgy lehetne, nagyobb gyorsasággal terjeszteni ezeket az e autókat, ha vmilyen nagyobb cégen/cégeken keresztül vmilyen bérleti lehetőséggel lehetne használni az autókat egy olyan pénzügyi kondíciót kínálva, hogy aki nem teheti meg egy vásárlást, de szeretne váltani belsőégésű autóról annak is jobban megérjen egy ilyen bérleti szerződéssel autókázni mint egy saját autót fentartani. (folyamatos tankolás, javítás, szervíz) Így adva volna a lehetőség a sokkal nagyobb terjedésre és nem lenne ekkora ellenszél, rosszakarat a másik oldal felől.
    De fingom sincs. Komolyan. De ettől a kötelező kinyírástól amit most csinálnak akkor is jobban járnánk ha mint fentebb írtam, a szalonban kitennék egymás mellé uazt a 2 autót minden adattal amit tudni kell róluk ( eautó - benzin/dízel) és te döntenéd el mit szeretnél.

  • kyle23

    tag

    válasz Kinder #63 üzenetére

    Kicsit elég fura dolog úgy lenézni a benzines/dízel kocsikat, hogy nem tudjuk mivel rendelkezel. Meg hogy abban az árban nincs olyan ami tudja a tiéd dél tartani a tempót. :DD kíváncsivá tettél megmondom őszintén hogy mivel rendelkezel, már csak amiatt is, mert így esélyem sincs mellé állítani egy társat, ami tudna veled menni..... Se árat, se márkát, így nehéz megoldani versenyzést.

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #54 üzenetére

    Én ezzel tisztában vagyok, hogy az üvegházhatású gázokat csökkenteni kell, mert hatalmas gebasz lesz, de lehet hogy már van. Az autóipar is tudja, csak össze kell hasonlítani, hogy generáció váltások között mennyit javultak az autók ezen adatai. Szerintem ha csak az elmúlt 20 év adatait hasonlítanánk össze irgalmatlan nagy lenne a javulási mutató. Ott vannak a japán motorok, de bármelyik nagy EU-s autó gyártónál is, már nagyon komoly számokat lehet látni kibocsátás terén.

    De. Az A hatalmas De.

    Én erre azt mondom, hogy jelenlegi tudásom szerint ( ha rosszul tudom nyugodtan javíts ki/javítsatok ki) ezen gázok kibocsátásáért ha a autóipart nézzük 1számjegyű a %-os értéke az összes többi gazdasági szektorhoz képest a világon összesítve. Szóval amíg az összes többi ipar ontja magából kifelé ezen gázokat, nem az egyik legkisebb okozót kellene először penge élre állítani, hanem ellehetne kezdeni a legnagyobbakkal. Szép és jó, hogy baszogatjuk az autósokat emiatt, de amíg növekszik a tengeri/levegőbeni szállítás, ahol sokkal több káros anyag keletkezik mint az utakon addig ezt az egész jelenlegi helyzetet én kicsit álszentnek tartom.
    Kína, Amerika ( nemrég lépett ki ezen egyezményből ugye) India meg teljes Afrikai térség ipara olyan szintű káros anyag kibocsátást végez, hogyha a teljes autó parkot kicserélnénk csak eautóra sem érnénk el semmit, mert még így is növekedésről beszélnénk.

    Az ugye megvan, hogy egy tesla model s árából kb 4 db közép ( ne adj isten 3 db felső közép) kategóriás autót lehet venni. Szóval ez az ügy így elég veszett fejsze nyelének tűnik, mert szerintem nagyon kevés ember van aki kibír ennyi pénzt adni 1db autóért, amit ezek után el kell látnod árammal, amire most még vannak esetenként jóáras töltési lehetőségek, de én a nyakamat ráteszem, hogy ezen autók nagyobb térnyerésével az áram is többe fog kerülni. Amíg ennyibe kerül egy full elektromos családi autó, addig ezt nem nagyon lehet megváltónak nevezni, inkább egy lehetőségnek amin el lehet gondolkodni.Majd ha 1/3-d áron megtudsz venni egy ilyet, akkor azt mondom oké, de addig csak maradjon választási lehetőség, ne az 1db út amit lenyomnak a torkodon ha akarod ha nem.

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #37 üzenetére

    Ezen elvek, hol voltak az elmúlt 100 évben? Eddig semmi probléma nem volt senkinek azzal, hogy Jóskának futja egy Mustángra nekem meg egy Audira, másik szomszédnak meg Alfára a negyediknek meg egy zsigulira. Mit ad isten, derült égből villámcsapásra az elmúlt pár év miatt hirtelen közellenség lett az aki belsőégésű motor párti és nem kapta be a zöld pirulát és nem lett csakis kimondottamelektromosautóajövő mert azfolyikmindenegyesutcasarkon, mert a teslamiattmindenmásauto szartsemér, mertnemelektromos. Ilyen "érvek mellett ezután mi fog következni? Megtiltják holnapután, hogy vki 2szintes házat építsen és azt nem festheti sötét színűre csak világosra? Vagy nem fűthet gázzal csak villanyfűtés lehetséges?Ezek nem elvek, ez kicseszett politika. Vkik kitalálták ezt a szarságot és lenyomják az emberek torkán, mert annyi pénzt raktak bele, amit mi szerintem el sem bírunk képzelni.
    Ne legyünk már olyan naivak. Szerinted csak az emotor a jövő, akkor felteszem neked azt a kérdést hogy szerinted az audi miért állította le, asszem az s6 szeria motorjai közül az összeset a v8 motoron kívül? vmelyik 7en volt az egyik autós magazin honlapján, hogy semmilyen más motorral nincs előrendelés csak v8-al, de az is már véges db számú, mert pár éven belül már nem engedik azt a motort a forgalomba?!
    Miért nem lehet ezt az egész dolgot hagyni, hogy a piac döntse el melyik megy/marad? Az eladások eldöntik, meddig éri meg a autógyártóknak belsőégésű motort gyártani, nem kell nekik politikai segítség, nem idióták vezetik ezen cégeket. Bemész a szalonba van eautó bal oldalt, van benzines/dízel jobb oldalt. Azt veszed amelyiket szeretnéd. Eltelik pár hónap/év megnézik a statisztikát és ha ott 8/2 vagy 9/1 az arány az eautó javára hidd el, már másnap elindul a fokozatos leállítás. Nincs szükség erre a szarságra amit ráhúznak erre az egész jövőbeni autózás tematikára.

  • kyle23

    tag

    válasz hogabesz #42 üzenetére

    Én teljesen az vagyok. Nekem nincs bajom az e autókkal. Nekem az a bajom, hogy nincs választási lehetőséged maradni annál amit te szeretsz. Városi közlekedésre kis km megtételére szerintem a legjobb választás már akár jelenleg is. Nekem az a bajom, hogyha én szeretnék pl egy sportos családi szedánt teszem azt egy alfa giuliat venni ferka motorral nem tehetem meg mert hamarosan már csak "szaros" elektromos változat lesz. Szerintem az ellentábor 80%nak ezzel van baja, hogy nincs választási lehetőség mikor bemegy a szalonba. Nekem is ez nem tetszik, ezen kívül semmi más.

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #40 üzenetére

    Ember, te gondolom még életedben nem mentél egy hegyvidékes szakaszon úgy, hogy 1el kisebb sebességben hagytad az autót ugye? Ne nevettesd már ki magad. Igen 80al menni úgy egy szerpentinen részén hogy 4ben van az autó hanem 3ban és 4-5000 a fordulatszám marhára élvezetes és nem vétesz a szabály ellen.
    A p@lyázás meg ott van, az mehet aki csak akar, ott nem veszélyeztetsz senkit max magad ha idióta vagy. Még segít is, mert rutint szerzel, megismered a határokat ( autó + saját magad) Mind a 2 megfér egymás mellett.
    Szóval ne magyarázd meg, hogy én a közúti versenyzésre buzdítok, vagy veszélyeztetve másokat vezeték.

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #33 üzenetére

    Nyugodj meg szerintem, nem kell izmozni. Eddig normálisan sikerült beszélni egymással, nem kell ez oroszlánszag mellé. Mond már meg légyszi hol írtam, hogy közúton kell emberkedni? Mellesleg vannak olyan autópálya szakaszok németben ahol ugye, mehetsz mint a mérgezett egér. De egy hegyes szakaszon is lehet úgy menni az autóvál megengedett km/h alatt, hogy az minden élményt megadjon.

  • kyle23

    tag

    válasz #16820480 #29 üzenetére

    Én marhára nem azt mondtam, hogy közúton kell széttaposni az autót másokat veszélyeztetve.
    Szerinted egy benzines autó nem adja uazt G hatást mint egy elektromos? Nincs meg az érzés egy kigyorsításnál vagy fékezés él? Ne beszéljünk úgy az e autóról mintha ezek találták volna fel a spanyol viaszt. Még csak irgalmatlan nagy lóerő sem kell ahhoz hogy te G erőket érezzél kanyarodás közben. Ott vannak a sokak által lesajnált japán sportkocsik ( gt 86, 350z, 370z, s2000 pl) amivel olyat tudsz kanyarodni hogy az agyad eldobod. Az újabb sportautókról nem is beszélve. De a német teknikai is meg adja ezt neked kis pénzből és nagyból egyaránt. Egy gyorsulás meg nekem nem kell több mint amit bármelyik mai benzines nagyteljesítményű autó tud. Volt szerencsém egy ferrariban ülni, igaz csak anyós ülésén egy pár évvel ezelőtt bőven elég. :D ha nem lenne fülem, a szám körbeért volna a fejemen. :DD
    Szerintem azon kívül hogy hangtalanul teszi uazt mint egy benzines autó, ezen kívül semmi extra nincs benne.

  • kyle23

    tag

    válasz hogabesz #21 üzenetére

    Nem. Mert nem lehet megcsinálni. A hifiből jövő hang sem olyan mint az eredeti. Szerintem tiszta gáz amúgy. Ha annyira mások akarnak lenni az e autók miért vannak azon, hogy minél jobban hasonlítsanak arra, akiktől jobbak akarnak lenni?
    + ami folyton jön ilyenkor hogy az csak a hang. A hang az nem fontos. Szerintem meg de. Az egyik legfontosabb. Egy élmény autózásnál mit ér ha nem hallasz semmit? Márpedig egy autónak nem csak az a dolga hogy a és b pont között közlekedjen. Hanem adnia is kell mellé, hogy élvezd és ne egy egysíkű ingerektől mentes utazást kapjál.
    Egyszerűbb a működés? Vmilyen szintén igen. Van akinek tetszik van akinek nem. A baj ott van, hogy ezt erővel tolják le az emberek torkán, nem adva semmilyen választási lehetőséget arra, hogy te dönts mit szeretnél a jövőben saját magadnak.
    Egyébként veszélyesek is szerintem. Elinduláskor leginkább. Több alkalommal jártam már úgy, hogy hangtalanúl indultak el mellettem elektromos autóval úgy, hogy baszott szétnézni a csóka az autóban és vagy a kezemet sodorta el, vagy én szartam össze magam miatta. :Y

  • kyle23

    tag

    válasz hogabesz #8 üzenetére

    Minden olyan dologban ami szerintem fontos egy autóban. Főleg ha egy igazi nagyköbcentis motorú kocsival beszélünk. Nem hallod egy v8 morajlását, nem hallod egy V12 sikítását. Ez csak a hang és igen marha fontos a hang egy autónál. Aki szerint nem, az még nem autózott ilyen motorú autókkal. Ki kell próbálni aztán felfogható miért nem adja azt az érzést vissza mint egy belső égésű motor.
    De ott van még a rezgése a kaszninak. Ami mondjuk szorosan kötődik a hangzáshoz. Amikor elindúl a motor és érzed a kormányon, magát a motort. Mikor egy gázadásra megmozdul a teljes karosszéria. Amikor érzed az erőt magad alatt már azután hogy alapjáraton jár a gép. Ezt soha nem kapod meg egy elektromos autótól. Gyorsnak gyors de mindent nem tud megadni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés