- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
mekker
őstag
Te most miről beszélsz? Tier1=Dx 11? A hardvernek annyi köze van a DX támogatáshoz, hogy megvannak-e a különféle előírt egységek benne, meg van-e hozzá driver. Éppen ez a lényege a DX12-nek, hogy hatékonyabban lehet kezelni az adott hardvereket, mint Dx11-nél. A TIER1 besorolás inkább egy korlátozást takar, hogy "miből gazdálkodhat" a grafikus program, milyen effekteket használhatnak egyszerre, stb.
Ennek nem első sorban nem szebbnek kell lennie, mint a Dx11 játékoknak, hanem hatékonyabbnak.
A TIER3 természetesen már inkább a "nextgen" látványvilágról szól, azaz az olyan effektekről, amiket eddig elég nehéz volt integrálni a játékokba a jelentősebb szoftveres limitáltság miatt.
Hogy gyakorlatban mennyit fog észlelni/hiányolni a nagyközönség a TIER3 hiányából, az majd kiderülk (természetesen ez a fejlesztőkön is műlik). -
Cooley18
aktív tag
Abu nem fogalmazott pontosan. Egyáltalán nem könnyebb, mert sokkal több melóval jár, és sokkal több a hibalehetőség. Optimalizálni könnyebb, sőt arra sem a könnyebb a megfelelő kifejezés, inkább több rá a lehetőség, ezért hatékonyabb, de ez megint csak többletmunkával jár.
-
Cooley18
aktív tag
Vélhetően az lesz a helyzet, hogy ctrl+c/v-zik az Xbox One-os kódot a szükséges módosításokkal, ahogy a cikk is írja, és ezek lesznek a DX12-es játékok, a többi marad továbbra is 9.0c/10, vagy nagy ritkasággal 11. Esetleg lesz 1-2 elvetemült, maximalista fejlesztő, akik írnak PC only DX12-es motort, de szerintem erre jó ideig esély sincs, meg nem is lenne túl logikus lépés. Ergo a helyzet változatlan marad, csak olcsóbbak és jobb minőségűek lesznek a konzolportok, meg talán még kevesebb PC exkluzív cím lesz.
-
CybonTom
tag
Én ha jól értelmezem a cikket és az elmúlt évek történéseit (majd jön Abu és elmondja a tutit, ha nem), akkor az új dx pontosan 2 dolgot hoz nekünk, ami lényeges.
1. Alacsonyabb szintű hw hozzáférést, ezáltal gyorsabb (neadj isten stabilabb) és erőforrás kímélőbb működést.
2. Eltörlik azokat a korlátokat (Tier 3), amiket eddig az NV és az Intel kedvéért tartottak fent, úgy, hogy közben lehetőséget hagytak rá a fejlesztőknek, hogy a régi dx képességeit kihasználó hw-k se menjenek egyből a kukába (T1), illetve az átmenetet megkönnyítsék az nv-nek és/vagy az Intel-nek (T2).Ez a pc számára gyakorlatilag azt fogja eredményezni, hogy mikor végre megtanulják programozni normálisan a nextgen konzolokat (1-2 év) és legalább 90%-ban kihasználni a bennük rejlő lehetőségeket, akkor azokat sokkal kisebb költséggel, sokkal gyorsabban át tudják majd portolni pc-re is, úgy, hogy közben a legegyszerűbb módon be tudják azt is állítani, hogy melyik tudású hw-n, milyen effekt működjön (amit eddig gyakorlatilag csak nagyon kemény és költséges módon tudtak volna megcsinálni, ha ugyan ment volna).
-
brian1987
tag
A DirectX 12 a fenti szintek mellett a Microsoft terveinek is megfelel, vagyis egy olyan API-ról van szó, amelynél az Xbox One konzolra írt kódot direkten át lehet másolni PC-re, és igen apró, pár soros kiegészítésekkel futtathatóvá lehet tenni az érkező Windows operációs rendszeren.
-
Cooley18
aktív tag
Alapvetően nyilván nem, de a konzolportok idejében az. Ha elolvastad volna az utolsó bekezdést, te is tudnád. És lényegében nem DX11-et kapunk, mert a legfőbb előrelépés a DX12-ben a teljesítményjavulás. Azt a teljesítménypluszt mindenféleképpen megkapjuk. Viszont ezt is tudnád, ha figyelmesen elolvasnád a cikket.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A feature level 11_0 igen. A 11_1 már 64 UAV-t kezel.
Igen a TIER_1 az a mostani picit butább hardverekre szabott tudásszint, csak éppen a DirectX 12 hatékonyságával.
Nem. A TIER_2 szint funkcionálisan a DirectX 11-ben nincs jelen. Nem tudom, hogy ebben miért van benne. Gondolom valamelyik gyártó kért egy ilyen szintet, mert a TIER_3-at nem tudják majd támogatni, de a TIER_1-ről azért ellépnének.
A TIER_3 meg effektíve azt tudja, amit a Mantle, illetve a Mantle még többet tud, mert nem korlátozott a támogatott puffertípus, illetve -formátum. A DX12-ben még az, de később lehet, hogy lesz egy TIER_4 szint.(#15) Peat: Igen. A TIER_2/TIER_3-ban több effekt lehet aktív, de ezeket éppúgy kikapcsolhatod majd manuálisa, mintha fel sem kínálná a beállítások menü az aktiválást.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Windows 11
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Windows 10
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó karcmentes állapotban levő Apple iPhone 14 Plus 256GB / AKKU 100% / 12 hónap jótállás
- Nintendo Switch bazár (Okosított Nintendo Switch konzolok, játékok, tartozékok)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest