Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyakdam

    aktív tag

    válasz Cooley18 #21 üzenetére

    Köszi elolvastam a cikket. Én arra gondoltam, ha nem olcsobb megírni DX12-re a kódott, akkor nem fogják.

    Mert az MS olyat csinált amit még eddig szerintem nem. Visszafelé kompatibilissá tette a DX-et. Mivel a Tier1=DX11.0-val, ez lehetőséget add az átcimkézésre.Az NV továbbra is kiadhatja a 11.0-ás HW-ját csak DX12-es plecsnivel, így nem változik a piaci felállás és 90%-ban DX11.0 vagy gyengébb HW lesznek, így a játékfejlesztők nem fognak több efektet berakni, mert az több pénz és munkaóra csak amire a piac képes. Tehát marad a DX11.0, és a játékra is rádobhatják a DX12 plecsnit! Megveszed az új Win-t, az új DX12 plecsnis HW-t és az új játékot és ugyan úgy 1 hajszimulációt látsz, és elmondják neked, hogy ez már a DX12! Ez szemétség.

    Ha kivenné a Tier1-et, akkor a DX12 plecsnit tényleg csak a 12-es HW-ra lehetne rátenni. Így nem címkézhetne át senki semmit és tényleg jönnének a fejlettebb HW-k. Ha több a valódi DX12-es kártya akkor a játékfejlesztő is rá van kényszerítve, hogy valódi DX12-es játékot adjon ki.

    Most pár évig az MS bebetonozta a DX11.0-át(persze DX12-re átcímkézve), és mossa a kezeit, hogy ő mindent megtett.

Új hozzászólás Aktív témák