Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JoeYi

    őstag

    válasz DeFranco #5 üzenetére

    huhh, hosszú story... De a lényeg: valószínűleg nem tölt a generátor

    A jelenség az, hogy egyik nap még gond nélkül tölt, a másikon meg nem és akár annyira letud merülni az akksi, hogy nem bírja többé berántani a motort.

    Mikor először vittem szervizbe akkor akksi cserét ajánlottak. Elfogadtam és jó is volt 2-3 hónapig (nyár), belekerült 1-2e km. Aztán újra előjött a gond. Egyik előjele volt hogy piros lámpánál megállva világított az akksi a műszerfalon.

    Műszaki ember vagyok, úgyhogy elkezdtem beleásni magam a témába és kiderült hogy belehet kapcsolni a kilóméterórán hogy mutassa a feszkót. Ezután mindig úgy utaztam hogy folyamatosan figyeltem. Most szerda egy átlagos nap volt. Feszkó figyelés bekapcs, indítás előtt 12.2V, indítás után szép lassan 14.2V. Este leálltam vele, hazasétáltam.

    Másnap reggel megint szokásos, feszültség figyelés be, 12.2V, motor indít és bumm, 3-4mp múlva nem hogy nem 14.2V-ra kúszott fel, hanem beesett 11.2-re. Elindultam vele melóba, mondom majd magas fordulaton magához tér, de semmi. És a régi hibajel is megjelent, piros lámpánál világított az akksi jel. Beértem vele, de azóta annyit csináltam hogy multiméterrel rámértem. Korábbi napokon 12.3V körül volt, ma reggel az éjszakai állás után (bent hagytam melóban) 11.7V (volt pár indítási próbám, gondolom leszívta). Ezzel már be se bírja rántani. Napközbenre töltőre raktam és nap végén visszaraktam 12.6V-os töltöttséggel hogy mi a szitu. Beindítja, de nem jelenik meg most se a töltő feszkó.

    Mindegy, most örülök mert korábban nem tudtam megmutatni a szerviznek mi a baj, most meg mintha állandósult volna

    Szerintem vagy generátor, vagy smart charge, vagy kábelhiba van.

    utólagos gondolatom még hogy korábban úgy tűnt el a hiba egy időre hogy bikázva lett a kocsi

  • JoeYi

    őstag

    válasz DeFranco #3 üzenetére

    hát nekem van némi elektromos hibám, azt nyugodtan kijavíthatják :)

Új hozzászólás Aktív témák