Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    válasz arty #6 üzenetére

    nem az én elvárásaim nagyok, hanem csak probálnám számonkérni azokat a kijelentéseket amiket akkor tettek és most 5-6 évvel később se látok belölük semmit.
    Sajnos van olyan rosz tulajdonságom, hogy emlékszem a regebbi PR szovegekre és nem csak a mult heti dolgokra.
    [link] [link] [link]

    Ezzel valóra vált az a jóslat is, miszerint a DirectX 12 szempontjából dolgozhat együtt Radeon és GeForce.
    NEm hogy kombinálni nem lehet öket, de még azonos VGA-kjat se lehet használni mint elötte

    Szintén lényeges változás lesz, hogy az esetleges grafikai hibákkal a gyártók az új API-k mellett nem tudnak majd mit kezdeni. Egyszerűen az alacsony szintű hardvereléréssel kikerül a kontroll a kezükből, vagyis a felhasználóknak nem az új meghajtó jelentheti a megoldást, hanem egy új frissítés az alkalmazáshoz.

    Nem igen találkozok azzal, hogy a játékokhoz addnának ki javitásokat inkább még mindig csak azt olvasom, hogy a VGA-khoz jonnek havonta frisitett driverek amik a játékokhoz ad ki javitást , akkor hogy is van ez ?

    Az Oxide Games egyik nagy fegyvere, hogy az új leképező miatt gyakorlatilag olyan korlátokat törhettek át, amelyek minden mai játékban akadályt jelentenek. Például az árnyékot vető fények száma általában nyolcra van limitálva, mivel nagyjából ennyire elég a rendelkezésre álló hardverek ereje, de a legtöbb játék egyszerűen kettőt használ és kész. Az egyik jellemzően az égbolt, míg a másik például lehet a főhős karakterében egy zseblámpa. A stratégiai játékoknál a helyzet ennél is egyszerűbb, hiszen az égbolt fénye elég.Gyakorlatilag minden egyes jelenetben lévő fényforrás árnyékot vet, legyen az az égbolt vagy akár fegyverekből kilőtt sok száz lézernyaláb, illetve a különböző robbanások.

    Hol van ez a több 100 fényforrás kezelés ?

    ÉS még sorolhatnám napestig ami nem az én elvárásom hanem a cégek jelentettek ki az uj API-kkal kapcsolatban .

  • repvez

    addikt

    és az miért van , hogy 2015 ota még nem láttam semmit sem abbol amit akkor mondtak a Vulkanrol és társairol?
    Sehol sem látom a egyenloen kihasznált CPU- coreokat.
    Hol van a multiGPU támogatás? Most is egy olyan laptopon irok amiben van egy APU és egy dedikált GPU és mégis választanom kell , hogy mikor melyik legyen használatban programok alatt, nincs olyan, hogy mindkettő.
    hol vannak a nagyobb drawcall számok a szebb grafikák?
    Én csak anynit vettem észre, hogy ugyan ugy mint a vilkan apik elött mintha mindig már elérték volna a limitet a hardverek és a programok is.
    Holott a vulkánnal pont az volt a cél, hogy egy uj kezdet aminél még mesze éesz a határ elérése .

    ÉS ahogy látom a cikbe ez eléggé szerteágazó egy API lett mindenki farag hozzá valamit amit a másik vagy tud használni vagy nem

Új hozzászólás Aktív témák