- Motorola G86 - majdnem Edge
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A build és a hatékony build között mérföldes különbség van. A gondot az jelenti, hogy van x pénzed és erőforrásod, hogy egy ilyet kialakíts 5 platformra. Az az X pénz és erőforrás viszont csak 2 platformra elég, tehát a másik háromra nem tudsz már optimalizálni. Elfogyott a zseton. Mivel az egyre inkább növekvő fejlesztési költségek mellett is igen csekély az esélye annak, hogy ez a piac hirtelen sokszorosára nő, így a másik végét kell megfogni a problémának. Olyan közel kell vinni a platformokat egymáshoz, amennyire csak lehet. Így már esélyes, hogy az 5-ből 4 platformra jó optimalizálású rendszert lehet kialakítani ugyanabból a pénzből.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eddig se volt az. Már évek óta nem az. Abból él a PC, hogy az AMD, az Intel és az NV fejleszt bizonyos extra technikákat, amelyek jó esetben eljutnak egy-két játékba, persze korlátozottan. Az új konzolok létezése óta egyedül a TressFX jutott el oda, hogy ne csak extraként legyen alkalmazva, hanem legyen a játék kikapcsolhatatlan része. Pedig volt itt újítás, mint az NV HairWorks és a WaveWorks, az Intel PixelSync IOT. Ezek eljutottak egy-két játékba, de sosem lettek integrálva. Nem beszélve azokról a fejlesztésekről, amelyek játékig sem jutottak el.
Na most várhatunk még éveket arra, hogy hátha lesz még egy TressFX szintű siker, vagy megpróbálhatjuk felszámolni az alapproblémát. A Microsoft az utóbbit csinálja. A fentiek alapján joggal. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Úgy próbáld értelmezni, hogy PC-re már nem történik kutatás. Drágul a játékfejlesztés és a kutatás is egyre drágább lesz, emiatt az összes pénzt elnyomják az Xbox One és a PS4 implementációk fejlesztésére. Szerencsére ez a két konzol nagyon hasonló ugye.
A Microsoft koncepciója az, hogy ha a PC-re már úgysem lesz kutatás, akkor legalább a PC képességei egyezzenek meg a konzolokéval, és úgy direkten átmenthetők az Xbox One implementációk. Ehhez a hardvergyártók tudnak alkalmazkodni, sőt, az AMD már alkalmazkodott hozzá, mert PC-be is GCN-t kínálnak. A többieknek pedig van erre másfél évük.
Ezután sem kutat majd senki PC-re, de legalább a PC is nagyon hasonló lesz a két konzolhoz, így az implementációk és ezzel az optimalizációk ide is lehozhatók. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyanokat most is tudnának, csak már nem lenne elég az eladáshoz.
Ez lenne a cél. A PC-hez is egyszerűvé kell tenni az optimalizálást.(#7) sTERNI: Miért kellene ezeknek eltűnniük? Baj, hogy felhívja a figyelmed, hogy épp ment, és nem kapcsold ki a gépet, mert elveszhet a mentés? A játékmenetet pedig az igények alakítják.
A PS2 idején 50x olcsóbb volt egy AAA játék fejlesztése.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600X / RTX 3080 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest