Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MK VII

    veterán

    válasz zoli121 #6635 üzenetére

    Szia..
    Az első három hónapban kellett volna már visszaküldeni ugyanis a cseregarancia vonatkozik a hardveres meghibásodásra is.
    Ne várjatok a Telekomra.. Battyogjatok be a postára és postáztassátok el a Telemaxhoz a készüléket.. Ingyenes a procedúra. Előbb oda is ér mintha a Telekomon keresztül intéznétek.. Tudom, mert már 6x-7x volt alkalmam a Telemaxhoz, ezzel a telefonnal kapcsolatban. Kétszer a Telekomon keresztül.
    Annyival jobb a Telekomon keresztül küldeni a szervizbe, hogy mikor leadod a készüléket akkor a jegyzőkönyve beleírathatod, hogy pl sérülésmentes a készülék és akkor papírod van róla, hogy hogy adtad le.
    A Telekomnak pedig nincs módja eldönteni, hogy szervizbe kell-e küldeni a készüléket. Neki az a dolga, hogy elküldje. Olyan nincs, hogy ott ránéznek és azt mondják neked, hogy ezzel semmi baj.. A Telemax a szerviz és az ő hatásköre megállapítani, hogy jó-e vagy nem.

    Nekem vegyesek a tapasztalataim... Nem akarlak elrettenteni, de én először több mint két hónapig nélkülöztem a telefonomat, mert képtelenek voltak használható készüléket visszaküldeni. Aztán még egy párszor volt velük dolgom, de most utoljára nagyon korrekt készüléket küldtek vissza kb egy hét után.. Semmi kifogásom nem volt...
    Szóval igen. Vannak rossz tapasztalatok is, de jó is..
    Ha akármi gondod lenne a készülékkel amit visszaküldenek akkor nyugodtan vissza kell nekik küldeni mindaddig amig nem kapsz egy normális készüléket. Vagy egy refurbishedet adnak, vagy, ha végképp nem sikerül nekik a javítás akkor a szolgáltatódon keresztül csereutalványt igényeltetsz. Azzal meg a szolgáltatódtól tudsz kihozni egy vadi új készüléket...
    Én mindenen átmentem ezzel a telefonnal amin csak lehetett szerviz és szolgáltató téren..

Új hozzászólás Aktív témák