- Google Pixel topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic V2 - origami
- Android szakmai topik
- Egy óra, két rendszer
-
Mobilarena
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vaguny
tag
További beszámoló a telefonom szervizelésével összefüggésben:
Rá kellett, hogy jöjjek a telefonom akkuja sem volt az igazi. (Itt a fórumon is voltak hozzászólások, amelyek elég komoly készenléti időkről adtak számot, így gyanús volt korábban is, de most bebizonyosodott, hogy nálam az sem volt oké).
A szervizelést követő első töltéssel 15%-ra merülve elértem a 6 óra 13 perces bekapcsolt képernyő időt. Teljesen hasonló használat mellett ez korábban soha nem volt 4 óra 45 percnél több.
Szóval ez is egy pozitív változás.
(Először volt olyan gondolatom, hogy talán a munkalapon "csak úgy" szerepel az akku csere, de ez alapján tényleg cserélték azt is). -
-
baladam86
aktív tag
Én még azt is el tudom képzelni, hogy konkrétan egy új készüléket kaptál, csak a munkalapon ezek az alkatrészek szerepelnek, a leírtak alapján nem igazán van olyan, amit ne "cseréltek" volna, csak ugye fel kell tüntetni minden alkatrészt. Azt persze sosem vallanák be, hogy új a készülék
-
lacus83
senior tag
Ez egy teljesen szuper hír, annak ellenére persze hogy te is jobban jártál volna ha nem romlik el a panel.
De legalább szépen újra építették. Valószínűleg nem lehet úgy szétszedni és összerakni, hogy ne sérüljenek komponensek,igy cserélték őket.
Probléma mentes további használatot kívánok -
vasi89
őstag
jah erre emlékszem h nem volt teljesen tiszta mit ír a fórumtársunk. Mindenesetre érdekes, Én nem rajongok a kijelzőcseréért. Főleg azért mert pár hónapos a telefon, meg mint írtam Én nem igazán bízok a magyar szervizekben. Habár a huawei szervizről sok a jó tapasztalat de nem tudom a TMX az TMX.
-
-
spartan44
tag
Sok sikert!
Nekem sem volt egy sétagalopp, mire végre sikerült egy hibátlan készülékhez jutnom (bár ugye az ördög sosem alszik) és azóta is örülök neki, hogy nem álltam el a vételtől, pedig nagyon közel álltam hozzá. (Nekem a 4. készülék lett végül jó, bár azt rögtön hozzáteszem, hogy én először a viszonteladóhoz rohangáltam vissza, nem a szervizhez. (Zöldülés volt egyébként.) Oda csak a 3. készülék esetén mentem és akkor kaptam meg végre a jó telefont, amit most is használok.)
A szervizelés előtt én is feltúrtam a netet, hogy mit írnak a TMX-ről és hát volt 1-2 olyan hozzászólás/vélemény, amin rendesen néztem, hogy na mondom mi lesz, ha én is így kapom vissza a telefonomat. De semmi ilyesmi nem történt szerencsére és bár nekem cserélték, szerintem ha javítják, sem fogják szétbarmolni!
Azért ez nem éppen egy 20-30 000 Ft-os bóvli készülék, hogy így fogalmazzak, hanem egy tízszer ennyibe kerülő, felsőkategóriás modell. Nem látok bele a szervizelésbe, de feltételezem, hogy ebben a kategóriában csak odafigyelnek arra, hogy minőségi munkát végezzenek a javításkor, ha esetleg mégis arra kerülne a sor!
Szóval csak hajrá és reméljük utána már neked sem lesz több gondod a telefonnal!
Közben nekem is lenne egy kérdésem, méghozzá a sokszor vitatott akkumulátor töltésről-használatról: egyszer emlékszem, valaki csinált ezen a fórumon erről egy kérdőívet, amit még én is kitöltöttem. Van ennek valamilyen eredménye? Kíváncsi vagyok ugyanis, hogy az, ahogyan én töltöm mostanában a mobilt, az vajon nem tesz-e kárt az akkumulátorban? Én ugyanis úgy csinálom, hogy amikor jelez, hogy lement 20 %-ra, akkor aktiválom az Energiatakarékos módot, majd amikor a 10 %-ot éri el és/vagy alá megy, akkor rakom csak töltőre. (De nem kapcsolom be az Ultra Energiatakarékos módot, hanem maradok továbbra is az Energiatakarékoson.)
Feltornászom 90-95%-ig és amikor ez megvan, akkor kapcsolom ki az Energiatakarékos módot.
Ez szerintetek jó így? Vagy inkább ilyen 25-85% között maradjak? Vagy ez igazából mindegy?Szerk.: még annyi, hogy én a gyári, 40 W-os gyorstöltőt használom. (Bár elvileg hamarosan meg fog érkezni a hivatalos gyári vezetéknélküli töltő is, akkor lehet, hogy majd áttérek arra.
)
Előre is köszönöm!
-
Pjotr
senior tag
Engem nem zavar. Viszont mikor legutóbb nekem az egy napos telefonom cserélte a TMX szerviz, nem ám bontatlan telefont kaptam. Hanem egy telefont minden nélkül. Kicsit a kereten sérült is volt, 2 pötty. Szóval a csere sem életbiztosítás. Lehet valami gyárilag javított az, amit az emberhez vágnak.
-
-
Hát igen a csere és a javítás nem ugyan az!
Az biztos ha én járnék így és "csak," javítanák az biztos első dolgom lenne eladni, mert egy javított már soha nem lesz olyan mint az original😣
Sajnos saját tapasztalat, nem ennél a telefonnál de az tök mindegy!
Amihez egyszer hozzányulnak az már nem lesz soha olyan -
vasi89
őstag
ez a hiba azért nem gyakori, szóval értem én h kellemetlen de ez bármelyik amoledes telefonnál előjöhetett volna. A zöldülés az más de annak aki nem megrendeléskor vette már nem volt vele gondja. Az első széria meg kb minden gyártó esetén problémás. Nem azt mondom, hogy ennek örülni kell de miből gondolod h csak a kijelzőt cserélik és nem az egész telefont?
-
vaguny
tag
Hivatkozott előzményeket követően, tegnap estére az alábbi, immár végleges kijelző hiba alakult ki a telefonomon: zöld színben tündöklő vonal a kijelző teljes hosszában. Odáig vagyok a gyönyörtől
Az első telefon zöldüléses cseréje után, most jöhet a szerviz...
Úgy érzem most, hogy nekem soha többé nem kell Huawei telefon. -
-
-
Kohattyu
csendes tag
Az van, hogy kínai. Soha nem lesz JAPÁN. A nagy tömegben ott elmegy ez is . Max majd ha úgy adódik lesz olyan mint a JAPÁN vagy AMERIKA és SAMSUNG.Eleddig sem volt eredendő kínai termékem(nem egyenértékű a külföldi technológiával megbizásos gyártással), ezután sem lesz. De persze ez csak az én véleményem.
-
Skynet258
veterán
Azért a gyártás során keletkeznek olyan adatok, amiből a gyártó meg tudja mondani melyik gyártósoron és milyen panellel szerelték az adott eszközt... ezekhez az infókhoz te mondjuk nem, de egy Telenor/Telekom/szolgáltató hozzájuthat ha felveszik a kapcsolatot a Huawei-jel.
Mondjuk az adott sztori kicsit más, az ottaniak szerintem sem tudhatták csak úgy megmondani, hogy "régi LG" panelesek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Honda topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gyúrósok ide!
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Akciókamerák
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Több Lenovo Thinkpad x1 carbon gen 4 / 5 / 6 / 7 X1 Yoga gen3 6-9. gen i7, i5 procik
- HP OMEN MAX 16T-AH000 - Ultra 9 275HX, 32GB, 1TB SSD, NVIDIA RTX 5090
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest