Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz pergabb #6477 üzenetére

    A Telenoros infójának egy része nem valós, az biztos.
    A probléma megoldása nem ilyen egyszerű, mert ha nem is a Telenortól vásárolta valaki a készüléket, hanem másik szolgáltatónál - azok is függetlenek -, vagy nem szolgáltatónál, hanem más forgalmazónál a kétkártyást, a probléma azoknál is adott, ha Telenoros előfizetéshez kapcsolódó SIM kártyával van használva Telenoros 4G hálózaton, de más szolgáltatós előfizetéssel nincs probléma 4G hálón sem.
    A Telenor vagy a 4G hálózatát fogja átparaméterezni, vagy kiadnak egyéni verziós frissítést a telefonra, vagy a gyártóval tetetik bele azt egy frissítésbe.
    Átgondolva, utóbbira tippelek, mivel egyéni verziós szolgáltatós frissítést csak az általuk forgalmazott egykártyásokra tudnak praktikusan kiadni, viszont máshonnan vásárolt Mate 10 Pro-val is sokan használnak Telenor előfizetést.
    Egy szolgáltatói probléma miatt nem hív vissza a gyártó készüléket, hiszen más szolgáltatóknál nem adott ez a probléma és a Telenornál is csak a 4G hálózatán.
    Amíg nincs orvosolva a probléma, addig a Telenor előfizetők 3G módban használják a telefonjukat.

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák