- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Bluetooth-headsetekről általában
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cbox11
csendes tag
Igen, adnak garanciát, de csak egy évre. A postázása is saját kontóra megy, habár nálunk van Experience Store, szóval megoldható.
Vigyázni én is szoktam. A tokokról meg van egy sajátos véleményem, lehet csak én vagyok ilyen: Ha a készülék szép, akkor kerülhetett az bármennyibe is, biztos hogy nem "rondítom" el egy tokkal. De mondom, ez egyedi vélemény, kinek mi. -
Soulfly842
addikt
válasz
SaltyDave #33 üzenetére
Óóó, tudnék mesélni... szerintem maga a szerviz-témakör maga ilyen... Ez sosem lesz egyszerű - s ilyenkor legalább van olyan, akit lehet zargatni (manapság már ez is öröm
).
Más szervizeli a tv-ket, más a telefonokat általában... s szervizfutáron kívül, vannak márkaszervizek is. Lehet végigjárni, hogy neked melyik a legszimpibb
Ez sajnos sosem lesz egyszerű. Mert hát, ha Mo-i jótállással veszed legalább erre van lehetőséged egy ilyen terméknél...
(nem emag, stb-ről...)
Azonos tünettel 3*-i szervizelés után meg a gyártói szerviz könnyen ad csereigazolást, ha a problémát nem sikerült orvosolni... persze, mindig bonyolultabb lesz, ha a problémát sem akarják elismerni, akkor max független szerviz és egy lapocska, amin leírják, h. fennáll a hiba... és support.
-
SaltyDave
csendes tag
válasz
Soulfly842 #25 üzenetére
Mondjuk a SAMSUNG márkaszervíz se különbb mint a sufniboltok amikkel itt riogatnak. Samsung TV-m kezdett el haldokolni (nem vagy alig reagál távirányítóra, elfelejti hogy van bedugott source ha kettő között váltasz), be lett vive, garanciálisan, megállapították EGY HÉT után hogy ennek semmi baja, visszaadták. 2 nap kezdődött elölről. Nekem kellett otthon tesztelni hogy milyen jellegű és mértékű felhasználás kell ahhoz hogy elkezdjen melegedni, és akkor jöttek elő a problémák. Visszakerült ugyanoda megint, otthagytam - nem lett közölve velük hogy szerintem melegedési probléma. Újabb egy hét kellett hozáz hogy megállapítsák hogy ennek semmi baja, bekapcsolják, minden fasza. Akkor mondtam hogy így két hét után mi lenne ha normális formában letesztelnétek, hagyjátok bekapcsolva csak fél órát aztán mondjátok ugyanezt, mert szerintem 99% hogy melegedési probléma.
Másnapra kicserélték az alaplapot és kiderült hogy tényleg melegedési probléma.
Ez nekem 2 hetembe került, 2x adták volna vissza azzal hogy probléma megoldva, és végül én oldottam meg helyettük.
Ennyit a hivatalos SAMSUNG márkaszervízről (Győr). Azóta vallom hogy teljesen mindegy hova viszed, az számít hogy lusta, magáról csak a problémát ledobni akaró, inkompetens emberek dolgoznak-e ott vagy sem. Szégyenteljesnek tartom hogy b_sztatni kell őket, kitartónak lenni, hogy dolgozzanak és oldják meg a problémád ami mellesleg bőven garancián belül esik mind jellegében mind időben.
Nincs SAMSUNG telefonom (ASUS Zenfone 2 Laser ZE550KL), de ha volna, most szerintetek ide hogy adnám be bizalommal szervízbe, ha kellene? Sehogy.
-
janeszgol
félisten
válasz
#80439296 #29 üzenetére
Tehát a hivatalos disztribútortól beszerezve az áfán felül még nyerészkednek is, mert a gsm olcsóbban is tudja adni. Jól értem? Mondok valamit. A GSM-nek is van rajta haszna úgy, hogy sokkal olcsóbb, mint hivatalos beszerzésen keresztül.
De akinek számít a gari (persze a hivatalos sem százas mindig nálunk) és az azt kapod, amit vársz (nem kínai/arab "átflashelve"), annak megéri a felár. Ott a szolgáltató, adja részletre. Vagy néhányszor az edigital is részletre adja. -
-
Cbox11
csendes tag
Fontolóban van, de jelenleg három dolog is a Vodafone javára hajtja a malmot:
1; A jelenlegi készülékem a végét rúgja. Nagyon lassú és kissé púposodik a hátlap. (A3 2016)
2; 25 év alatt a vodánál jár kedvezmény, de mire lejárna az előfizetésem, addigra lemaradok róla.
3; Ami a legfontosabb a három közül: készülékbiztosítás. Ugyanis a vodánál erre a típusra 1990 ft a biztosítás havidíja (Telekomnál 2490 ft), adnak azonos értékű cserekészüléket a szervízidő alatt (Telekomnál nem), alacsonyabb az önerő költsége és a biztosítási ügyintézés is korrekt. Mindezt tapasztalatból mondom.
Számomra ez a három pont adja a merengésem velejét. Habár ebből az első két pont kiküszöbölhető türelemmel és egy kis szerencsével.
-
Joe.36
addikt
Telekom mindig is nagyobb kedvezményt ad, ezért is vagyok náluk, S9+ Legolcsóbb díjcsomagban 15100.- . 0 Forint elhozható, ebből még jöhetnek le esetleg kedvezmények...
Számod maradhat, van számhordózás...
Én a P20 Lite + AM61 hoztam el 86 ért. ( Előtte az S7 Edge-t 144 ért ) -
Cbox11
csendes tag
Nemsokára lejár a mostani előfizetésem náluk (még 3 hónap). Gondoltam szétnézek, miújság készülék-ügyben. Ki is szemeltem egy S9+-t. 0 forint kezdőrészlettel, GO csomagban, össz-vissz havi 15-16e forintért (teló részlet+havidíj). Ennek cirka másfél hónapja.
A napokban felnéztem újra, hogy áll a dolog. S hogy-hogy nem, ahhoz, hogy 0 forintért hozzam el, már RED csomagot kell, hogy kössek, így a legkisebb csomaggal is 20.680 forintot kellene fizetnem havonta. A jelenlegi tarifámmal már nem is lehet kötni új szerződést.
És még anno direkt összehasonlítottam a Telekom ajánlatával, ott a legkisebb csomaggal jött ki 16-17e forintra. Szóval ott drágább is lett volna, plusz akkor új számom lenne megint, stb... Gondoltam akkor maradok a vörösöknél. Jelenleg nem látom semmi értelmét, hogy ott maradjak náluk. Valakinek van-e valami javaslata? Esetleg játszam ki a "konkurenciánál olcsóbb" kártyát, hátha adnak valamiféle kedvezményt?
-
Soulfly842
addikt
válasz
babosmiki #24 üzenetére
Olyankor van a gáz, ha a hely megszűnik, vagy szervizeléskor összebarmolják csak... vagy ha az emberünk bevisz mondjuk egy ilyen helyen vásárolt terméket a Samsung márkaszervizbe és közlik vele, hogy ez egy fekete vagy szürkeimportos készülék és nem foglalkoznak vele (sajnos mivel nekem a munkámba esik, nagyon sok ügyfelet láttam már aki beleesett az ilyenbe!
)
Tény, hogy meg kell nézni nagyon, hogy hol vásárol az ember!
-
Joe.36
addikt
válasz
Soulfly842 #16 üzenetére
Eddig 1 telefonom ment tönkre, ilyen helyen vettem, EGY SE K850, igen régen volt, vissza vittem, jött 2 hét múlva az SMS hogy kész. Papíron az volt, nem lehet bekapcsolni, csere, kaptam egy vadonatúj telefont, még a fólia is rajta volt.
-
babosmiki
addikt
válasz
Jeanne d'Arc #10 üzenetére
"Szolgáltató sosem olcsó, és soha nem is lesz az."
Tegyük hozzá, hogy Magyarországon...
-
gusthy
veterán
Pl a mate 10 pro teljesen jó áron van.
-
RRamstein
tag
válasz
Soulfly842 #16 üzenetére
nekem is sufni GSM üzletből volt anno a foskazán p10, ugye csak a blokk és egy papírt kaptam ami igazolta hogy onnan lett vásárolva, be is sárgult a kijelző ahogy kell, illetve bt füles mellett kB használhatatlan volt a WiFi is meg a mobilnet is, vissza küldtem azokkal a papírokkal és szépen meg csinálták
P smartert még az 50 sokMax 30 az is csak jó szívvel
-
retroid
senior tag
válasz
Soulfly842 #16 üzenetére
Csak hivatalos forgalmazotol szabad vennni.... Minden más pénzkidobás kb....
-
Soulfly842
addikt
Pont erről beszéltem neked
Nevenincs haszontalan sufnik. Úgy valós az a két év magyarországi jótállás, mint, ahogy én repülök holnap a világűrbe
Többen írták, h. spanyol jótállás kitöltetlenül, 2 hét után sem kaptak semmit, csak egy automatikus levelet és más semmit, nincsen valós készletük stb-stb... Te mernéd ajánlani saját közeli ismerősödnek, most komolyan?
1000-ből egyszer felveszik a hívást, s ha fel is vették egy minősíthetetlen hangnemű 'emberke' jelentkezik be... stb-stb...
-
Joe.36
addikt
válasz
Soulfly842 #14 üzenetére
-
Soulfly842
addikt
-
pauliboy23
senior tag
Nekem a Telenor 10-ért odaadta a P Smartot, mivel anno (több, mint másfél éve) csak sim kártyát vettem előfizuval. Annyit megért nekem.
-
Joe.36
addikt
válasz
Jeanne d'Arc #10 üzenetére
T-n néha vannak jó akciók, csak ki kell fogni. S7 Edge 144 vettem kb 2 éve, most P20 Lite + AM61 86 volt. Normális előzetes. Nem magas.
-
Szolgáltató sosem olcsó, és soha nem is lesz az.
-
janeszgol
félisten
-
pit stop
addikt
XZ2 is kapható lesz Vodánál?
LG részéről G7-ről esetleg lehet tudni valamit? G6 árán legalább lehetne igazítani, ha már itt van 7... -
Szabcsizz
őstag
A P Smart ára nem is rossz. Telekomnál listaáron 82 ezer...
-
Joe.36
addikt
P9 Lite már itthon megvehető 48500,-
-
szecsiD
csendes tag
Szinte ingyen van
Új hozzászólás Aktív témák
ma A piros szolgáltatóhoz is megérkeztek az új készülékek, a tavalyi modellpalettáról pedig néhány árat csökkentettek.
- Tudományos Pandémia Klub
- Elektromos cigaretta 🔞
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple asztali gépek
- Diablo IV
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HTPC (házimozi PC) topik
- További aktív témák...
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest