- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
Sufni, 1 éves jótállással 55E körül indul a magyarországi két év jótállással, normálisabb helyről... Mert hát nem sokat ér a garancia, ha olyan az üzlet, mint egy magyar népmese (egyszer volt, hol nem volt - s aztán a tulajok más néven más üzletet hoznak létre)
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Pont erről beszéltem neked Nevenincs haszontalan sufnik. Úgy valós az a két év magyarországi jótállás, mint, ahogy én repülök holnap a világűrbe
Többen írták, h. spanyol jótállás kitöltetlenül, 2 hét után sem kaptak semmit, csak egy automatikus levelet és más semmit, nincsen valós készletük stb-stb... Te mernéd ajánlani saját közeli ismerősödnek, most komolyan?
1000-ből egyszer felveszik a hívást, s ha fel is vették egy minősíthetetlen hangnemű 'emberke' jelentkezik be... stb-stb...
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz babosmiki #24 üzenetére
Olyankor van a gáz, ha a hely megszűnik, vagy szervizeléskor összebarmolják csak... vagy ha az emberünk bevisz mondjuk egy ilyen helyen vásárolt terméket a Samsung márkaszervizbe és közlik vele, hogy ez egy fekete vagy szürkeimportos készülék és nem foglalkoznak vele (sajnos mivel nekem a munkámba esik, nagyon sok ügyfelet láttam már aki beleesett az ilyenbe! )
Tény, hogy meg kell nézni nagyon, hogy hol vásárol az ember!
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz SaltyDave #33 üzenetére
Óóó, tudnék mesélni... szerintem maga a szerviz-témakör maga ilyen... Ez sosem lesz egyszerű - s ilyenkor legalább van olyan, akit lehet zargatni (manapság már ez is öröm ).
Más szervizeli a tv-ket, más a telefonokat általában... s szervizfutáron kívül, vannak márkaszervizek is. Lehet végigjárni, hogy neked melyik a legszimpibb Ez sajnos sosem lesz egyszerű. Mert hát, ha Mo-i jótállással veszed legalább erre van lehetőséged egy ilyen terméknél... (nem emag, stb-ről...)
Azonos tünettel 3*-i szervizelés után meg a gyártói szerviz könnyen ad csereigazolást, ha a problémát nem sikerült orvosolni... persze, mindig bonyolultabb lesz, ha a problémát sem akarják elismerni, akkor max független szerviz és egy lapocska, amin leírják, h. fennáll a hiba... és support.
[ Szerkesztve ]