Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz SaltyDave #33 üzenetére

    Óóó, tudnék mesélni... szerintem maga a szerviz-témakör maga ilyen... Ez sosem lesz egyszerű - s ilyenkor legalább van olyan, akit lehet zargatni (manapság már ez is öröm :D).

    Más szervizeli a tv-ket, más a telefonokat általában... s szervizfutáron kívül, vannak márkaszervizek is. Lehet végigjárni, hogy neked melyik a legszimpibb :D :D Ez sajnos sosem lesz egyszerű. Mert hát, ha Mo-i jótállással veszed legalább erre van lehetőséged egy ilyen terméknél... :D (nem emag, stb-ről...)

    Azonos tünettel 3*-i szervizelés után meg a gyártói szerviz könnyen ad csereigazolást, ha a problémát nem sikerült orvosolni... persze, mindig bonyolultabb lesz, ha a problémát sem akarják elismerni, akkor max független szerviz és egy lapocska, amin leírják, h. fennáll a hiba... és support.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák