Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BenHans

    addikt

    válasz Steve1207 #28 üzenetére

    +1 :K

    Azoknak akik nem ismerik a helyzetet:

    Én is így tapasztaltam. Hibás volt a OneX-em, és egy csomószor kellett szervizeltetnem mert az e-care csak szoftverezett, vagy hozzá sem nyúltak mondván "hiba nem észlelhető", de nekem pont akkor volt a problémám amikor megszűntek létezni mint HTC szerviz. De a végére még megismerkedtem egy technikus sráccal, aki rendes volt és még egy papírt is kiállított a következő szerviznek hogy elismert a hiba, és javítsák mert ők már nem tudják még1x átvenni a fentiek miatt...

    Utána jött a Felxtronics. Na ennél pancserabb, kókler ******kodó bandát nehéz elképzelni. Az én esetemben olyan hibát vétettek amin a HTC is csak hüledezett, és köpni-nyelni nem tudtak és kb. 70x kérték szíves elnézésemet, és azt is elmondták hogy a hasonló, problémás hozzáállás és teljesítés miatt szakították meg a kapcsolatot velük. Tehát rövid volt a kapcsolat, ez is a HTC mentségére szóljon, hogy foglalkozott az üggyel nem csak takarózott a sz@rral, hanem egyértelműen jobbat akart.

    Utánuk jött a VSP DATA. Ők a jelenlegi szerviz és rájuk nincs panaszom, és sztem nem is lehet...
    Ők javítják éppen azt a hatalmas malőrt amit a Flextronics elkövetett. Egy ideig én is nehezteltem rájuk, de kiderült hogy a készülék adatai nem egyeztek meg a Flextronics hibájából. (kb. ismeretlen volt a telefon)
    Kaptam tőlük vissza One X-et javítva, és makulátlan, sőt a One-omat is ők csinálták és azzal sincs probléma.

    A HTC belehúzott, el kell fogadni hogy nekik is jó a supportjuk. Mióta is van hivatalos 4,4? Van olyan szerviz ahol mindig minden megfelel? Nincs. De olyan van ahol legalább 95%-ban, és ezek közé tartozik a VSP is.
    Semmi szégyellni valójuk sincs a többi gyártó előtt.

Új hozzászólás Aktív témák