Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kiskaktusz

    addikt

    válasz #40993792 #67 üzenetére

    Ami ezeken túl van (azaz napok-hetek várakozása, amíg szervizben van a telefon...) szerintem vállalhatatlan megoldás.

    Ezzel teljes mértékben egyet is értek, de.. :) Sokszor a nem megfelelő logisztika miatt csúszik a javítás. Mondok egy példát; az említett samu winyó a laposban.. Leadtam a kereskedésben a notebookom és onnan ment a szervizhez, onnan meg vissza a kiskereskedéshez. Ez sok idő, gyakran napokat jelent, mert nem egyesével küldi futárral a garis cuccokat költségcsökkentés címszó alatt a kereskedő, hanem amikor összejön egy adagnyi, ami változó időtartam alatt jön össze. Ez után sajnos megint elromlott az említett notebook (vga), de itt már kapásból a szervizhez mentem. Mivel letárgyaltam ott egy emberrel, hogy mi a gond, 1 órámba fájt az alaplap csere, de ha nem ismerek senkit akkor is csak 3 munkanap, mert nincs kéznél az alkatrész és azt meg kell várni, amíg a dell postázza.

    Félreértés ne essék, nem védem én a hanyag munkavégzést, de sokszor a logisztika is közbeszól. A példa megállja a helyét, ha mondjuk a T-be viszed a telefont és onnan küldik a telefont az adott gyártó szervizpontjához és onnan vissza.

    "Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."

Új hozzászólás Aktív témák