Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    veterán

    válasz Dr. Romano #57 üzenetére

    Végkövetkeztetésként akár arra is kilyukadhatnánk ezzel kapcsolatban, hogy amelyik ,,játékfejlesztő'' nem bír leírni 2 db for ciklust benne egy gldrawarrayssal, ehelyett unreal enginet használ a ,,játéka'' kifejlesztéséhez, az minden bizonnyal sokkal kevésbé lesz képes optimizált, rendesen threadolt produktumot előállítani ahhoz a fejlesztőhöz képest, mint amelyik képes erre az 5 perc alatt kigooglizható bravúrra. Az ilyen játékok sokkal inkább brutális költségvetésű interaktív filmek, ahol a játékmenet, a koncepció teljes hiányát ellensúlyozzák a grafikával és a professzionális marketinggel. Maradjunk annyiban, hogy ha te igazi játékot akarsz játszani, akkor azok nem unreal, unity, cry engine, meg hasonló marhaságokkal fognak készülni. De persze abban igazad van, hogy az androidra készült játékok nagy része is egy low effort szemét. Nagy bajban van a mai korok gamere, ha igazi játékélményt akar, mert vagy ezt az aaa moslékot köpik a szájába, vagy a google dobja fejbe puzzle játékokkal és dominó klónokkal az első oldalon, ahogy megnyitja a listát. De most igen előreszaladtam ebben a témában ezzel. Valahol az online gamemagok felelőssége is, hogy meg sem próbálnak az olvasók felé videójátékokat prezentálni, csak írnak valami szar cikket az éppen aktuális divatgameről, meg párat azokról, ahonnét a marketingesek ki tudják nekik fizetni a lovettát érte.

  • Pikari

    veterán

    válasz Dr. Romano #55 üzenetére

    Egy játék fejlesztése nem abból áll, hogy az unreal nevű felmagasztalt model viewerben wasd-vel repkedsz. Azt meg erősen vitatnám, hogy a játékok döntő hányada unreal 4 motort használna, erősen kétlem hogy jelenleg piacon lévő kb 1.5-2 millió darab játékból[link] [link]több használna unreal enginet, mint ami egy rövidebb wikipedia bejegyzésbe pár db page down megnyomással elfér.

Új hozzászólás Aktív témák