- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mobil flották
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Macrodroid
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
veterán
Ez így nem ilyen formában maximum a Windowsokra igaz, mert a Linux 2.0-ás változata 1996-tól kezdve már támogatja az SMP-t. Igaz, alapból ki volt kapcsolva minden disztribúcióban, és újra kellett magadnak fordítani a kernelt, ha SMP-t szerettél volna, alapból valamikor 2000 után kapcsolták be a kernelben.
-
Pikari
veterán
válasz
Dr. Romano #57 üzenetére
Végkövetkeztetésként akár arra is kilyukadhatnánk ezzel kapcsolatban, hogy amelyik ,,játékfejlesztő'' nem bír leírni 2 db for ciklust benne egy gldrawarrayssal, ehelyett unreal enginet használ a ,,játéka'' kifejlesztéséhez, az minden bizonnyal sokkal kevésbé lesz képes optimizált, rendesen threadolt produktumot előállítani ahhoz a fejlesztőhöz képest, mint amelyik képes erre az 5 perc alatt kigooglizható bravúrra. Az ilyen játékok sokkal inkább brutális költségvetésű interaktív filmek, ahol a játékmenet, a koncepció teljes hiányát ellensúlyozzák a grafikával és a professzionális marketinggel. Maradjunk annyiban, hogy ha te igazi játékot akarsz játszani, akkor azok nem unreal, unity, cry engine, meg hasonló marhaságokkal fognak készülni. De persze abban igazad van, hogy az androidra készült játékok nagy része is egy low effort szemét. Nagy bajban van a mai korok gamere, ha igazi játékélményt akar, mert vagy ezt az aaa moslékot köpik a szájába, vagy a google dobja fejbe puzzle játékokkal és dominó klónokkal az első oldalon, ahogy megnyitja a listát. De most igen előreszaladtam ebben a témában ezzel. Valahol az online gamemagok felelőssége is, hogy meg sem próbálnak az olvasók felé videójátékokat prezentálni, csak írnak valami szar cikket az éppen aktuális divatgameről, meg párat azokról, ahonnét a marketingesek ki tudják nekik fizetni a lovettát érte.
-
Pikari
veterán
válasz
Dr. Romano #55 üzenetére
Egy játék fejlesztése nem abból áll, hogy az unreal nevű felmagasztalt model viewerben wasd-vel repkedsz. Azt meg erősen vitatnám, hogy a játékok döntő hányada unreal 4 motort használna, erősen kétlem hogy jelenleg piacon lévő kb 1.5-2 millió darab játékból[link] [link]több használna unreal enginet, mint ami egy rövidebb wikipedia bejegyzésbe pár db page down megnyomással elfér.
-
Pikari
veterán
válasz
MerlinWarage #53 üzenetére
Nem mintha olyan egyszerűen lehetne olyan kódot írni, ami 2-3 magnál többet hatékonyan ki tudna használni.
-
Pikari
veterán
Érdekes cikk, jó, hogy letesztelted ezt.
Én inkább B class gamekkel játszok.
Pár hónapja leteszteltem néhányat. Az lett az eredmény, hogy csak 2 magig gyorsultak, tovább nem. 10-ből 1 game volt, ami képes volt kihasználni 2-nél több magot. A cache memóriának se volt szinte semmi hatása. Én LGA775-ön teszteltem.
Úgyhogy aki inkább ilyenekkel játszik, annak inkább azt javaslom, hogy kevesebb mag, gagyibb cache, de nagyobb órajel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
- BenQ PD-2700-U Monitor - Designer 4K 27"
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest