- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
Hát bármilyen kábel is legyen, akkor nyomja a legtöbbet, amikor a hajóra felpakolják a dobra tekerve. Ahogy vízbe elkezdi leengedni, csak csökken a súlya a felhajtóerő miatt, nem ? Max a hajó oldalirányú elmozdulása képvisel "húzóerőt", vagy ilyesmit, ahogy halad előre és mondjuk nem 90 fokban engedi le saját súlyánál fogva a kábelt, hanem valamilyen szögben. De még az is lehet, hogy mélységtől függően a felhajtóerőt kihasználják precíziós gépekkel és annyira megy csak előre a hajó, "húzva" kicsit a kábelt, amekkorát veszít a kábel a súlyából a felhajtóerő miatt, magyarul végeredményben ha a vektorokat összeadjuk, felhajtóerő ellenére nem lesz könnyebb a hajó, de nehezebb sem, cserébe halad előre kicsit.
Ez csak saját okoskodás, én így fektetnék.
Amúgy meg kapják be, építik Orwell-t
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá