Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peterson_

    addikt

    válasz vicze #29 üzenetére

    Az a baj, hogy ránk pont az vonatkozik ami idehaza van.
    Itt pedig tisztán és világosan elmondta a csaj, hogy teljesen mindegy, hogy mitől ugrik a számláló, nincs a továbbiakban garancia.
    Pedig aztán próbáltam ám belefűzni a ha, de és a barátai esetét, mire mondta, hogy két lehetőség van:
    OTA, vagy KIES, ott márpedig nem lehet rossz verzióra lépni és olyan hiba nem lehet, hogy ugrik tőle a knox.

    Vagy ha olyan gond van, megsüti az ember a főpanelt, esetleg akkor nem tudnak belenézni, hogy hogy állt a knox...de ez már tényleg a sci-fi kategóriát súrolja, szóval röviden és tömören ez a keserű igazság.
    E-mail még nem érkezett, pedig 10 percenként frissítem a fiókom, mindenesetre írok a supportnak is ezzel kapcsolatban, az a biztos.

  • Peterson_

    addikt

    válasz vicze #25 üzenetére

    Ha jól emlékszem több helyen is van az XDA-n, ugye Note 3 témáknál a hsz-ek között.
    Az egyik ahol emlékszem, hogy tapasztalatokat írtak a következő .
    De van egy bejegyzés, ahol nyomják fel a jutalmat annak aki kitalálja hogy lehet visszaállítani...(loál)
    Azthiszem ott szintén, meg még van pár bejegyzés, ahol feltűntek olyanok, akik azt állították hogy javították nekik, meg olyan is aki erre kontrának modnta, hogy nem.
    De megmondom őszintén, kb egy-két hónapja nem is nagyon bújom az XDA-t,mert csak a szívem fájdítja :DDD

    Elvileg szerintem az van, hogy van/volt egy álláspont, a szerviz partnerek meg biztos hogy nem fognak rákérdezni, hogy Te figyelj már, biztos hogy nem gariztathatunk ennek meg annak az illetőnek?
    Ha nem,akkor nem.

    Egyébként teljesen egyetértek azzal amit mondasz, én még azt sem bánnám, ha egyszer fizetni kéne érte, cserébe pedig -ha ellenőrzötten is, de lehetne módosítani-
    Így gyakorlatilag lehetne Samsung által bevizsgált costum Rom/kernel is akár-még ha így elsőre elég elrugaszkodottnak is tűnik.
    Nekem nagyon fontos, hogy az adataimat biztonságban tudjam, mentegetek is serényen, most még is úgy jártam, hogy épp volt az ezer dolog közül 1-2, ami kicsit régebbi volt, és pont nem kellett volna hanyagolni.
    Erre most cseszhetem, mert azt pont nem szinkronizálta az 5 felhő alapú cucc közül egy sem, én manuálisan sem, csak egy hónapja kb.
    Még az SE-m alatt, teljesen biztonságban éreztem magam,mert CWM-mel az utolsó bitig le tudtam menteni mindent, és azért nem kis előny.
    De ez még mindig jobbik eset volt,mert bővíthető a készülék, nem úgy mint a beépitett memóriával rendelkezőknél, ahol ha ne adj isten meghal a telefon és nem lehet bekapcsolni, akkor buktad, ha csak nem mindent felhőbe tolsz.
    Na de egy szónak is száz a vége, fontos volna, hogy erre lehetősége legyen a júzernek.
    Ugyanúgy, ahogy választási lehetősége legyen, hogy a számára felesleges, vagy régiójában használhatatlan appoktól megszabadulhasson(erre mondjuk Koreában rámozdult a törvényhozás, és elég bíztató irányba mennek a dolgok).

    Jelen állás szerint ez van.
    Ha lenne megoldás, akkor már biztos kijöttek volna vele valahol.

    De most hogy feljött a téma, erősen gondolkodok rajta, hogy felhívom az ügyfélszolgálatot, és magam járok utána a dolognak-amúgy is van egy gondom a KitKattel, amit szeretnék jelezni :K

    Szerk.:
    -Felhívtam őket, mondta a "robotnő", hogy van online chat ügyfélszolgálat is, szóval szerintem inkább azt választom.

  • Peterson_

    addikt

    válasz vicze #19 üzenetére

    Közben látom, hogy lemaradtam a válasszal.
    Sokan haragszanak a Samura emiatt, de ebbe az irányba indultak el.
    Note-nál konkrétan az az indok, hogy üzleti szegmensbe szánják a szériát, tehát ebben az esetben biztosra is lehet venni, hogy ezt az irányt fogják követni.
    Három dologban lehet reménykedni:
    -A többi modell nem fogja a Note3 féle megoldást megkapni(ezt kétlem, hisz a gyártónak az az érdeke, hogy benne legyen).
    Másodszor, hogy tényleg engednek bizonyos esetekben, és pl kijelző vagy más komponens hiba miatt nem fognak majrézni a sw módosítások miatt(esélye megint nem sok)
    Harmadik meg, hogy a fejlesztők előbb-utóbb áttörik a védelmet.
    -Jelenleg itt sem túl fényesek a kilátások, mert ha senki nem mer kísérletezni, elég döcögős a fejlesztés is.
    Gyakorlatilag nem igazán tudnak min elindulni, és ezt pont az XDA-n írták.

  • Peterson_

    addikt

    válasz vicze #19 üzenetére

    Már hogy ne lenne.
    Ezen kívül nem véletlenül találták ám ki.:N
    -Pont, hogy arra nincs semmilyen bizonyíték, hogy nem foglalkoznak vele.
    Persze, én is láttam ilyen állításokat, de ezek kb az urban legend kategóriába tartoznak.
    Sehol semmi olyan ami bizonyítaná.
    Messziről jött ember még azt mond amit akar.
    Ellenben az előző dolog megerősítése lépten-nyomon ott van.
    Szóval ne nézzük már hülyének a fejlesztőket az xda-n,meg az összes júzert és a Samsungot...így van és kész.

  • Szakiii

    addikt

    válasz vicze #19 üzenetére

    Egyébként többen is mondták már hogy nem foglalkoztak vele. :) Nem akkora probléma ez mint amennyire felfújják úgy ahogy a kijelző beégés se az s1nél tényleg sokaknak volt de itt én még nem hallottam róla, enyém fél éves és tökéletes.

  • Peterson_

    addikt

    válasz vicze #15 üzenetére

    Nem mondom, hogy súlyos tévedésben élsz, mert inkább az van, hogy elbeszélünk egymás mellett.
    Olvass utána alaposan a KNOX-nak, de ez a lényeg és én is ezt mondom.
    S4-en és a többi Samunál ahol utólag érkezett a KNOX, ez lehetséges.
    N3-nál, és ahol gyárilag benne lesz, tehát hw szinten, ott ha egyszer ugrik, nem lehet visszaállítani.
    Ez tény.
    knox warranty flag ugrik, akkor nincs visszaállítás, és garancia sem többé.
    Ha nekem nem hiszel, akkor nézd meg az M3 totyikot, első hsz-szel együtt és nézz körül az XDA-n.
    Az újabb modellekbe biztos hogy ezt fogja tenni a Samsung, én meg nem véletlenül mondtam amit mondtam.

  • Szakiii

    addikt

    válasz vicze #15 üzenetére

    Pedig hidd el így van, kérdezz rá ngabbinál.

    Peterson_: s4-nél se lehet resetelni, csak alap lap csere oldja meg ezért írtam hogy a srác elérte azt hogy a teló kb semmire se reagáljon bekamuzza hogy frissítés közben lett gond így nem tudja leellenőrizni hogy él e a gari csak kap egy új alaplapot.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés