Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #hpq

    aktív tag

    válasz stemplar07 #53 üzenetére

    Nagyon köszönöm a választ!
    Annyit találtam az órával kapcsolatban fitbit fórumon, hogy a telefonom (Samsung J3) nincs rajta a kompatibilitási listán és ezért az összes feautre használata nem garantált. Mondjuk egy ideig működtek ezek a funkciók, viszont az órát nem tudom konkrétan össze párosítani amikor rá kattintok a bluetoot eszközöknél.

    Minden alkalmazás működését vissza állítottam alap méretezettre, újra raktam a fitbit appot és a bluetooth beállításokat is vissza állítottam. Végső esetben lehet marad a telefon factory is.

    Annyit esetleg kérdezhetek, hogyan kell hardresetelni teljesen az órát? Újra indítást megtaláltam a töltőt rá kell csatlakoztatni és 3x-or megnyomni a töltő kábelen lévő gombot de, szerintem ez nem a factory.

  • #hpq

    aktív tag

    Sziasztok!
    Nem biztos, hogy ez a legmegfelelőbb topik, de láttam, hogy használtok ilyen eszközt és hátha tudjátok a választ. Az lenne a problémám, hogy van egy Fitbit Alta HR eszközöm amit androiddal szinkronizálnék. Feltelepítettem az alkalmazását be is sikerült állítani minden oké. Viszont a szinkronizálás nem az igazi, elég sok idő amíg megtalálják egymást, a másik pedig, hogy a hívás vagy üzenet értesítőket nem küldi át az órára. A telefonomon kell valamit beállítani vagy a fitbit alkalmazáson belül?
    Előre is köszönöm a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák