- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Apple Watch
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
Új hozzászólás Aktív témák
-
Denny
csendes tag
2. Igen. Egy-egy alkalommal kipróbáltam klóros medencevízben és tengerben is. Nem okozott elváltozást.
3. Megoldás lehet korábbi verziójú Zepp Life app beszerzése viszont csak nagyon-nagyon-nagy körültekintéssel és óvatossággal. Play store-on kívüli app-ok kielnceven sok százaléka fertőzött. -
Denny
csendes tag
A probléma a telefonnal volt, hiába kellene tőle függetlenül is működni-e a Band-nek. Valami process beragadhatott. A /storage/emulated/0/Android/data/com.xiaomi.hm.health/cache/log mappában találtam két txt log fájlt, melyet elemezve kiderült, hogy 30 másodpercenként próbálkozott valamivel a telefon (*-ozott részeket szenzitívnek ítéltem, azért *-os). Telefon újraindítás után elmúlt a próbálkozás és újra lehet fizetni a Band-del.
12:00:44.595 LogUtil cplc:************************************************************************************
12:00:44.598 LogUtil deviceAppId:com.xiaomi.hm.health
12:00:44.600 LogUtil paymentAppData:****************************************
12:00:44.602 LogUtil paymentAppInstanceId:*******************************
12:00:44.608 LogUtil log:--> POST https://bankcard.nfcpay.de.intl.mipay.com/mastercard/wallet/sdk/checkStatus
12:00:44.615 LogUtil log:Content-Type: application/json;charset=UTF-8
12:00:44.617 LogUtil log:Content-Length: 489
12:00:44.619 LogUtil log:id: ******************
12:00:44.622 LogUtil log:authenticationType: 2
12:00:44.620 LogUtil log:token: **********************************************************************************************************************
12:00:44.625 LogUtil log:
12:00:44.627 LogUtil log:{"deviceId":"****************","requestId":"************************************","packageName":"com.xiaomi.hm.health","userId":"**********","deviceType":4,"cplc":"************************************************************************************","country":"IT","seId":"********************************************","appVersion":"6.7.1","sdkVersion":19,"osType":"Android","paymentAppInstanceId":"*******************************","lang":"en","osVersion":"7.1.2","deviceModel":"XMSH16HM"}
12:00:44.629 LogUtil log:--> END POST (489-byte body)
12:00:44.965 LogUtil Tag:null
12:00:44.970 LogUtil Response Content:{"status":"0000","desc":"Operation successful","requestId":"************************************","spErrors":null,"messageId":null,"cardStatus":false,"transactionStatus":false}
12:00:44.976 LogUtil Tag:null
12:00:44.980 LogUtil Response Content:{"status":"0000","desc":"Operation successful","requestId":"************************************","spErrors":null,"messageId":null,"cardStatus":false,"transactionStatus":false}
12:00:44.983 LogUtil Tag:null
12:00:44.986 LogUtil log:<-- 200 OK https://bankcard.nfcpay.de.intl.mipay.com/mastercard/wallet/sdk/checkStatus (355ms)
12:00:44.989 LogUtil log:Content-Type: application/json;charset=UTF-8
12:00:44.990 LogUtil log:Date: Tue, 25 Apr 2023 10:00:45 GMT
12:00:44.993 LogUtil log:server: MFE web server
12:00:44.995 LogUtil log:Connection: keep-alive
12:00:44.999 LogUtil log:
12:00:45.003 LogUtil log:{"status":"0000","desc":"Operation successful","requestId":"************************************","spErrors":null,"messageId":null,"cardStatus":false,"transactionStatus":false}
12:00:45.005 LogUtil log:<-- END HTTP (176-byte body) -
Denny
csendes tag
Nálam 2023.04.20 óta nem megy a fizetés a band-dal. Minden alkalommal elutasítja a terminál. A Curve kártya, ami mögötte van az működik fizikai és online módon is, csak a band-os használat nem megy.
Curve kártyát töröltem Zepp Life-ból, utóbbit uninstalláltam, majd újra telepítettem, Curve kártyát újra felvettem, de ugyanúgy declined, ha fizetni szeretnék.
Másnak is van ilyen gondja? -
Denny
csendes tag
válasz Trialbiker #42 üzenetére
Készíts egy vadi új account-ot olasz régióval! Nekem azzal sikerült.
-
Denny
csendes tag
-
Denny
csendes tag
válasz novoszath #23 üzenetére
Ha a Raifaisen kártya Curve mögé kerül, akkor működni fog. Pont most hétvégén sikerült beüzemelnem Erste-s kártyát Curve-vel kombinálva, működik.
tipp: olyan Mi Accounttal ill. Mi Fit/Mi Wear accounttal kell használni, melyben a régió szerepel a támogatott régiók listájában. Meglévő account régióját megváltoztatni jelenleg nem lehet, így újat kell létrehozni. -
Denny
csendes tag
válasz ziggi_zug #19 üzenetére
Félsikernél tartok.
Redditen olvastam, hogy a régiót megváltoztatni nem lehet. Hogy működjön az NFC kártya funkció is ahhoz létre kell hozni egy új Mi Account-ot és Mi Fit Accountot olyan régióra, ahol támogatott az NFC-s bankkártya, pl. Olaszország. No ezt megtettem, most már nem akad fent azon, hogy nem rámogatott a régió. Kártya hozzáadásakor elsőként be kellett kapcsolni a Band jelszavas védelmét (hat számjegyes védelem, ha levesszük a karkötőt). Másodiknak kéri a jelszóvédelem bővítését "password upgrade for enhanced security", ráböktem, hogy upgrade, de sosem sikerül neki, szóval itt elakadok már 1%-nál.
[ Szerkesztve ]
-
Denny
csendes tag
Kifejezetten mobil nélküli fizetés érdekelne, mivel a telefonomban nincs NFC és nem vagyok hajlandó ezért telefont cserélni (meg nincs is olyan készülék, ami a többi követelményemnek megfelelne).
A bankkártya regisztrációjához viszont van lehetőség feleségem mobilján, mert azonos a bankunk és neki van NFC a telefonban. Márha ez az út működne. -
Denny
csendes tag
Sziasztok!
Sajnos nem találok róla infót, így itt érdeklődöm: az NFC-s Mi Band 6 használható-e fizetésre NFC-s mobil nélkül?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest