- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bismarck24
tag
válasz enginev3.0 #1 üzenetére
Nálam felrakva az nvidia drivert minden tökéletesen működik. Bár hozzáteszem, hogy nem volt minden fenékig tejfel. Első körben hdmi kábellel próbálkoztam (akkor még nem olvastam az írásodat) és akkor a panelen nem volt elérhető a beállítás opció, majd csere display portos kábelre és minden tökéletesen működik. Egy kérdésem lenne hozzád, hogy a függőleges szinkronizációt miért kell bekapcsolni? Nekem ki volt kapcsolva és voltak hirtelen pillanatnyi képmegállásaim, de ez csak 1 másodperc volt nem több.
-
Thome
addikt
válasz enginev3.0 #3 üzenetére
Na majd tesztelem, úgy vettem a monitort 1,5 hete, hogy nem érdekel hogy nincs G-Sync, erre tessék, most jött is Freesync támogatás.
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz enginev3.0 #3 üzenetére
nekem ez amikor ki volt kapcsolva a PUBG nekem is szétcsúszott, én is bekapcsoltam és azóta jó viszont BF1-nél nem esett szét a kép.
-
-FreaK-
veterán
válasz enginev3.0 #3 üzenetére
Ahány oldalt olvasol annyi vélemény van.
A dolog úgy működik, hogy ha driverben bekapcsolod a V-Sync-et a G/Free-sync mellé, akkor az csak akkor lép életbe, ha a G/Free-sync tartományon kívül esel az fps-el. Viszont ilyenkor jön vele az input lag is. Ennek elkerülésére érdemes limitálni a maximális fps-t, a maximális képfrissítés értéke alá 2-3-al. Szóval be lehet kapcsolni, de így nem lesz állandóan aktív.
Viszont azt írtam, hogy tartományon kívül, szóval elvileg akkor is bekapcsol, ha alá mész, pl. a játékban egy 30fps-es átvezető videónál. Bár ilyenkor meg az LFC az fps egész számú többszörösén (értelem szerűen a max. alatt) kell tartsa a képfrissítést, szóval ez lehet, hogy nem így van, ez most nekem sem tiszta.Néhány észrevétel még:
- Azt írod, a monitor OSD-ben legyen bekapcsolva a Freesync. Nos ez nem minden monitornál van, sok esetben nem kell külön bekapcsolni (nálam sem).
- Leírhattad volna a bejegyzésben, hogy hogyan lehet ellenőrizni a működését, pl. az AMD Windmill demo-val. Letöltés: [link]
- Bele írhattad volna azt is, hogy az NV Control Panel-ben van Display menüben egy "G-SYNC compatible indicator", ami egy kis OSD-vel jelzi teljes képernyős alkalmazás esetén, hogy aktív-e az adaptív szinkronizáció. Ezt mondjuk most épp kipróbáltam a Windmill demoval és nem jelenik meg semmi, de majd tesztelem játékkal is.
-
Bismarck24
tag
válasz enginev3.0 #3 üzenetére
Hát a leírás alapján úgy tűnik hogy növeli az input laggot. (késleltetés) BFV esetében pedig nem biztos hogy szerencsés. Próbáltam kikapcsolva, de sajna úgy sok képszakadás, viszont a késleltetés rendben van, tehát az sem szerencsés. Megpróbálom, hogy fast sync alatt mind produkál és beszámolok róla.
-
Thome
addikt
válasz enginev3.0 #3 üzenetére
Na,nekem mocskosul stutterelt (vibrált) a kép ingame, úgyhogy eleresztettem a freesyncet egyelőre.