- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Ilyen vékony lesz a Huawei Mate 70 Air
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thome
veterán
válasz
enginev3.0
#3
üzenetére
Na,nekem mocskosul stutterelt (vibrált) a kép ingame, úgyhogy eleresztettem a freesyncet egyelőre.

-
Bismarck24
tag
válasz
enginev3.0
#3
üzenetére
Hát a leírás alapján úgy tűnik hogy növeli az input laggot. (késleltetés) BFV esetében pedig nem biztos hogy szerencsés. Próbáltam kikapcsolva, de sajna úgy sok képszakadás, viszont a késleltetés rendben van, tehát az sem szerencsés. Megpróbálom, hogy fast sync alatt mind produkál és beszámolok róla.
-
-FreaK-
veterán
válasz
enginev3.0
#3
üzenetére
Ahány oldalt olvasol annyi vélemény van.
A dolog úgy működik, hogy ha driverben bekapcsolod a V-Sync-et a G/Free-sync mellé, akkor az csak akkor lép életbe, ha a G/Free-sync tartományon kívül esel az fps-el. Viszont ilyenkor jön vele az input lag is. Ennek elkerülésére érdemes limitálni a maximális fps-t, a maximális képfrissítés értéke alá 2-3-al. Szóval be lehet kapcsolni, de így nem lesz állandóan aktív.
Viszont azt írtam, hogy tartományon kívül, szóval elvileg akkor is bekapcsol, ha alá mész, pl. a játékban egy 30fps-es átvezető videónál. Bár ilyenkor meg az LFC az fps egész számú többszörösén (értelem szerűen a max. alatt) kell tartsa a képfrissítést, szóval ez lehet, hogy nem így van, ez most nekem sem tiszta.Néhány észrevétel még:
- Azt írod, a monitor OSD-ben legyen bekapcsolva a Freesync. Nos ez nem minden monitornál van, sok esetben nem kell külön bekapcsolni (nálam sem).
- Leírhattad volna a bejegyzésben, hogy hogyan lehet ellenőrizni a működését, pl. az AMD Windmill demo-val. Letöltés: [link]
- Bele írhattad volna azt is, hogy az NV Control Panel-ben van Display menüben egy "G-SYNC compatible indicator", ami egy kis OSD-vel jelzi teljes képernyős alkalmazás esetén, hogy aktív-e az adaptív szinkronizáció. Ezt mondjuk most épp kipróbáltam a Windmill demoval és nem jelenik meg semmi, de majd tesztelem játékkal is.
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz
enginev3.0
#3
üzenetére
nekem ez amikor ki volt kapcsolva a PUBG nekem is szétcsúszott, én is bekapcsoltam és azóta jó
viszont BF1-nél nem esett szét a kép. -
Thome
veterán
válasz
enginev3.0
#3
üzenetére
Na majd tesztelem, úgy vettem a monitort 1,5 hete, hogy nem érdekel hogy nincs G-Sync, erre tessék, most jött is Freesync támogatás.

-
Bismarck24
tag
válasz
enginev3.0
#1
üzenetére
Nálam felrakva az nvidia drivert minden tökéletesen működik. Bár hozzáteszem, hogy nem volt minden fenékig tejfel. Első körben hdmi kábellel próbálkoztam (akkor még nem olvastam az írásodat) és akkor a panelen nem volt elérhető a beállítás opció, majd csere display portos kábelre és minden tökéletesen működik. Egy kérdésem lenne hozzád, hogy a függőleges szinkronizációt miért kell bekapcsolni? Nekem ki volt kapcsolva és voltak hirtelen pillanatnyi képmegállásaim, de ez csak 1 másodperc volt nem több.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ritka akár karácsonyra ps4 / ps5 collectors edituon és egyéb játékok
- Kedvező Ár! MacBook Pro M1 Pro 14.2 Istyle gari 2026.07.27-ig
- Intel Core i9-9900K, Gigabyte Z390 AORUS Master, Noctua NH-D15
- Ryzen 7 kezdő 1080p játszós konfig
- iPhone 15 Pro Max kék titán 256 GB kártyafüggetlen 1 év garanciával ELADÓ
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





