- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- A Samsung bemutatta az Exynos 2500-at
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Élő adás Utazómajommal és Kerek Istvánnal az AI kapcsán
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Erős specifikáció, kompakt formában
Új hozzászólás Aktív témák
-
Erwinke
aktív tag
válasz
Hieronymus #70 üzenetére
Elnezest. Nalunk(Szlovakian) nem igy szol a torveny. Ha nem tudsz 80 al legalabb haladni nincs keresnivalod a palyan. Varosban 65.
Es nyilvan valoan ezalol kiskapu a forgalmi dugo, baleset, vagy az idojarasi viszonyok, mint ahogy irtad.
-
Erwinke
aktív tag
Miért mutatnának be új modellt? Nincs értelme. CT meg a Semi-t már bemutatták. Csak gyártani kell, ha lenne akksi. De teljesen felesleges erőfeszités volna számukra. Nem volna logikus. Jelenleg viszik a piacot. Idén leszállitanak kb 1,5 millió autót. Nem fognak úgysem tudni több akkumulátort gyártani/gyártatni egyenlőre.
1 CT akkujából kijön 3 TMY/3. Az 3x akkora profit.
Majd ha eljön az az idő, h már a gyártósoruk felszabadul és lesz elég akkumulátoruk, akkor fognak bőviteni. Nyilván nem fognak tudni minden évben eladni félmillió példányt 1 - 1 modellből. És ezt Ők is nagyon jól tudják.
Addig is amig elad más gyártó 50+ modellből 2 - 3 millió autót. Ők 2 modellből megcsinálják a felét.
Kevesebb erőfeszités, kevesebb alapanyag, kevesebb munkaerő szükséges hozzá és igy se tudnak eleget gyártani, szal dől a $$$.Nekik egy autót nem tart semeddig sem összelegózni. Lásd S/X. Egy csomó mindent megkaptak a 3/Y ból. Szal attól én nem félnék ha a kereslet csökkenne, nem tudnának új autót piacra dobni.
A fejlesztéseik meg állandóan folynak. Nincs olyan autógyártó aki ennyire egyszerűsitené, gyorsitaná a gyártást. Kb fél évente változnak az autók, mert valami újitást tesznek bele v nem jó dolgot javitanak v hasonlók. Itt nincs megvárva mire lejár a 6 év, h új autó. Állandóan minden új fejlesztést minél előbb bevezetnek az autóikba.
A Diess is megmondta, h Nekik 3x annyi idő és 5x annyi ember kell egy autó összerakásához mint a Teslának, ami rettentő nagy előny.
Viszont mivel ez egy teljesen új cég. Ugye 2020-ig minuszos is. Igy nem volt erőforrásuk bőviteni, szűkösen kellett oldani mindent.(Ugye a Taycan a fejlesztése többe került a porschenek, mint 2019 a Telsa egész éves kiadása amiből is látszik, h mennyire nincs miből MÉG) De majd most-e, már nekik is bőven lesz miből költekezni. Jöhetnek az új gyárak, cég felvásárlások és pár év múlva hatalmas cég lesz belőle korlátlan lehetőségekkel.Az meg, h az FSD vel mizu ... Hát aki ismeri már Musk-ot az tudja mi a helyzet az "igéreteivel". Majd jön és kész. Miért kell vitát csinálni belőle? Piac nem árazná oda ahol van. Az emberek Tetteit kell nézni és nem azt elhinni amit mondanak. Az anyukák is tudják ha az aput megkérik valamire, akkor a mindjárt az, kb pár hét múlvát jelent. Mert már ismerik annyira.
Minden autótesztelő elmondja, h egyszerűen nincs párja az önvezetésben. Amikre reagál, ahogyan reagál, amiket tud az FSD már most. És nyilván ne az EU piacot nézzük, mert ugye jogilag totál le van butitva. Bár igy is gyönyörűen teszi a dolgát még autópályán kivül is(ellentétben a Mercivel ami csak pályán 60al(ugye az megvan, h 80 a minimum pályán? szal akk ezt mégis, h engedélyezhették?) kijelölt helyen, tökéletes időjárási viszonyokban, világosban, stb tudna valamit ha lenne rá a kritériumoknak megfelelő pillanat), Tesla meg akármikor, akárhol, szinte minden időjárási viszonyban, útfestés nélkül is teszi a dolgát. Nyilván oda kéne figyelni, de azért megnézem ki figyel oda, mikor már v 100x mész végig ugyan azon az útvonalon és még 1x sem szólt az autód azért, h baj van és vedd át a vezetést. (meg ugye a Tesla, ha ismeretlen számára a szakasz, akkor "jegyzetel" és megtanulja az utat, igy legközelebb jobban teljesit a szakaszon még frissités nélkül is)
Meg ugye ott vannak az energia tárolók, a napelem, a starlink, hiperloop, SpaceX, szal van mivel foglalkozniuk.
A többi autógyártó szépen fel fog zárkózni nyilván valóan. Én kb 5 évet jósolok és lesz itt minden is. Várós nagyon.
Mobiloknál is ugye az Apple elhúzott a telefonokkal, de aztán jöttek a többiek is, az Androiddal és felzárkóztak, de ugye Ők sem csak a telefonokból élnek. Itt is ez lesz, ettől nem félek, h csak a Tesla lesz az úr. De Ő több lábon áll és igy több helyről kapaszkodhat. Mig a VW, Mercedes, BMW, Peugeot, csak járműveket gyártanak és ennyi.
Ha megnézitek Samu is akkukat, chipeket, kijelzőket, háztartási elektronikákat,stb gyárt. Attól független, h hatalmas előnnyel vezeti a Mobilpiacot nem érik be ennyivel.SpaceX-ről is lehetne irni kész regényeket, h mi mindent elértek ami lehetetlen volt mások számára 10 év alatt. Az is csodálatos. És hol van még a karierjének csúcsa. Remélem birni fogja még sokáig és nem távozik el idő előtt közülünk.
Elon Musk meg ért mindenhez is. Minden megbeszélésen ott van, gondolkodik rajta, hozzászól, segit, stb, stb. Nem véletlen van ott ahol van, érdekli, élvezi, látni rajta. És ezért is megy Neki ennyire.
Szép fejlődés részesei lehettünk az elmúlt 5 évben. És szerintem még fogunk is átélni az elkövetkezendő jó pár évben
Tiszteletem
Új hozzászólás Aktív témák
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Újszerű Asus ExpertBook B1 B1500 - 15.6" FullHD IPS - i5-1235U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - Garancia
- LG UltraGear Gaming Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V110 - i3-6GEN I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Ryzen 9 9950X Processzor!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged