Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz vicze #63 üzenetére

    engem sok Teslás lehurrogot mikor azt mondtam hogy V2-vel nem lesz sosem valódi önvezetés... (ez már bebizonyosodott, hogy igazam lett)

    v3 és a mostani kamerák esetén is ezt mondtam / mondom, de most is lehurrognak...

    Legnagyobb vitánk azzal az ismerősömmel volt aki szerint már lassan 3 millió potenciális Tesla Taxi van az utakon és az autója majd pénzt fog neki keresni... Hát ehhez
    - előbb level 5-ös rendszer kellene
    - és a kormány akkor már felesleges :)

    de ettől a Tesla úttörő, de míg ők Level3-mal küzdenek a Level2 meg már minden autógyárnál elérhető bár tény van lemaradás de több autóipari beszállító dolgozik a Level3-on és azt pedig szépen a autó gyártók megveszik és használni fogják :)

    PSAt ismerem náluk a sávelhagyás figyelmeztető -> sávtartó egy generáció alatt nagyon sokat fejlődött ahogy az adaptív tempomat is. Ha nincs lámpa / gyalogos akkor végig tud menni Dunakeszi főútján belenyúlás nélkül... Persze használni nem lehet, mert van lámpa és zebra is amit nem ismer fel meg körforgalom...

    A VW már ennél tovább lépett és körforgalom előtt tud lassítani tábla vonalára lassítani... Tehát nem csak a Tesla dolgozik a többiek is szépen haladnak.

    Tábla felismerés: mikor a Tesla beindította a kamera alapú tábla felismerést akkor táblafelismerés már volt 3 éve a kocsinkban :)

  • PuMbA

    titán

    válasz vicze #63 üzenetére

    "A probléma továbbra is az, hogy Tesla az L3-at se ugorja meg semmilyen formában nem hogy többet."

    Ezen dolgoznak keményen, hiszen ahogy írtad, nemrég még lámpákat és útszélen álló gyalogosokat se vett figyelembe :) Most meg már igen.

Új hozzászólás Aktív témák