- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Google Pixel topik
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Légies iPhone halvány színei
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz
E.Kaufmann #12 üzenetére
A performance ha jól emlékszem 1080-ról nagyít 4k-ra, a balanced talán 1440p-ről, a quality meg talán 1600p-ről. Szerintem nem olyan rossz. Persze működik kisebb felbontásokon is, bár jóval gyengébb volt mondjuk 720p-ről 1080p-re, mint a DLSS.
Nem olyan rossz ez, és szinte minden HW-en fut. A DLSS 2.x tud bizonyos esetekben szebbet, de az meg csak megadott NV kártyákon működik. -
makkmarce
őstag
válasz
E.Kaufmann #10 üzenetére
Melyik objektum vagy textúra nem tetszett, ami a natívon tökéletes, de az FSR-en rossz, hogy "ennyit tud"?
Az első az eredeti, a többi utána az FSR által skálázott. -
E.Kaufmann
veterán
Ezek a példafotók gyengusok vagy én vagyok vaksi és/vagy tényleg ennyit tud az FSR? Vagy hogyan érdemes ezeket összevetni?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Alogonomus #6 üzenetére
Az FSR 2.0-hoz kell a mozgásvektor. Anélkül nem működik. Ha nem támogatja a motor, akkor be kell építeni a futószalagba.
-
Alogonomus
őstag
Az AMD a közreadott ábrán a mozgásvektor biztosítását nem tette kötelezővé. Egy eredetileg mozgásvektorokat nélkülözőre tervezett grafikus motort egyébként sem a megjelölt 4+ hetes időtartam lenne felbővíteni mozgásvektorok szolgáltatásához. Az sokszorosan annyi időt venne igénybe, ha egyáltalán lehetőség lenne betenni a plusz képességet a grafikus motorba.
Abu? Ezzel kapcsolatban milyen információid vannak esetleg? Valóban kritikus és megkerülhetetlen feltétel a mozgásvektort magától biztosító grafikus motor, vagy van workaround a problémára az FSR 2.0 kódsoraiban?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezzel kapcsolatban új adat, hogy a DirectX 11 miatt bugol a GoW-ban az FSR 2.0. A szellemképesség csak akkor jelenik meg, ha videót rögzít a VGA. Ha nem történik rögzítés, akkor nincs semmi szellemképesség. És maga a szellemkép is csak a rögzített videón jelenik meg valamiért, a kijelzőn magán nem.
Úgy néz ki, hogy a felvételeket is külső hardverrel kell végezni, mert amit a hardveres dekóder rögzít, az nem egyezik meg teljesen a megjelenített tartalommal.
-
Alogonomus
őstag
Az RSR vonzereje nem igazán nőne meg tőle. Komoly gyorsulást nem hozna - sőt a teszteken az FSR 1.0 eredményezett általában nagyobb gyorsulást - , látványvilágban talán kicsit jobban NIS fölé emelkedhetne, de azt már csak direkt keresve lehetne észrevenni. Cserébe viszont az FSR 2.0 implementálása rengeteg erőforrást elvonna más olyan projektektől, amikkel az AMD célzottan az újabb kártyáit is támogathatja. Az FSR 1.0 és 2.0 között pont csak annyi a különbség látványvilágban, amennyivel eredetileg lemaradtak a DLSS 2.x mögött.
-
-
GodGamer5
addikt
A Loseless Scaling, meg az RSR vajon megkapja frissítésként az FSR 2.0??? Egyáltalán megoldható úgy ,hogy ez már nem spatiális eljárást használ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Eladó Powercolor 5700XT Red Devil Dobozában
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090 (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 notebook - Ultra 5 135U16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics W11
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest