- Google Pixel topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Netfone
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Va
őstag
válasz
Találtgyerek #94 üzenetére
-
D.Va
őstag
A féket kell is használni (ralliban ugye folyamatosan gáz adás mellett is), a gázelvétel miatt buknak sokszor, nem a fék miatt
Egyszerűen nincs meg a pilótákban a rutin hogy van amikor nem szabad leszállni a gázról, még ha ez ellentétben áll a józan ésszel. Pont ez a baj. Sokan ha megcsúszik, vagy rizikós lesz a szitu, a logika azt diktálja azonnal az agynak hogy fék, és le a gázról, pedig főleg murván sokszor emiatt kötnek ki az út szélén.
-
D.Va
őstag
válasz
Találtgyerek #89 üzenetére
*uzi aki elveszi
Viccet félre téve néha el kell venni, de egyébként vicces hogy mikor rally-crash videókat nézek youtubeon, sokszor pont azért köt ki az árokban nagyon sok amatőr/félprofi (autótól függetlenül) mert pont "elveszi" tehát egy pillanatra be pánikol, és mennek is árokba, fának korlátnak stb... Nagyon sokszor látom hogy ha nem venné el hanem inkább pont hogy kihúzná vagy rátolna egyet simán átment volna az adott kanyarban...
Amúgy sokan nem is gondolnak bele Colin McRae legendás mondatába... "If in diubt, flat out" Pontosan erről szól amit leírtam. De erre csak kevés pilóta alkalmas, hogy egy nagy tempós veszélyes pillanatban mikor akár csak a másodperc tört részére pánik van, ne elvegye az ember, hanem rátoljon vagy rárántson még egyet.Persze nem lehet mindent megmenteni, de nagyon sokszor látom hogy elengedik a gázt és amiatt mennek a levesbe.
Az a baj ilyenkor ha az ember elveszi, a tehetetlenség átveszi az addigi kontroll helyét... és onnantól lehet imádkozni.
Remélem érthető amit mondani akarok... -
D.Va
őstag
válasz
NvidiaRTX #83 üzenetére
Ne haragudj, de ne csodálkozz hogy mindenki "megmondja" mikor te veszel egy autót "700-ért" mikor egy szimpla bukócsövezés többe kerül... Ha pedig bárhol indulni akarsz bármivel, még ha egy fillért se költesz az autóra, a bukócső kötelező. És akkor egy autót nem elég megvenni, minden verseny után (és verseny közben is...) lapátolni kell bele a pénzt az alkatrészeket, és a munkaórát... Na akkor egy 700 ezres PC kormány nem is annyira "drága..." Szerintem.
-
D.Va
őstag
válasz
NvidiaRTX #59 üzenetére
Komolyabb drift autót 20 milláért? Esetleg DTM Mercedest 100 milláért? Netán WRC-t 200 milláért? Esetleg GT World Ferrarit 300 milláért? Esetleg valami Formula 1-est 400 millióért? Vagy ugorjunk egyből a milliárdos kategóriákra?
Azért gondolkodni kéne... Egy komolyabb szimulátor 500 ezer - 1 milla közt még alsó közép kategória a komoly szimulátorozás világában...
De lássuk milyen "igazi" versenyzésre alkalmas autót veszel 700 ezerből ami kibír csak 2 versenyt bármilyen legalja amatőr versenyhétvégén...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD - garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest