Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz DarkByte #11 üzenetére

    valószínű, hogy elosztották a melót és pl jelenetenként rátették multicpu-s rendszerekre, amikben mondjuk quadro fx 5800-ak dolgoztak quad sli-ben :)) elég durva gépeket használhatnak tényleg... kicsit felfoghatatlan számomra az egész... :B valami olyan elven megy a renderelés, hogy felépülnek a tárgyak a poligonokból, rákerülnek a textúrák, bumpmapping és társai is képbe jönnek és talán utolsó mozzanatban a fények/árnyékok kiszámolása is megtörténik... durva, hogy hánytízmillió poligonból épült fel a monszta, de ezek közül a poligonok közül rengetegget nem kell számolni renderelésnél, mert nem látszódnak :) hihetetlen számok ezek... (de ez nem jelenti azt, hogy nem lehetnek igazak)

Új hozzászólás Aktív témák