Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz BiP #882 üzenetére

    Egy ideális világban ez szerintem úgy működne, hogy a GPU-ban lévő fix funkciós egység előállítja a stream-et, GPU terhelés nélkül, de a GPU-nak ezt el kell küldenie a procinak valamilyen módon - nem tudom, hogy a küldést lehet-e terhelés nélkül.
    Ezután a procinak elő kell állítania a hang mixerből a megfelelő bitrátájú hangot, majd ezt össze kell muxolni a GPU-ból érkező képpel valami konténerbe, amit lehet stream-elni.
    Ez is kis mértékű CPU terhelés (audio konvertálás, muxolás, küldés, illetve a video stream olvasgatása a RAM-ból).
    A valóság ezzel szemben nem tudom hogy van. :DDD

    (#885) BiP: Én sem. Ennek az egésznek egy mag bőven sok, még akkor is, ha az a mag alacsonyabb frekin megy a többi mag miatt, melyek a játékot futtatják. Aztán a valóságban lehet, hogy nem így megy, és akkor lehet nagyobb terhelés is.

Új hozzászólás Aktív témák