- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egy ideális világban ez szerintem úgy működne, hogy a GPU-ban lévő fix funkciós egység előállítja a stream-et, GPU terhelés nélkül, de a GPU-nak ezt el kell küldenie a procinak valamilyen módon - nem tudom, hogy a küldést lehet-e terhelés nélkül.
Ezután a procinak elő kell állítania a hang mixerből a megfelelő bitrátájú hangot, majd ezt össze kell muxolni a GPU-ból érkező képpel valami konténerbe, amit lehet stream-elni.
Ez is kis mértékű CPU terhelés (audio konvertálás, muxolás, küldés, illetve a video stream olvasgatása a RAM-ból).
A valóság ezzel szemben nem tudom hogy van.(#885) BiP: Én sem. Ennek az egésznek egy mag bőven sok, még akkor is, ha az a mag alacsonyabb frekin megy a többi mag miatt, melyek a játékot futtatják. Aztán a valóságban lehet, hogy nem így megy, és akkor lehet nagyobb terhelés is.
-
válasz
Dilikutya #711 üzenetére
Van két Usában dolgozó ex-kollégám játékfejlesztés területén.
Nem egy leányálom játékfejlesztőnek lenni.
A kiadók elég rövid pórázon tartják a fejlesztő csapatokat, mindent tegnapra akarnak, és a motorba való fejlesztés számukra csak kiadás, míg az azonos motorról sok bőr lehúzása a bevétel.
A jobb motorok gyakran a fejlesztők önkéntes, hosszan tartó és kifizetetlen túlóráiból jön létre.
Általában ez a fagyi vissza is nyal, mert ha kiderül, hogy a rabszolgák önkéntesen is tolják a melót, akkor legközelebb így számolnak az idővel.Ha a kiadó akar új motort, akkor is kiköti, hogy úgy legyen megírva, hogy minél több játék épülhessen rá, lehetőleg kis ráfordítással.
-
Vótmá?
mod: inkább kicseréltem a linket az tomshardware verzióra.
-
válasz
bajnokpityu #284 üzenetére
Használjátok, vagy fejlesztitek ezt a progit?
Mert nagyon érdekelne, hogy az erősen intelre optimalizált (pl. AVX512) kód miatt ez a szokatlan eredmény, vagy mert egy több éves Visual Studio fordítójával készítik a binárisokat?
Ismerős cégénél pont a jobb folyadékszimulációs eredmények miatt váltottak AMD-re. -
Nekem az a furcsa, hogy ha a 3700X 65W-ba belefér, akkor a 3800X esetén az a plusz 300/200 MHz miért nem fért bele 95W-ba, miért kellett neki a 105W-os osztály?
Ennyire meredeken ível felfelé a fogyasztás 3.6 GHz felett?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest