- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Légies iPhone halvány színei
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
- Yettel topik
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25237004
törölt tag
válasz
hombre[EU] #87 üzenetére
"attól még mindig középkat"
Tehát ha 4-5 év múlva az NVIDIA 500$ felett (nálunk kb. 200 ezer forintért) felett árulja majd a 4k 60fps-re szánt kártyáit xx60 elnevezéssel (miközben megy majd a shill a raytracinges 8k-ra szánt 600 ezres kártyáknak ), az is középkategória lesz? Pontosan mi mondatja veled az elnevezésen, és esetleg az NVIDIA állításán felül, hogy ez középkategóriás? Mi jelenti nálad az "attólt"? Mondhatjuk rá, hogy középkategória, csak a középkategória szó fog mást jelenteni, mint eddig.
A GTX 1080 meg szerinted nem felsőkategória 200 ezerért... Ez nekem új infó.Szerintem nem veszed figyelembe, hogy a felsőkategória fölött vannak az "enthusiast" csúcskategóriás kártyák is. Az most az 1080Ti, Titan X és az RTX 2070-2080-2080Ti, míg az 1080 a felsőkategóriának is a teteje.
"1080p az alsó,qhd a közép, 2160p a felsō,szerintem. A benchmarkok,review-k szerint is"
Tehát pl. a 10xx széria előtt nem is volt felsőkategória, mert a 980 Ti még nem igazán volt elég 4k-ra. Vagy akkor még a 4k nem volt követelmény a felsőkategóriához? Most miért az? Mitől függ ez?
Az állításod alapján továbbá egy RTX2060 Assassin's Creed Odyssey-ben a tesztek alapján csak alsó (izzad a 60 fps-ért 1080p-ben), Battlefield 5-ben már közép (megvan a 60+fps 1440p-ben), de Wolfenstein: New Colossusban már felsőkategóriás kártya, mert pörög 4k-ban is 60-nal. Ezek mind viszonylag új játékok. Vagy hogy kellene nézni? Mindig a legnagyobb gépigényű (legsz*rabb optimalizációval rendelkező) játékot nézzük hozzá? Vagy azt kellene figyelembe venni, hogy az RTX2060 még 4k-ban is elboldogulhat a piacon lévő játékok 98%-ával, ha visszaveszel néhány beállítást high-ra? (meg nem nyomod rá a 4xMSAA-t 4k-ban is a GTAV ultra mellé, mint ahogy a tesztekben van...)Ez már felsőkategória, szimplán a felsőkategória oszlik több részre, mint régen. Az emberek igényei meg jócskán ez alatt vannak (szerintem teljesen logikus módon), csak próbálják kicsit felfelé tolni, hogy menj nagyobb felbontásra.
-
arn
félisten
válasz
hombre[EU] #64 üzenetére
nem poennak szantam
a hivatalos ar a 370. korabban is szepen felfuztek az egesz szeriat hasonlo ar/ertek aranyra, igy a 10-15%al lassabb kartyat nem fogjak sokkal olcsobban adni, mint az 500-600 eurosat.
-
Duddi
aktív tag
válasz
hombre[EU] #39 üzenetére
Bocs közben szerkesztettem egyet a kommenten.
A lényeg hogy 1080p esetében 60 fps mellet 4 sugarat tud számolni pixelenként ami szerintem elég karcsú.
Hogy a jövőben ez mire lesz elég? Hát szerintem az előtérben lévő tárgyak (kézben tartott fegyver) felületének csillogásait renderelni.
A 2080ti 2* ekkora GigaRays/sec el bír és az is beesett az elején 60 fps alá úgy hogy csak a jelenet egyes részeit kellett tükröződéssel ellátni.
Csodát nem várok ettől a teljesítménytől. Ott van és be lehet kapcsolni vele az RTX funkciót.
-
válasz
hombre[EU] #39 üzenetére
Elméletileg nyilatkozták a Metro készítői, hogy ha alapoktól implantálják a grafikus motorban az RTX effekteket akkor kb 20 % gyorsulás várható bennük.( ez kb azt jelenti, hogy 30 %-40 % teljesítményvesztéssel beépíthető). ehhez már a tervezéstől figyelme kell ezt venni. jelenleg ilyen játék még nincs, mind egy fajta foltozás csak, ráadásul BF5 nem is szabványos eljárást használ az Nvidia ajánlásaival, saját megoldást dolgoztak ki .
-
Duddi
aktív tag
válasz
hombre[EU] #23 üzenetére
Azt hogy BF5 1080p max ban és low raytrace mellett nem lesz csak 30 fps esed ha szerencséd van.
A GigaRays/sec egy új teljesítmény mérőszám amit az Nvidia talált ki a sugárkövetési teljesítmény számszerűsítésére kb annyit tesz hogy a hardver másodpercenként hány sugarat képes kiszámolni.
Ha hinni lehet a nevének akkor milliárd sugár / másodperc és abból 51080p az 2.073.600 pixel 1000ms/sec / 60FPS = 16.666.. ms per frame re jön ki a fream time
tehát 1 másodperc alatt 60*2073600= 1.244.161.000 pixel / percÍgy azt kapjuk hogy az az 5 GigaRays/sec 1080p esetében pixelenként 4 sugárra elég 60fps mellett.
Hogy ebből mit lehet kihozni azt nem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Óra topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Metal topik
- ASUS routerek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21 Ultra /Kártyafüggetlen / 12/256 GB / 1Év garanciával
- Nintendo Switch Pro Controller (16000 Ft / db)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H610M I5 12400F 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4060 8GB SOF CLONE 3 Chieftec 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest