- Google Pixel topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
első autóm egy opel kadett D 1.6D volt, tinédzser korú. nagyjából két és fél évig hajtottam, rendbe rakattam, majd ellopták. máig mocorog bennem a tudat, hogy olyan lopta el, akit ismerek és magamra haragítottam... röpke 17 év alatt sikerült lezárni a papírozását.
2000-ben kaptam egy másfél éves 1.6-os benzines G astrát céges autónak, amit jó áron megvehettem, amikor eljöttem a cégtől. nagyjából full fapad. nemrég múlt 20 éves, még megvan, asszony jár vele a bevásárló központok által határolt bermuda háromszögbe... nincs benne sok kilométer, neki megfelel. sose volt semmi komoly baja, csak amit okoztunk neki.
utána jártam két és fél évig egy 1.6 benzines fóccvágen borával, cégautóként. azt is megvehettem volna, amikor eljöttem onnan, de irreális árat mondtak rá, meg ritka ócska autó is volt, hát otthagytam. pedig én hoztam ki a szalonból 0 kilométerrel, és vigyáztam is rá. nulla menetteljesítmény, brutális fogyasztás, rendszeres hibák, irdatlan költségek lettek volna.
2005-ben vettem egy vectrát. c1 gts, 3.2v6. mai napig imádom. nem volt vele különösebben baj, bár néha kívánta a szervizt. motorja nem kényes, a futóművéből rendszeresen ledaráltam ezt-azt. én vagyok a harmadik tulaj, szoktam röhögni, hogy miniszterelnöki autóm van
még megvan, bár mostanában felmerült, hogy eladom, mert nem járok vele és emiatt rendszeresen megrohad.
a vectrának volt egy rosszabb sorozata 2016-17-ben, az se feltétlenül az ő hibájából. csak hát küzdelmes 320 ezer kilométer van benne, amiből az első 65-öt valami autógyilkosnál töltötte, a maradék 260kkm-t meg nálam
meg itteni fakezű szerelők között... akkor több peremfeltétel is összejött, úgyhogy tavaly vettem egy insigniát.
Milyen feltételek?
- kapuzárási pánikez vicces, de komoly is. kiszámoltam, hogy ha 12 évet kibír nálam egy autó, akkor nekem már nagyjából két autóm lesz, amit most veszek, meg amit nyugdíjazásom környékén, de az már tatás autó lesz. vagyis utoljára veszek olyan autót, amilyet szeretnék.
- életemben egyszer ki akartam próbálni, milyen a saját új autó.
- elkapott az ideg, hogy a vectra túl sokat volt szerelőnél, nekem meg munkaeszköz az autó. nem mondhatom a megrendelőnek, hogy bocs, nem tudok ugrani, mert döglődik a szekér.
- az opelnél valami betegség lehetett, mert kidobtak egy olyan modellt, ami tetszett. nem is árulták sokáig, összesen talán 7 hónapig.Az első autómnál az volt a szempont, hogy az első fémdarab négy kerékkel, ami kevesebbe kerül, mint a pénztárcám tartalma. meg is szívtam, rozsdaboglya lett, de én szerettem azt is. Az astrát úgy vettem, hogy ismert előéletű céges autót megvettem saját magam alól. A borát adták.
Az első autóm, amit úgy vettem, hogy már az igényeimet is tükrözte, a vectra volt, meg most az insignia. A fő szempont nálam, hogy sleeper legyen, túlmotorizált, de a társadalmi sztereotípiáktól mentes. Egy opelre sose néznek rá úgy, mint egy q7-es audira (bitpork
), szerencsére mindenki tucatautóként tekint rá. nem ingerelnek utcai versenyekre, bele lehet olvadni a forgalomba. fogyasztás sose érdekelt, ha nincs meló, elüldögélek itthon a fenekemen, ha meg menni kell, azt úgyis fizetik. viszont kiemelten fontos a megbízhatóság, ha jön egy vészjelzés, akkor az autónak mennie kell. esetenként nem is gyökketővel. úgyhogy igyekszem rendesen karbantartani, a fontos dolgokat megkapja.
mondjuk amióta az insigniával járok, folyton leszólítanak a benzinkutas csajok
ez nekem újdonság, el nem tudom képzelni, hogy annyira rajongjak egy autó külseje iránt, hogy leszólítsam a tulajt...
azért amikor beleülök néha a vectrába, mindig előjön az "abban még vót anyag" érzés. minimális elektronika (nem is volt vele semmi gond 14 év alatt), kéziváltó, szívó benzines motor. 30-nál berakom 3-ba, nyomok egy kövér gázt és egy lendülettel 180-ig húz, mint a villanymozdony. ilyet a mai autók nem tudnak. de érdekes, hogy az insigniában azt érzem, hogy túlszabályzott, sok komputer, automata váltó. Nincs meg benne az a nagy mechanikus menés érzés. És a végén döbbenek, hogy hogy a p-be kerültünk 180-ra, mikor semmi jele nem volt, hogy megy, mint a Radzeer...
szóval nálam nem csak közlekedőedény az autó, kell, hogy emocionálisan is megfogjon. a vectrát megint megvenném, ha legyártanának belőle új példányokat...
Új hozzászólás Aktív témák
- Gurulunk, WAZE?!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kuponkunyeráló
- Google Pixel topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Wuthering Waves
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Latitude 5450 27% 14" FHD IPS Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vibill gar
- Új Steelseries Arctis Nova 4 Wireless gamer fejhallgató 1 év garanciával
- Urmet Dialog PA3120 180 wattos digitális erősítő 1 év garanciával
- Lenovo Thinkpad USB-C dokkoló
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 8 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / ÚJ AKKU / 12 hónap jótállás
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest