Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Memmaao

    addikt

    válasz drag #275 üzenetére

    Egyenlőre XDA-n sincs megoldás, de mivel egy restart megoldja, így biztos, hogy sw hiba. Az a legvalószínűbb, hogy az amazfit app. csinálja, és akkor a leggyakrabban, ha a telefon nem tud nethez kapcsolódni, agy az alkalmazás nem tud szinkronizálni és az óra emiatt elkezd extrém módon merülni,. mert folyamatosan szinkronizálni akar a telefonna. Állítólag a reggeli újraindítás megoldja, vagy ha éjjelre ki van kapcsolva.
    Sajnos az óra nagyon lassan bootol be, így eléggé lassacska az újraindítás, kb 2 perces folyamat :(( . Éjjel nem hordom, így akár ki is kapcsolhatom éjjelre. Nekem eddig 2x csinálta ezt az extrém merülést. Egyszer éjszaka 96%-ról 69%-ra, másodszor tegnap napközben. Levettem a légimentő bázison, mert ledőltem picit, pont nem volt riasztásunk, majd két óra múlva 20%-kal kevesebb volt az akku töltöttség. A telefon ott volt mellette, így nem tudom, volt e bármi kapcsolódási hiba. Azért bosszantó a dolog, mert én kifejezetten gyűlölöm a szeszélyes eszközöket, nem szeretem, ha folyton az akkut kell csekkolnom, hogy gyorsan merül-e. Már van egy fekete pontja a xiaomi (huami)-nak, az amatfit app interferál a note8 wifi antennájával a 2,4Ghz sávokon. Ha nem csatlakozik okosóra hozzá, BTLE-n keresztül kb 10 mp-ként keresi az órát, és így blokkolja a wifi 2,4Ghz antennát, ami az alaplapon egy antennát használ a BTLE-vel. Így csak az 5Ghz wifi működik jól, 2,4Ghz csak akkor, ha kikapcsolom a BT a telefonon. Ami ugye csak akkor opció, ha nem használok más BT eszközt, ami elég ritka nálam.
    Aki replacement órát kért a hiba miatt, az ugyanúgy észlelte a battery drain-t, szóval sanszos, hogy a hanyagul megírt app a felelős! Nálam még 1 esélye van, aztán megy a lecsóba (jobbfogásta). :W

Új hozzászólás Aktív témák