Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #79 üzenetére

    Igazából direkt korlát nem létezik. Manapság azért szokás ezt megjelölni, mert nem gyorsulnak a processzorok, és mivel a jövőben sem nő egy éven belül a duplájára a CPU-k teljesítménye, így sokkal kedvezőbb a fejlesztőknek, ha tisztában vannak a limitekkel. Ettől még fölé mehetnek, csak nem biztos, hogy jó lesz.
    A rajzolási parancsok megnövekedett mennyisége pedig abból adódik, hogy egy GPU parancs beírása az új API-kban legalább egymilliószor gyorsabb, mint a DX11-ben például. Egyszerűen nincs semmilyen ellenőrzés és több szálon lehetséges a parancspufferek kreálása. Viszont az ellenőrzés hiánya miatt a fejlesztőnek biztosítania kell, hogy a parancshoz tartozó feladat esetében a szükséges adatok ott vannak a videomemóriában. Ha nincsenek ott, akkor annyi a programfuttatásnak.

Új hozzászólás Aktív témák