Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    Aki követi a konzolhíreket, a videoanyagokat és nyilatkozatokat az tisztában van azzal hogy konzol fronton valami épp úgy nem stimmel a teljesítményre vonatkozó elméleti megközelítésekkel mint a pc/nvidia megközelítésével, mert a gyakorlat szimplán mást mutat. Értetlenül állok az ilyen cikkek előtt, mivel csalóka látszatot kelt a konzolok játékra vonatkozó teljesítményéről. Attól hogy fejlettebb amit senki nem vitat még nem jelenti azt hogy az kézzel fogható eredményt produkál, egyelőre semmi különöset nem láthattunk sem a ps4-től sem az xbox one-tól, erről miért nem születnek elemző cikkek? Inkább kiábrándító és meglepő dolgok derültek eddig ki, hogy az xbox one már most nem bírja a full hd-t, vagy a ps4-en gyengébb részletességgel mennek az első multicímek mint a pc-n. Ezek a kézzel fogható dolgok és nem a "az Xbox One és a PlayStation 4 konzolokon nincs limit. Annyi erőforrást használnak a fejlesztők, amennyit akarnak, ráadásul azon a shader lépcsőn, amelyiken akarják." stílusú mondatok, melyek technológiai értelemben értelmezhetőek, de egy hozzá nem értő szépen azt hiszi hogy ez brutális többletteljesítményt is jelent ami a pc már nem ér utol ebben az évezredben. Nekem ez a cikk egy technológiai bulvár, mert egyszerűen nem azt látom amit állít. Egy tisztes korrekt konzolteljesítményt látok, amit az előző generációnál is láttam.

Új hozzászólás Aktív témák