Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Suker10

    tag

    válasz stratova #77 üzenetére

    Ezt így nem lehet meghatározni, a kábel minőségétől függ, de nincs is értelme meghatározni, mert a szabványok nem engedik a maximális hossz kihasználását. Egy jó optikai kábel akár 200 km távolság esetén is működik regenerátor nélkül. Nincs áthallás, viszont van pl. gyártási hiba, telepítési hiba, szóródás, abszorpció, diszperzió, kromatikus diszperzió, öregedés, nem megfelelő teherviselés és tisztaság. Tehát akár jóval több szálzaj is lehet.
    A probléma az, hogy nem csak a kábelek okozzák ezt a késleltetést, nagyrészt olyan elemek, amiket nélküle nem lehet működtetni. Pl. a különböző eszközöknek is időre van szükségük a jelek azonosításához. A késleltetésnek nem sok köze van a sávszélességhez. Tisztán fény alapú átvitel nincs. Ha mindenhol optikai kábel lenne, akkor is megmaradna a késleltetés. :D
    A másik probléma a játékokhoz szükséges teljesítmény, amit szintén nem lehet megoldani, mert az a GPU ugyanúgy kell, ami egy PC esetében megvan. A számítási felhő igazi kihasználására akkor van lehetőség, ha nincs megosztva, hanem egyetlen probléma megoldására van koncentrálva. Minél több felhasználó kerül a rendszerbe, annál kevesebb lesz a rá jutó virtuális gép teljesítménye.

Új hozzászólás Aktív témák