Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Egon #48 üzenetére

    Ez nem a felhasználókat célozza. A kulcstényező, hogy régen is és ma is sok fejlesztői ötlet születik. Elviszik azokat a GAB-ba és az ARB-be, de évekig nem történt semmi. Nagyon jó példa erre a D3D11_MAP_WRITE_NO_OVERWRITE. Johan Andersson ezt 2007-ben vetette fel és 2013-ban épült be a DX11.1-be. Nagyjából 20-50%-kal képes gyorsítani a feldolgozást erős CPU-limit esetén és full szoftveres funkció.
    Ennek a folyamatnak a felgyorsítása a cél azzal, hogy a fejlesztők nem ötlettel mennek oda a szabványalkotókhoz, hanem működő programmal és hozzá a forráskóddal. Rá lesz kényszerítve mindenki, hogy átvegye a szabvány nagyon gyorsan, mert az AMD-n már működik. Ez egy nagyon hatékony módja annak, hogy a fejlesztők dirigáljanak a szabványalkotóknak.

Új hozzászólás Aktív témák