- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Yettel topik
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Új hozzászólás Aktív témák
-
VateRicsi
aktív tag
Akkor a Dell U2711 biztosan tetszett volna, annak az lcd tévéhez képest négyszeres a pixelsűrűsége. Ez tényleg soknak tűnik, de mivel a tévét messzebbről is nézem, nincs olyan nagy különbség. Azt azért én is láttam, hogy a monitoron nagyon éles a kép.
Egy ilyen monitorhoz kellene aktív 3D, persze ha 120 Hz-es lenne, de biztos van olyan is. -
Márton
nagyúr
-
VateRicsi
aktív tag
válasz
VateRicsi #12 üzenetére
Bocs, vibráló helyett vibrákót írtam, de már nem engedte szerkeszteni. Továbbá sorry az off miatt is, csak Spatial View-hez akartam írni hogy ötletes a technológia és jó a cikk. Ki is lépek mielőtt sokat vitáznánk a passzív 3D-ről, ami szerintem akkor is jó, ha mindenki más az ellenkezőjét állítja.
-
VateRicsi
aktív tag
Pont ez az, hogy 3D-re konvertálva teljesen más a látvány, nem lehet kicsit közelebb menni, mert van egy adott távolság ahonnan a leginkább élvezhető. Nem próbáltam még fél méterről, de nem is lenne értelme másfél-két méternél közelebbről nézni egy 119-es tévét. Mellesleg volt 2560x1440-es monitorom is, de ez az LG a felezett felbontásával együtt is jobban bejön. Amikor a BF3-ban az orrom elé lógnak a tereptárgyak, az jobb bármilyen szuper felbontásnál. Ez persze a saját szubjektív véleményem, mindenki úgy játszik ahogy neki tetszik. Az viszont tény, hogy az NVidia Vision 3D-vel a BF3 full hd-s futtatásához minimum egy GTX580 SLI kellene és akkor nézhetném a jobb felbontású, vibrákó 3D-t, amitől pár óra múlva kifolyna a szemem.
-
-
VateRicsi
aktív tag
Igen, a két nézőpont kiszámításában igazad lehet. Passzív 3D-s LG tévén játszom, ott tényleg csak 2D->3D konvertálás van és nem kell erősebb vga, de ez megint más technológia. A felbontás csökkenése nem zavar, mert annyira más a 3D-s kép hogy észre sem venni, látványban viszont sokkal jobb.
-
VateRicsi
aktív tag
Nekem mindegy hogy horizontálisan vagy vertikálisan van osztva a kép (bár Stargun! felvetése logikusan hangzik), a lényeg hogy ez egy nagyon jó ötlet! Szerintem el is fog terjedni. Ezzel legalább nem kell jóval erősebb grafikai teljesítmény a 3D-hez (mint egy NVidia Vision 3D kit esetén), nem beszélve arról hogy ez a technológia vibrálásmentes és nem kell 120 Hz-es kijelző sem. Persze ez akkor leszfontos ha már játékra is alkalmas lesz. Kicsit a régi monitorszűrőkre emlékeztet az egész, de ennyit (és 130 dollárt) be lehet vállalni a térhatás kedvéért. Érdekes cikk volt, köszi.
-
vidékiürge
tag
Olvasva a cikket, pontosan ugyanebbe a hibába ütköztem én is. Stargun! kollégával egyetértek. a Horizontális lenticular technológia a régi pokémon trio illetve tazoknál volt emlékezetes, amikor mozgókép jött létre a segítségével (le-fel döntögetéssel). A 3D-s képalkotás tulajdonképpen a 90°-os elforgatásával találták ki (vagy fordítva, a kronológiai sorrendet nem ismerem). Nyomdaiparban előszeretettel használják. Íme egy kép:
Forrás: http://www.optixart.com
-
Stargun!
tag
"Ez persze a vertikális, vagy a horizontális felbontás feleződésével is jár. Arról nincs adat, hogy a 3DeeScreen melyik megoldást alkalmazza. Az eddigi tapasztalatokból kiindulva a vertikális adatok elkülönítését szeretik jobban a vállalatok..."
Ha jól értem itt a vertikális, vagyis függőleges felbontás feleződik, tehát a lentikuláris lencselemez vízszintes hengerlencsékből állna. Ez esetben sajnos nem tudom elképzelni, hogy hogyan állhat össze a 3D hatás, hiszen az emberi szemek vízszintesen nézik különböző szög alatt a képet, vagyis függőleges hengerlencséket igényelnének...
Segítek: SEHOGY. Lentikuláris technológiával csak függőlegesen álló lencsékkel érhető el emberi szem számára 3D hatás. Polarizációs csíkokkal osztás és megfelelő szemüveg alkalmazása esetén lehet csak megcsinálni, hogy vízszintesen osszuk a képet.
Itt a konkrét példában tehát a lentikuláris lemez lencséi lennének vertikálisak (azaz függőlegesek), míg ennek hatására a vízszintes (vagyis horizontális) felbontás feleződik.
Szerintem ezt javítani kellene a cikkben.
-
freemanone
addikt
Támogassák a notimat, meg a játékokat és máris érdekes lehet. Meg nem ártana valami más rögzítési mód, ha valóban két oldali mágnesről van szó.
Az elgondolás ötletes és jó. Esetleg később monitorokhoz is jöhetne pár nagyobb méretben! -
banhammer
veterán
Elég macerás megoldás.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Márton
nagyúr
Az a mágneses rögzítés érdekes. Ha nem tapad a kávára?
Vagy a monitor mindkét felére mágnest tesznek? Az meg már megzavarhatja
a kijelzőt.8,9"-re nincs?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB 256GB NVMe magyar bill IR kam gar
- Legion 5 16IRX9 16" QHD+ IPS i5-13450HX RTX 4060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Dell Latitude 7480, 14" FHD, I5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, 1 év garancia ( OLVASD VÉGIG)
- HP ProBook 440 G7, 14" HD, I5-10210U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, 1 év garancia ( OLVASD VÉGIG)
- Precision 7510 15.6" FHD IPS i7-6820HQ FirePro W5170M 16GB 500GB + 1TB HDD gar
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF-MT / i5 8-9-10 gen, Hp EliteDesk 800 G4 / Win11- Számla, garancia
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- AKCIÓ - 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- OnePlus 13 - Black Eclipse - Használt, karcmentes
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest