Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pappjoci13

    csendes tag

    Üdv Mki-nek.....

    Eladtam ( le-cseréltem ) az OT-990-em és vettem OT-995-öt...

    2 napja vettem én is 1 ilyen készüléket mielőtt megvettem sokat olvastam róla itt és a mély-vízben kb 1 -1,5 hónapot visszaolvastam bele bele olvasgattam egészen a 2012.10.hó-ig.... ha valamit nem értek akkor szeretnék kérdezni a közeljövőben az android professzoroktól..... :R :R :R ha hüleséget írok kérdezek ne nagyon kövezettek meg..... :B

    Üdv... pappjoci....

    Xperia Mini Pro>Alcatel One Touch 990>Alcatel One Touch 993>Alcatel OT995>Samsung Galasy S Advance>Samsung Galaxy SII> Nokia Lumia 520>Nokia Lumia 735>Huawei P8 Lite>Huawei Mate 10 Pro

  • pappjoci13

    csendes tag

    válasz wwenigma #16423 üzenetére

    Rendben köszönöm kérdezek ha valami nem tiszta..... :) ( most van 1kis időm irkálok )
    Még kezdő vagyok nagyon első droidos telóm Sony Ericsson XPERIA X10 mini PRO-volt de nem sokáig pár hónap után eladtam ( pici volt az nekem nem férfi kézbe való ;) ) akkor vettem a 990-et na ezt már 1-1,5évet használtam szerettem csak mondom váltani kéne így megvettem kolegámtól 15e-ért a 995-öt most vette Dec.-ben de neki nem kell dolgózói ( céges ) kedvezménnyel ( Telenor-nál ) én is vehettem volna feb.végén de így megmarad a vásárlási lehetőségem a családban 3 telót tudunk venni így kedvezménnyel késöbb.... ;)

    Amit észre vettem reggel leveszem töltőről szinte 1-2 hívást napközben ejtek 1-2 oldal megnézése ( 3G-n ) ( hálózat mód GSM / WCDMA-ra van állítva )email du. este körül 50%-ra leesik az akku szint onnan 40%-még rohamosan esik és 40%-ról mintha elvágták volna egyszerűen nem merül olyan hirtelen wifizek itthon kijelző alacsonyra van állítva nem fut semmi a háttérbe szinkron ki itthon 2G-GSM-en van a hálózat......