- Tavaszi szél S26-ot áraszt, a nyári hőség meg exynosos Flipet
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Yettel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocok256
veterán
válasz
->Raizen<-
üzenetére
10+ éve használok laptopokat még 1 sem ment tönkre pedig 1-2 évente váltom őket mindezt úgy, hogy amiket eladtam még azok is köszönik szépen jól vannak. Lehet venni gyárilag hulladékot és lehet venni értelmeset.
Én meg programozó vagyok és köszönöm szépen, de otthon azért néha szeretek játszani, abból viszont meg nem kérek, hogy a munkahelyi fejlesztőkörnyezetemet folyamatosan két gép között kelljen szinkronizálni vagy, hogy ha programozni akarok akkor üljek át egy másik géphez, mert játszani azon nem tudok. Aranyos hogy szűk látókörű vagy és tényleg mindenki buta csak te vagy helikopter, de na

#129) emmm
"de hogy játékra...ahhoz egyszerűen PC/konzol a jó, mert az adja meg a játék igazi élvezetét és kényelmét"Annyira öreg meg még nem vagyok, hogy konzolon játsszak
Nekem még számít a kihívás és tehetségem is van hozzá, szóval ezt a részt hanyagoljuk 
Azzal meg ne jöjjetek hoyg 17 en nem lehet játszani munkahelyen és otthon is van erre monitor és solved.
Új hozzászólás Aktív témák
- VGA kibeszélő offtopik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Spotify
- OTP Bank topic
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Direct One (műholdas és online TV)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen alaplapot vegyek?
- RAM topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI GF63 Thin 10SC Gamer - i5 10500H 16GB DDR4 1TB SSD GTX 1650 4GB Max-Q W11