Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz -Faceless- #78 üzenetére

    Egyelőre az a helyzet, hogy nem tudnak belőle eleget gyártani már az előrendelőknek sem. Nagyon messze vagyunk még attól, hogy ilyesmin egyáltalán gondolkodni kelljen.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • vakablak93

    őstag

    válasz -Faceless- #78 üzenetére

    A Media Marktos rész igaz lehet de nagyon el vagy tévedve ha azt hiszed a switchet mindenki handheldként használja...
    Jó néhány ismerősömnek van/volt, soha az életben nem használták handheldként.....
    Ők azok akik kifejezetten a Nintendo címek miatt veszik, őket jellemzően nem érdeklni hogy handheld a switch.....

    Az én értelmezésemben: a Deck azoknak lesz jó akik tényleg handheldet akarnak a gamer PC mellé, illetve akinek más célja is van vele pl alapvető irodai meló ( sok ilyet olvasni itt a fórumon pl) stb....

    A cikkhez:
    A Valve hozzáállása szerintem dícséretes ezzel a kis szerelési videóval.
    A mai világban amikor 15,6-os laptopok vannak úgy összeforrasztva hogy semmi nem cserélhető bövíthető, és már szervizes kell olyan dolgokhoz is mint egy akkucsere stb szerintem igazán dícséretes hogy ők ezt a kis cuccot ilyen szépen megoldották.
    Mint előrendelő köszönöm nekik a tisztességes hozzáállást, ezt várnám el a laptopgyártóktól is, és nem a "ha felnyitod mert SSD-t vagy Ramot tennél bele - már ha van hely mert nem forrasztott egyáltalán :W - vagy pasztáznád akkor bukod a garit.... :W :W :W
    ( jó pár eladó németben 2 márka esetén)

    Akik meg ezt konzolnak hiszik:
    Árulják már el hogy a jó fenébe lehetne egy x86 desktop oprendszerrel ellátott gép amiről mindenfajta desktop szoftver futattható ( már amit a hardver engend) egy olyan korlátolt cuccnak nézni mint egy játékkonzol??????!!!!! :W