- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ElEvEn11
senior tag
válasz
TomBoy1986 #26 üzenetére
Szerintem azt kellene, hogy megértsd, hogy akkoriban a 3D még igencsak gyerekcipőben járt. Habár már voltak kezdeti szabványok, mégis mind a hardveres, mind a szoftveres megoldások gyerekcipőben jártak és még nem igazán tudták használni sem azokat.
Amit dezz írt az sem elhanyagolható tényező, de végül is a gyakorlatban ez ugyanazt jelenti.
Mostanra természetesen van egy jól bejáratott út, amit a DirectX jelent a játékok területén és az OpenGL maradt a professzionális piacnak, habár még egyes játékok is használják. Ami a jövőt illeti ott az OpenCL és a szoftverrendering, ami ismét egy nagy változást jelentene. Valószínűleg ott is lennének kezdeti bakik, de a megfelelően erős hardver már meglenne hozzá gyakorlatilag. Mindez még akkor sem jelent olyan gondokat, mint amiket Te is említettél. Egyébként is! A ma megjelenő játékok 90%-a még a harmadik patch után sem tökéletes, de ez nem a technológia hibája. -
dezz
nagyúr
válasz
TomBoy1986 #26 üzenetére
De az nem szoftveres rendering volt... Hanem nem-szabványos fixfunkciós hw-ek.
Vagy nem értem, mire gondolsz. -
dezz
nagyúr
válasz
TomBoy1986 #17 üzenetére
Milyen hw-ek között volt inkompatibilitás? A GPU-k fixfunkciósak voltak, a prociknál meg max. az lehetett gond, hogy az Intel nem támogatta a 3DNow!-t, az AMD meg mindig némi késéssel az aktuális MMX-et és SSE-t. Vagy úgy érted, túl nagy különbségek voltak a procik között sebességben?
akosf: Lehetnek valakinek jó ötletei, de egy komplett motort nem biztos, hogy össze tud hozni a "sufniban", hiszen így még nagyobb munka. Így a kis cégek még nehezebben tudnak labdába rúgni a nagyok mellett, amik matematikusok és programozók hadát alkalmazhatják. Szóval, elég felemás ez a dolog.
orbano: Szabványnak szabvány, de hogy mennyire jó...
Bonyolultabb dekódolást igényel: CISC->RISC, nem fix szélességű utasítás-szavak, stb. Bár pl. a Larrabee-n nem átlag x86-os kód futott volna többségben, hanem AVX.
mmdms: Titkos alkú a MS és Nvidia között?
(Az AMD-t azért hagyom ki, mert ők ha akarnak, tudnak csinálni egy Larrabee-re hasonlító valamit. Az Nvidia viszont meg lenne lőve ezzel is, hiszen nem rendelkeznek sem x86, sem x64, sem SSE, sem AVX licenccel.)
-
orbano
félisten
válasz
TomBoy1986 #17 üzenetére
senki nem mondta, hogy nem lesznek szabványok. kezdésképpen az x86 már egy egész jó "szabvány".
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Filmvilág
- A GlobalFoundries kezébe került a MIPS
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hálózati / IP kamera
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) - ELKELTEK
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- 15" Workstation: Lenovo Thinkpad P1 gen2 // P52s // P15 gen1 // FHD, 4K oled touch
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest