- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én ugyan elutasítottam a szerződésmódosítást, de azzal a lendülettel együtt váltottam Vodára is.
Egyelőre ki vagyok velük békülve, Max L csomaggal. -
fojuzer
aktív tag
Hm-Hm helyesbités! Nos biz sokan-sokan/Igen Nedm fogadták el az új árakat// biz ezek gyakorlati tények4//Belsös ismerösöktöl hallottam,rengeteg vala a visszautasitá.Kérdésem.Ki-Kik-mire Hazudnak?ill machinálnak a hirekkel.na persze feleös,szavahihatö beosztásban?Ill az ujságirok,szakemberek?Utánna néztek,meggyözödte,akármely modon,annak amit itt irtak,fentifolyamatról,Nem! Lehet a Magari Barom belenyugvo társadalom4De nem mindenki s azok sem kevesen valának.Conlusio4Aki nem fofadta el,nem emelték az árat!Ki meg elfogadá,magára vessen.Különben ez vala az igazi"REZSI CSÖKKENTÉSE" mármint a szolgáltatoknak.Ha-Ha-ha-hi-hi-hi
-
zone
őstag
Én nem fogadtam el, és ezt a választ kaptam:
Köszönjük megkeresését.
A 2015. július 1-jei Általános szerződési feltételek díjváltozásával kapcsolatos igényét rögzítettük.
Felhívjuk figyelmét, hogy Domino feltöltőkártyás előfizetés esetén a korábbi díjakat a következő feltöltésig biztosítjuk. Ennek oka, hogy amennyiben a felek eltérően nem állapodnak meg, az előre fizetett szolgáltatások esetében az előfizetői egyenlegfeltöltés új határozott idejű szerződés ráutaló magatartással történő megkötésének minősül [6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet 15. § (7)].
Amennyiben díjcsomagot vált, az új díjcsomag számlázása a váltáskor hatályos díjszabás szerint történik.
Bízunk abban, hogy válaszunkkal a segítségére lehettünk és a Magyar Telekom szolgáltatásait a jövőben is igénybe veszi.
-
rozsasandor9
tag
Engem meg sem kérdeztek..
-
válasz
dragon1993 #44 üzenetére
Elvileg de, mert aktiválástól számított 90 nap, ha 2 havonta váltogatod, akkor az több mint 90 nap, mert megrendeled 08.01-én pl. majd lemondod 09.30-án 10.01-én megrendeled a másikat, majd lemondod 11.30-án, és 12.01 megrendeled az elsőt újra és itt el is telt 4 hónap, ami több mint 90 nap.
-
htc07
addikt
válasz
dragon1993 #44 üzenetére
nekem még mindig nem jött róla sms, az normális?
magenta, céges flotta
-
válasz
Dark Archon #2 üzenetére
Kb. 50 Ft helyett 33 Ft-ért beszélek, totál hülye vagyok én is, hogy áttértem. Nem mellesleg havi 90 Ft-ért még van is netem, ami messenger-re pl. pont jó.
Aki csak telefonálásra használja, és elég volt a feltöltőkártyás, annak nagyon is jó alternatíva a BlueMobil. -
janeszgol
félisten
válasz
fordfairlane #33 üzenetére
A tévhitekkel ellentétben a voda is emelt. Már a legkisebb előfizuban (Go) is kötelező a minimum E kategória (havi plusz egy ezres, tavaly még ez nem volt), ezzel szemben semmi nem lett olcsóbb. Plusz ugye az automatikus, havi egyszeri 500ft a 150 mega netért (de ez nem rossz, sőt én lehet kérem az 1 gigát egy ezresért módot).
-
Kékes525
félisten
"elfogadták" Pont erre számítottak. Az emberek nem szoktak harcolni az érdekeikért, úgy általában és különösen a magyarok nem.
-
fojuzer
aktív tag
Nos ekkora Blödlit//HazugsáG??//már régen közöltek+3No mindkettö szolgáltatonál sok-sok emberke/Hpmp Sapiens// elöfizetö nem fogadta el,s ÉN sem.Kb majd 1 orát kellett várakozni,mertszla kieggyenlitésnél,valék a legtöbb ügyfél.Igaz hazánkban hazudni nem széyen,mert igen sokan jól megélnek ebböl.Conlusio-Ezek szerint tényleg Gazdag Ország (Hje,buta)9 ügyelekkel teli az Ország??Kérdés fenti Cégek vezetöi,mely Egyetem-Fösulikban tanulgatták az ÁR emelést??
-
madrac
senior tag
Én megtettem az elutasító nyilatkozatot írásban. És mire mentem vele, mennyit spóroltam? Kártyásként a következő feltöltéstől fognak csak élni a 20%-al megemelt mobil internet díjak. Éljen... Ezzel nem azt mondom, hogy hülyeség volt nyilatkozni, csak azt hogy egy nagy szemfényvesztés az egész, és a végén úgyis mi húzzuk a rövidebbet. Ezek a multik úgy is minden áron végigverik a döntést, áremelést. A törvény is egy vicc. Minden feltöltés új szerződéskötésnek minősül, viszont az új ügyfeleknek járó kedvezményeket már nem kapom meg... logikus.. Akár meg is duplázhatnák a díjakat. Aki nem nyilatkozott az is meg is érdemelné, hisz neki nem számít a pénz ezekszerint.
-
Béééla
őstag
Én sem éltem.
A Telenoros számom többet nem töltöm fel.
A Telekomos megy bluemobilra.Tudják már hogy kivel szórakozzanak meg játsszanak.
Mégis hogy a bánatba kerül enyibe?
Szerencsére a telóm inkább a PDA funkciókat látja el, mintsem telefon lenne.
Csak görény dolog hogy az árverseny nálunk kimerül az árak felfele zavarásában. -
sepsi0
őstag
válasz
fordfairlane #33 üzenetére
De, nincs neted, ha elfogyott a keret... nem lassítják, hanem lekapcsolják.
-
fordfairlane
veterán
Jut eszembe, Vodafone még nem lépett semmit?
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
Nem értem én sem az árazásokat.....
Vannak ugye a flották, van amibe, mint kívülálló is beléphetsz.
Nekünk most volt 10 éves a Telenor (Pannon) Tesco dolgozói előfizetésünk. 10 éve kezdtük 10ft/perc + áfa mindenhová 100db sms ingyen, 2800ft havidíj, 2000ft lebeszélhető.... mikor bejött a távközlési adó, akkor a percdíj 8,9ft+áfa lett. Most akartam váltani, mert a cégemnél is van flotta dolgozóknak (Tmobile) 3ft/perc vezetékes, 6ft/perc hálózaton belül, 8ft/perc hálózaton kívül (+áfa) ja és nincs havi előfizetési díj...
Mondom jó ha változtatnak akkor felmondjuk és váltunk.... hát nem változtatnak
Egy hátrány van (nem hátrány), hogy a legdrágábban kapjuk az előfizuhoz a telefonokat, internetet pedig bármelyik csomagot kérhetem a telenornál (2gb+deezer 2500ft)
Ezek után nem értem miért ilyen drágák az előfizuk, mivel a mostani cégem és a Tesco (asszonyé) sem nagy dolgozói létszámú cég...
Szerintem ilyen árakkal kéne kb. dolgozniuk.
Ja és ha felhívom az ügyfélszolgálatot, nem tud belenézni a díjakba, mert az számukra TITKOS!? -
dragon1993
őstag
válasz
Dark Archon #2 üzenetére
Netbankon beadom, hogy T-Mobile és megy rendesen a Blue feltöltés.
Feltöltősként keveset beszélve, FB Messengert használva nincs sokkal jobb alternatíva. -
Sayuar
senior tag
válasz
fordfairlane #27 üzenetére
Warning, IQ is too low...
-
Littoral
aktív tag
"A Telenor és a Telekom ügyfelei állítólag elfogadták az áremeléseket..."
Namost így, ebben a formában ez nem igaz...Mivel elérni nem lehetett őket az inkriminált (ez egy jó szó ide) időszak legelején sem, így visszahívást kértem. Nem hívtak vissza, csak kaptam egy sms-t, hogy értik ők, hogy nem akarom (nem pont így írták), legyen nekem. Valójában nem tiltakozni akartam, hanem egy olyan megoldást _megrendelni_, amihez nem kellett volna semmi engedményt tenniük, mivel az általuk megszabott keretek között zajlott volna a processz. De nem, ők a visszahívás-kérésemet egyből elutasításnak vették.
Igen ám, de az ügyfélszámomhoz két előfizetés tartozik, amiről beszéltem volna velük, ha képesek lettek volna a kapcsolatot kialakítani. Ki lehet találni a sztori végét, mégpedig azt, hogy hány db előfizetésen fogadták el/érvényesítették a tiltakozástMondjuk nem ez lesz a legvége, hanem egyből hatósági ügyintézés, nem nagyon akarom a párbeszédet olyannal, aki arra képtelen. Az eltelt évek alatt tanúsított kedvességüket (más úgy ismeri ezt a kifejezést, hogy "szívatás") valahogy illik viszonozni. Mivel a másik kettő is ugyanez a fillér**szó és tehetségtelen társaság, én azt javaslom, hogy mindenki nevelje a saját ún. "szolgáltatóját".
Ja, és egyszer kaptam tőlük (18 év alatt) 1.000 Ft jóváírást, aminek külön története van, egyszer lehet, hogy megírom... -
fordfairlane
veterán
Mi a gond a buemobilal
Az a baly, hogy a Lidöl. Mi nem lehett nemmérteni? Közzésőalytón nincsjety, békávé vállt! Elfoly a kenyér Lidölbe mész? Jóhogynem A teleorMobba! Okos!
Remélem, ezután már mindenki számára világos. Megyek a Telenorüzletbe zsemléért, és a középső ajtón szállok fel!
-
Sayuar
senior tag
válasz
gyurkikrisz #24 üzenetére
Mindennapi mobilpercünket/smsünket add meg nekünk ma....
Mobiltelefóniát kenyérrel csak balga hasonlít össze... -
ericssonfan2
tag
válasz
gyurkikrisz #24 üzenetére
Eléggé félrement az analógiád...
Helyesen: ha a pék ok nélkül emeli a kenyér árát, akkor átmegyek ahhoz, aki ugyanazt a minőséget adja kb a feléért.
Mert hülye azért nem vagyok...Szívesen.
-
gyurkikrisz
őstag
válasz
ericssonfan2 #1 üzenetére
Ha a kenyér lesz drágább, másnaptól nem eszel?
-
qwertly
addikt
Mi a gond a buemobilal vége a nyárnak cseréljük a t-mobil függő telefonunkat. Mert most a mobil net miatt a gatyám rá megy,plusz a perc díj is jelentősen olcsóbb.Dominot eddig is újságosnál ment a töltés ugyaigy mehet a bluemobil is.
-
DR01DMAN
aktív tag
Igen! És most nyílvánitsuk hősnek a Telenort és a Telekomot. Még a végén az derül ki, hogy ezzel az áremeléssel az előfizetők kedvére tettek...Gratulálok!
-
-
eventus
veterán
válasz
Dark Archon #2 üzenetére
Szeretem mikor előttem szerencsétlenkednek vele.. "mi is a számom.... jajj nem ez.."
-
ericssonfan2
tag
válasz
Dark Archon #17 üzenetére
Kínosan nagy ostobaságokat írsz, de roppant szórakoztató vagy, úgyhogy kérlek folytasd! Méég!
-
bambano
titán
válasz
Dark Archon #17 üzenetére
ezt beszéljük már meg, mert ez engem qva érdekel.
ha trékom mobilról felhívom a trékom mobilos gyerekemet, akkor nettó 30 forintot fizetek percenként.
ha a digi-s voipról hívom a gyerekemet, akkor bruttó 6-ot.ez a hat forint úgy áll össze (most csak közelítőleg, nem teljesen pontosan), hogy kifizetem azokat a költségeket, amivel eljutok a digi központjáig, ott a pbx átrak mobilra, kifizetem annak a szakasznak a költségét, amivel elérem a mobilt, frekvencia használatot, ilyeneket, plusz a digi fedezetét.
Tehát ha 12 forinttal számolnék, akkor elvileg abba bele kellene férnie annak, hogy tré mobilról hívok tré mobilt.
akkor mi a bánatos ló... kerül bruttó 12 forint helyett nettó 30-ba???
-
Nem kapsz olcsóbban semmit, max. ha múlt századi telefonod van, nem használsz netet és olyanok a hívási szokásaid, hogy pont összejön.
Előfizetve meg olcsóbban beszélek hálózaton belül (32Ft), hálózaton kívül meg 36Ft, na bumm. Cserébe van netem és ingyen "5 perc után 0Ft" csomagom fél évig, mert néha megbecsülnek. Ha a Blue-hoz hozzáadod a netet havonta, ugyanott vagy, ahol a part szakad.
Nincsenek ám csodák.
Entryy: egy hasból vett számon és a hír bulvárértékét tekintve teljesen felesleges fennakadni egy pletykán. Kb. ugyanannyira sz*rom le, mint, hogy egy xy csoda felkapott híresség átfestette a haját.
-
Entryy
aktív tag
Inkább akadnátok fenn azon,hogy honnan szedte a kedves újságíró ezt a 100.000 es számot.
Telenor
176 ügyfélpont
Átlag 3 ügyintéző
Átlag 5 ügyfél / óra
Átlag 10 óra nyitva tartás / nap
És ahogy a híradásokat követtem 5 napig tartott a káosz.Ez ~ 132.000 nyilatkozat.
És akkor még ott vannak akik telefonon, e-mailben, webchaten nyilatkoztak és az olyanok is mint én akik egyzserre 4 előfizetésről rendelkeznek.
Jah és ilyenkor a Telekomról, az ottani ügyfélszámról még egy szó sem esett.
Sántít ez a 100.000
-
macman507
aktív tag
Én semmit nem fogadtam el, továbbra is egyoldalú a módosítás és sokan mások sem, maximum csomagot váltottak emberek, mert most ingyenesen lehetett, de mindenhol növeltek valamennyit szóval mindegy igazából.
Az lett volna a nem elfogadás egyébként, hogy lemondják az emberek a Telenor szolgáltatást és nem telefonálnak többé... szóval még jó, hogy "elfogadták" az emberek az áremeléseket.
Elmennek a jó büdös francba! -
tomazin
veterán
válasz
Dark Archon #11 üzenetére
Javíts ki, hogy jól értem-e:
Van egy szolgáltatás, pl. hajvágás. Gizi néni 1000ért ugyanúgy vágja le a hajad, mint Hajas 10eért. De Te inkább Hajashoz mennél, mert Gizi néninek csak egy szakadt kis boltja van, míg Te csak hajszalonba vagy hajlandó elmenni?Nem igazán érzékelem a különbséget, hogy egy viszonteladótól ugyanazt megkapom olcsóbban akkor rosszabbul járok, mintha többet fizetek érte, de legalább annak a cégnek van neve. Ráadásul az ilyen virtuális szolgáltatók kb semmit sem csinálnak, csak eladják a telenor/telekom szolgáltatást. Blue/Mol mobilnál még abban sem vagyok biztos, hogy nem a tele-kom/-nor ügyfélszolgálatát hívod.
-
ericssonfan2
tag
válasz
Dark Archon #11 üzenetére
És ezzel egész pontosan mi a probléma?
Mit is érzékel ebből egy bluemobile-használó?Inkább nem kérek választ...
-
Tombi
őstag
Most érkezett a hír, nem elég az telekom ill. telenor ügyfeleknek felajánlott áremelés, a vásárlói tömeg nyomására a cégnél azonnali hatállyal érvénybe léptették a 100%-os emelést ! Éljen !!! A tömeg enyhült,egy időre !
-
-
kelzsoca
félisten
A következő hírben már azt olvassuk, a Telenor és a Telekom ügyfelei örülnek az áremelésnek.
-
B.i.L
senior tag
Én NEM-et mondtam,meg is látszik az eredményen : 20÷-al fizetek kevesebbet.Nekem mindegy ki a szolgáltató,légyeg a net+hangalap...és ragaszkodok a szerződéshez,mert az támpont szvsz.
-
tomazin
veterán
válasz
Dark Archon #6 üzenetére
amivel az a baj, hogy..?
-
-
Dezsike
tag
Én sem mondtam nemet, de az én tarifám nem emelték. De rajtam amúgyse tudnak nyerészkedni, sőt inkább ráfizetés vagyok nekik, mert fix tarifás korlátlan csomagom van, egyszer majdnem 90ezer forintnyi percet beszéltem le egy átlagos csomag percdíjával számolva, de alig több mint a tizedéért megúsztam
-
tomazin
veterán
válasz
Dark Archon #2 üzenetére
Biztos sokkal jobb trollkodni, mint 30mp-et utánanézni:
"Univerzális egyenlegét kizárólag a www.bluemobile.hu honlapon vagy OTP automatán keresztül töltheti fel, bankkártyás fizetéssel. Az univerzális egyenleg feltöltésnél csak feltöltési bizonylat kerül kiállításra."
innenaz meg miért is kellene, hogy érdekelje, hogy kinek a hálózatát használja?
-
zoli62
addikt
Typisch ungarisch, mondaná a német. Egyrészt nyár van, másrészt az emberek már régen belefáradtak a szolgáltatókkal való folyamatos küzdelemmel, harmadrészt az a módosítást elutasítók miatt kieső évi pár 10 millió Ft nagyságrendű bevételkiesés nem fogja őket földhöz vágni.
-
válasz
ericssonfan2 #1 üzenetére
Biztos sokkal jobb lesz egy közértből vett feltöltögetés, ami meg amúgy a Telekom hálózatát használja...
-
ericssonfan2
tag
Én sem mondtam nemet az áremelésre, viszont beadtam a számhordozási igényemet és holnaptól bluemobile-os vagyok. Viszlát (soha) Telenor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Milyen autót vegyek?
- Valós időben generálhatja a jövőben a GPU a fákat
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- Revolut
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- ÚJ BONTATLAN iPad Air 6 13 méretben iPad Air 13 512GB Wi-Fi+Cellular Azonnal Átvehető DEÁK Térnél.
- MSI Thin A15 B7VF 15.6" FHD IPS Ryzen 7 7735HS RTX 4060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- TUF A17 FA706IU 17.3" FHD IPS Ryzen 7 4800H GTX 1660 Ti 16GB 512GB NVMe gar
- Lenovo Thinkpad X13 Gen4 - AMD R5 7450U/32GB/1TB
- ELADÓ - LENOVO LEGION SLIM 7i 16IAHV - 40GB RAM, 1.5 TB SSD
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- BANKMENTES részletfizetés Acer Nitro 5 AN515-54-77VS
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 9700X Processzor!
- AKCIÓ! Gigabyte B85-HD3 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest