- MG4 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 50 - apám nevében
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
hunluki
senior tag
Sziasztok,
Gearbestről rendeltem én is egyet munkába járó eszköznek, remélem őszre ideér Viszont nemrég fel lett hozva a meddig bírja ha napi szinten használod és töltöd dolog ami miatt picit elkezdtem aggódni (most már hova mondjuk...)
Napi szinten 12-13km oda és ugyanennyi vissza lenne a terv szóval elég rendesen kapná a km-t, kérdés hogy így mennyi idő alatt ölöm meg az akkupakkot? A fent vázolt egy év eléggé lehangoló lenne, aki használja van valami kicsit konkrétabb tapasztalata? YT-on lehet találni 1000km review-t is, ott nem említi hogy baj lenne az aksival, ellenben a rendszeres defektet igen (szintén GB-ről mellérendeltem a lyukas tömör gumit).
A másik dolog ez a tiltás hogy BP V. kerületben tiltásra került a sétálóutcákban... a segway-ekre és boardokra még érthető lenne mert azzal elég komolyakat lehet taknyolni és tényleg bowlingozol az emberekkel ha épp az utadba esnek, na de a roller...
-
kissady
tag
Majd ha kipróbálod, sajnos tényleg lehet veszélyes, mikor 25 km/h sebességgel mész, mert a gyalogos nem fogja hallani, hogy jössz. A lyukacsos tömörgumi jónak tűnik, de sajnos nagyon nehéz feltenni. Én már most megpróbálnám feltenni, mert ha ilyen sokat mész vele, és menet közben kapnál defektet, az eléggé kellemetlen lehet.
Az ész az nem olyan, hogy van, oszt adok... Az vagy van, vagy nincs...
-
hunluki
senior tag
Persze, ilyen szempontból érthető, de ez szerintem a sofőr felelőssége minden esetben. Ha valaki felelőtlenül 25-el csapatja a tömegbe az valóban nem normális, de pl egy 10 km/h szabályozás szerintem reálisabb lenne mint a teljes tiltás. Ha jól tudom kerékpár is hivatalosan csak ennyivel mehet járdán.
Gumival én is így vagyok, kerékpár szaküzletbe tervezem vinni. Sőt, még viszem is telefonon a kis videót ahol látszik hogy hogyan tette rá a bácsi néhány poszttal feljebb. Támpontnak tuti hasznos lehet, legalábbis ártani biztosan nem árt
-
Zoo123
senior tag
Napi szinten 2x13 Km az betyáros! 500 töltési ciklussal (0-100%) érdemes számolni, egy feltöltéssel normál módban 13-18, eco módban 22-30 Km-t tesz meg. Worst case napi 2)(teljes) feltöltéssel kb 1 év, napi 1, 1.5 töltéssel számolva kb 1.5 nagyon maximum 2 év alatt kifekszik az akkumulátor. Az akkupakk ára 200 USD körül van.
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
hunluki
senior tag
Nagyrészt eco-ban használnám (legalábbis ez lenne a racionális), de az út kb 70%-a simakerékpárút, ott azért csak megnézném mit tud és nagyon hamar leszoknék az eco-ról
Viszont belegondolva hogy worst case évente cserélni kell az akkupakkot még mindig féláron járok a BKK bérlethez képest, szóval szépen lassan de biztosan visszahozza majd az árát, ezen felül az időben nem függök a menetrendtől illetve nem nyomorgok buszon/metrón érzés is sokat dob. Nem beszélve a fun faktorról
Akkupakkot honnan érdemes rendelni és kb mennyi idő mire megérkezik kishazánkba? Ezen felül van tuti megbízható üzlet aki tényleg nem kókány módon be is tudja építeni?
[ Szerkesztve ]
-
m4rk.89
aktív tag
Szerintem ha odafigyelsz az akkumlátorra, akkor sokáig kibírja: ne töltsed melegen például és valaki írta, hogy 20% és 80% között érdemes tartani.
Defekt témakörben pedig mindenki másra esküszik, nekem hátulra rakják fel a gearbestes lyukacsos tömör kereket, előre pedig szintén gearbestes külsőt rendeltem, egy elviekben sokkal jobb minőségű belsővel, kap még mellé egy defekt védő szallagot és nyomok bele 50 ml slimeot is, továbbá 4 bar körül fogom tartani. Elviekben ezzel nem lesz több defektem elől...
-
hunluki
senior tag
Köszönöm szépen a tanácsokat, igyekszem megfogadni őket. Szerencsére nagypapám ilyen elektro-kütyü szakértő illetve én is konyítok valamennyit a dologhoz, szóval egy forrasztás pl elengedő kontaktoknál azért minősül majd főellenségnek. Ezen felül a bérlet helyett tervezek majd venni egy 10-es gyűjtőjegyet, aztán ha épp meghalna, vagy rám szakadna az ég durva módon akkor azért legyen fallback plan
Ezen felül első defektig hajtom a gyári gumival, nyomásra figyelek, de utána szerintem megy fel előre/hátulra a lyukas tömör. Néztem én is videókat erről a slime dologról, lehet azzal is futok majd próbaképp egy kört, meglátjuk. Csak érne már ide
-
m4rk.89
aktív tag
Slimeot igaziból csak ajánlani szokták, én is megvettem, de sajnos a "durva" defekten semmit nem segít.
Kommenteket olvasva a dupla tömör kerék elviselhetetlen szerintem, azért próbálom ki azt a kombót, hogy csak hátulra rakom, előre pedig csinálok defekt biztos megoldást.
-
tom956ster
aktív tag
A dupla tömör kivitelhez annyi felhasználói tapasztalat már van 10 km után, hogy bírható. Helyenként valóban ráz mint az áram, de egy príma kerékpárúton valóban jól gurulható. Általános járdákon a keresztbordákat azért meg kell tisztelni, egyéb gond eddig nem volt. Ami nagyon gáz az a kaviccsal szórt burkolat és a nagyon szemcsés aszfalt vagy töredezett beton. Ott annyira ráz az eléje hogy már a látásom is vibrál...
Ellenben a setup nem tűnik rossznak amit élőkre tervezel. Én csak a 4 bár nyomást gondolnám át, az már majd olyan mint én tömörrel. Túl kemény lesz és még inkább hajlamos lesz a lyukadásra, nincs neki elég deformációs lehetőség a nyomás végett. Itt igazából a triál szakágból indulok ki, lehet hogy helytelenül, de én tömlővel sem mentem 2,5 bár felett.3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
m4rk.89
aktív tag
válasz tom956ster #409 üzenetére
Dupla tömört azért nem szeretnék, mert az tudtommal fixen elrontja az akksi összeköttetését.
Kerék nyomással mi a tapasztalat? Tényleg rakjak csak 2,5-bart előre?
-
tom956ster
aktív tag
fixen elrontja az akksi összeköttetését.
ne haragudj, de ezt kifejtenéd? Mit és hol ront el? A 4 bárral fúvott első szerinted mennyivel fog kevésbé rázni? Mennyivel kevésbé rontja el az akku összeköttetését?3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
m4rk.89
aktív tag
válasz tom956ster #412 üzenetére
Fórumozók (ph/fb topic) kommentjeire gondoltam. Pontheggesztve van az akksi és hamar elold szerintük, lehet, hogy a 4 bar ugyan ezt okozza, de ennyi a kb gyári érték.
[ Szerkesztve ]
-
-
m4rk.89
aktív tag
Tapasztaltatok már olyat, hogy össze-vissza írja ki a töltöttséget a roller? Ma mentem vele 77%-on normal módban, mikor megérkeztem (6 km) lement 41%-ra majd 35-re. Visszafele megint mentem 6km-et eco majd normal módban akkor pedig 22% és 17% között mozgott, de mikor pár perc múlva bekapcsoltam lement 4%-ra. Cella Voltos értékeit nem tudom megnézni mert iOS 11.4-en a legfrissebb Mi home és Segway appok nem írják ki a cellánkénti értékeket...
[ Szerkesztve ]
-
MarQs
senior tag
Ömm... ne hari, nem egyértelmű nekem! Hogy kell érteni, hogy "...ne töltsed melegen..."?
Mondjuk, közvetlen használat után? Mikor a használatból fakadóan melegebb az akksi a nyugalmi állapotához képest?Nálam amúgy kb. péntek óta nem csatlakozik a roller a telómhoz - asszem aznap reggel, vagy csüt. este jött egy frissítés a Mi Home-hoz - szal néhány napja absz. nem látom hol tart az akksi töltöttsége.
[ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
-
Koczka
tag
Sziasztok
A Gearbest-től rendelt M365-öt meg szokták vámolni?
Mik a tapasztalatok?
Nem látok már eu expresst -
Jhonny06
veterán
Az eredeti M365-nél a 100kg-os súlyhatárt mennyire kell komolyan venni? Poénból elvittem a barátnőmet vele 2-300 méterre, együtt kb. 140kg vagyunk. Gyengébben ment, de látszólag nem lett baja. Azért nem ismétlem el asszem.
-
MODERÁTOR
válasz Jhonny06 #424 üzenetére
A gyári faq szerint a 100kg egy ajánlott súly, ameddig még jól teljesít a roller, de maximális súlyhatárt nem határozták meg. A Youth verziónál 120kg-ot írnak maximálisra.
Sík terepen nem lehet belőle gond, emelkedőnél szerintem megterhelhető annyira a motor a 140kg-val, hogy károsodást okozzon.Harrrr!!!!
-
Ateszpapa
addikt
Csak azért mert nekem is az volt a baja, igaz én mindkettőt elkövettem.
Még az is lehet, hogy a rázkódástól az akkupakknál levált az egyik pontforrasztás, azt csak vissza kell forrasztani.Ha vállalkozó kedvü vagy, csavarozd le az alját és kukkold meg.
Lehet az is elég egy "reset" neki, ha leveszed az alaplapról a tápot fél percre, majd vissza. -
reewer
aktív tag
válasz Ateszpapa #428 üzenetére
Ma visszakaptuk a hamis roller árát az https://www.ultimate-ebike.com/ - tól. Magyarázták, hogy ők se tudták, meg nemrég vették észre meg ilyenek.... ami persze kamu, mivel csináltak egy prospektust is hozzá, ahol szerepelt a nem hivatalos APP letöltése. Na mind1 túlvagyunk rajta, most vadászok M365-öt.
Aliexpressen láttam most viszonylag jó áron, mit gondoltok erről: 430$ free shipping [link]
Si vis pacem, para bellum.
-
MarQs
senior tag
Szerintem(!) az elektromos rollerek achillesze a rázkódás. Általános tapasztalat, hogy az M365-nél a forrasztások képesek elengedni ha itt-ott gyengébben sikerültek a gyártás során, az ES2-nek pedig - bár nem olyan sokkal - de kisebbek a kerekei, mint az M365-nek, a kisebb kerék pedig (még) jobban rázza a vasat. Ez persze csak egy személyes szempont! Fontold meg jól, hogy mi a fontos neked, aztán hozd meg a legjobb döntést!
[ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
-
MarQs
senior tag
Lenne egy kérdésem azokhoz, akik használnak ilyesmi hézagolót a rollerükhöz...
Mióta használjátok, azóta nem kellett egyel nagyobbra (vaskosabbra) váltani belőle? Ugyanolyan masszívan, lötyögésmentesen tart a zárszerkezet, mint az elején?
[ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
-
m4rk.89
aktív tag
válasz Ateszpapa #436 üzenetére
Xiaomi rollerek M365 M187 Hungary
MarQs: Használom, méghozzá a baromi drágán vett Joe-s fajtát. Valamit csillapít, de a nagyobb nem megy bele. Kormány is lassan szét fog törni mivel gyenge mindkét csavar, az egész roller egy rakás sz*rt sem ér.
-
zarew
senior tag
Azért ez barokkos túlzás. Nekem csak egy szőrös tesa szalag van csillapítónak, és persze rendesen beállítottam a csavarokkal is mert ügye azt is lehet. 500 valahány megtett km ,90 kilós vagyok és volt benne terep is. Semmi hiba.Még egy nyavalyás defekt sem. Ja hogy bennevannak a defektvédő szalagok? Ja hogy érdi földutakon járok vele amik híresen jó minőségüek. Lehet. Persze ha fékezek igyekszem nem a kormányt rángatni...szóval akinek ez a roller szar, az nem tudom mit fog venni, de kiváncsian várom a tippeket!
-
Jhonny06
veterán
Hát nem tudom.. nézem az ES2-t: súlyra ugyanaz, gyorsaság ugyanaz, hatótáv kicsit kisebb. Kinézetre szerintem az M365-öt semmi nem veri, ez max ugyanolyan jól néz ki, bár nekem a keskenysége miatt nem tetszik.
És mindez 2 - 2,5X-es áron. Egyedül a sebesség kijelzése, ami nagyon jó és szerintem bőven ráférhetett volna az M365-re, de amúgy ez brutális ár.
[ Szerkesztve ]
-
Attipatti
tag
válasz Jhonny06 #443 üzenetére
Én is eljátszottam a gondolattal. Papiron nagyon jo az ES2. első hátsó rugózás, kis méret tömör kerekek. Gyárilag 700w teljesítmény.
Aztán a tapasztalatok alapján legalább ugyan annyi gond van vele...
Xiaomibol két nagyságrenddel több fut az utakon mint az es2 ből. Nyilván a harmadik generációs e rollerek már jobbak lesznek. :-)
"Segway ES2 has a lot of issues.
Front Wheel-they don't replace tires but you need to change the whole front wheel including the hub.
Rear Fender-It cannot hold to much tension and will break over and over again even if you replace it.
Front Wheel Alignment-It cannot be fixed and will go back to being misaligned.
Head lights-there will be a time that when your headlight is switched on, it will limit your speed to around 15-16km only even on sports mode and decrease visibility on the display. This will leave you to not using the headlights anymore. this can only be fixed by replacing the control board of the scooter which Segway doesn't have replacement and the only thing they know is to replace it by giving you a new scooter which might be defective in the long run.
External Battery-after few days or months the lights beside it wont work anymore. also, you will hear a rattling sound inside it which is a screw which cannot be fixed and eventually it will just don't work anymore. Segway cannot fix it either.
The screw inside the folding mechanism easy gets loose thread and the rubber thing inside it just falls off. the screws on the scooter just loosens after series of using it." -
Attipatti
tag
Nem azóta vannak az akksi problémáid amióta lecserélted a hátsó gumit tömörre? Mert ezt már irták többen is, hogy az töri a forrasztásokat. Nekem 400 km óta lekopogom nem volt még defektem sem. Pedig van egy szakasz az útvonalamon ahol retek az út. Keresztben végig van törve úgy hogy 10 centi hézag a két bitumenlap között... :-(( az ilyeneket hátsó kerékkel sajnos bekapom én is. Az elsőt még megemelem. De lehet hogy a te akksidat épp valami éjszakai műszakban hajnali fél ötkor forrasztotta jin li akinek már a faxa kivolt az egésszel. :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- ÚJ iPad Smart Keyboard Folio/Air 4,Air5/iPad 11"/EU Német kiosztás/
- Casehouse.hu - Iphone Samsung Xiaomi Apple Watch Airpods tartozékok
- ÚJ ÁR - Samsung Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet gyári tok + 35 W PD power duo töltő (bontatlanok)
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal