- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak a MDB nem támogatása azt jelenti a fejlesztő oldaláról, hogy be kell építeni a Zero Copy-t. Ettől régi APU-k ugyanazt tudják majd, mint az MDB-vel az új APU-k, csak a fejlesztő többet dolgozik. Most ne a Rome 2-ből induljunk ki, ott csak átemelik a kódot a Shogun 2-ből. Más fejlesztő pedig nem jelentette be, hogy érdekelné az MDB. Viszont elvben nincs értelme limitálni a régi APU-kat, mert a felhasználó oldaláról mindegy, hogy MDB vagy Zero Copy, hiszen az eredmény ugyanaz, de a fejlesztőnél nem mindegy, mert a szabványos kód mellé nem kell egy másikat írni.
Az a gond, hogy miért kényszerítenék a fejlesztőket dupla munkára? Lehet, hogy van benne koncepció, csak nem látom. Talán az MDB nem olyan hatékony, mint a Zero Copy a régi APU-kon, de akkor sincs értelme megvágni a támogatást. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha az AMD nem akarna hozzá drivert, akkor nem azt mondanák a CA-nak, hogy csinálja a Rome 2-őt MDB támogatással hanem, hogy használják a Zero Copy-t, amit a Shogun 2-ben is használnak. A CA-nak igazából a Zero Copy átmentése semmi, hiszen már van rá kód, és a Rome 2 ugyanazt a motort használja. Azzal, hogy az MDB mellett áll az AMD nyilván azt jelenti, hogy kínálni akarnak erre támogatást. Az teljesen felesleges, hogy legyen a motorban egy szabványos és egy Zero Copy implementáció, amikor ugyanazt a célt szolgálja mindkettő.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
MDB igen valószínű, hogy lesz, mert a ROME 2 ezt használja, és Win 8.1 alatt ezt az összes AMD APU és az Ivy is ki tudja majd használni, amint lesz rájuk driver. Ezért tudtam beleírni a hírbe, hogy ezek a hardverek támogatják ezt a funkciót, mert megmondták.
Az SB-t fölösleges lenne fikázni a MDB kapcsán, mert nem támogatja maga a hardver, ha kiizzadnak egy drivert, akkor sem fog működni. Rájuk a Wireless Display kapcsán lehet mutogatni, de felesleges, mert az Intel csak beépített drivert kínál majd a Win 8.1-re az SB-hez, szóval nyilvánvaló, hogy a gyári támogatás megszűnésével semmi újítás nem lesz. De ezen semmi meglepő nincs, már évek óta ismert, hogy az Intel 1 évig támogatja a hardvereit, majd 1 év legacy és utána lényegében ennyi. Az SB két éves hardver, szóval annak annyi.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #29 üzenetére
A Vsyncről a fejlesztő gondoskodik nem az OS és a driver. Az újítás, csak több lehetőséget ad a fejlesztők kezébe.
Ha a fejlesztő a natívnál kisebb felbontáson készítteti el a 3D-s program képét, akkor attól a HUD minősége nem változik. Ez eléggé előnyös.
(#30) lenox: Mivel a map default buffert máshogy nem lehet támogatni, így erre mindenképp írni kell egy WDDM 1.3-as drivert. A GCN előtti VGA-k valszeg a végleges drivereknél is maradnak WDDM 1.2-esek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Microsoft nem kényszerítheti a Sony-t, hogy adjon a termékéhez drivert. Szóval ez nem fog működni. A Sony úgy döntött, hogy a gyártók saját gyári támogatását nem kéri, és ezt az Intel, az AMD és az NV is tiszteletben tartja, hiszen számukra a Sony a megrendelő, és nem te vagy jelen esetben a párod.
Az AMD-nél azért van egy kerülőút, mert a driver nem hardlockos, tehát a mobility driverek települnek, ha külön forrásból szerzed be őket. [link] - itt alul ott vannak a mobility driverek. Viszont készülj fel rá, hogy amint telepíted őket, és a Sony supporthoz fordulsz, akkor ők már nem fognak segíteni, mert nem úgy használod a gépet, ahogy ők azt javasolják. De ha szoftveres átváltást használ a gép, akkor működnie kell ezeknek a drivereknek, viszont az Intel driveréből is mindenképp valami 2012 végit kell beszerezni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #21 üzenetére
Az első a debug lehetőségek bővítése. A második az a DX 11.2 GPU overlay funkciójához kapcsolódik. Ehhez kell írni a drivert. Gyakorlatilag azt teszi, hogy ha egy fejlesztő skálázza majd a frame buffert, ahogy a DX11.2 ezt megengedi, akkor a 2D-s interfészeket ezzel nem skálázza az API, hanem azok a natív felbontáson jelennek majd meg.
Az Aggressive V-sync interrupt az eddig is része volt a rendszernek. A fejlesztő írja a DX11 óta a vsync-et, tehát a Win nem engedi meg a kényszerítést. Ahhoz, hogy ez jól működő legyen különböző funkciók is részei a DX-nek, lást az említett. Ezt optimalizálták.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD - garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest