Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csabroncka

    addikt

    válasz Kassadin #86 üzenetére

    Egyet azért fontosnak tartok! Én megértem, hogy szerelvényen futáspróbát kell csinálni, de mi tart majd szeptemberig az Alstomok-kal a jó ég tudja. Addig ne adja az ég, hogy legyen olyan metrótűz vagy baj, ahol emberek is megsérülnének!

    Nem normálisak! A tűzzel játszanak.
    Elfuserált egy ország vagyunk mi, és mint mindenünk a BKV ezt tökéletesen mintázza.

  • szab.tam

    nagyúr

    válasz Kassadin #86 üzenetére

    leszögezem: nincs bkv-s a családban.... :N :D

    én pl. totál meg vagyok elégedve a bkv-val. 9800 ft-ért korlátlanul elvisz mindenhova, akárhány utazás benne van az árban, döntően kb. 25-50 perces tervezett útjaim vannak, és mindehová 5 perces tűréshatárral, kiszámolhatóan odaérek.
    amióta ne járok autóval, (qvázi már nincs is), azóta sokkal nyugodtabb ember vagyok, elkésni sem szoktam, és nem kerül havi (mindenestől) 50-100k-ba az autókázás...

    unalmas sikk lett szídni a bkv-t. olyan sas kabarés....
    az igaz, hogy érdemes a metrón az első vagy az utolsó kocsiban utazni, ha kigyullad, legyen menekülő út. és mivel az alagút lejt a déli irányába, a füst fölfelé száll, így az örs irányába közlekedve hátul, a déli felé elöl kell felszállni... :U :D
    habár az állomások okozta kémény is beleszól a gravitációba. erre nem gondoltam

    különben pedig annyit ülök a gép előtt, (itthon csak azt csinálom, hacsak nem nb, vga vagy cpu hűtőket faragok), hogy kifejezetten üdítő a metrózás netmentesen.

    és amíg adatforgalmi korlátokat állítanak a mobilneten, addig az "eszméleteln sebesség"-nek (by ürgolyhók), nem sok értelmét látom...

    egyébként lehet már skype hívást voda mobilweben kezdeményezni, vagy még tiltva van?

    szerk:
    rájöttem, miért jó ez a szélessáv odalent: jól lehet majd felküldeni a strem-et, amikor égnek majd bent az emberek. tuti lesz olyan fészbúk, dzsátubéj függő kocka, aki nem menekülni próbál, hanem inkább közvetít....

Új hozzászólás Aktív témák