- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 8300 mAh, maradhat?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
H.Istvan25 #80 üzenetére
De ezt jelen topikban senki nem vitatta, legalábbis a kolléga, akit ok nélkül támadják, biztos nem.
-
t3tv3s
tag
válasz
H.Istvan25 #69 üzenetére
Elhiszem. Kijelzőt nálunk is cseréltek. Bíztak benne, hogy megoldja az antenna problémát ami kimerítette a móka kategóriát de lelkük rajta...
Nekünk 3. szerviz óta már szoftver is szarakszik, 5 perc után olyan a telefon, mintha navigáltál volna rajta. SOT leesett kb 1:30ra, szervízek előtt legalább üzemidőre nem lehetett panasz, mert egyáltalán nem fáradt el az akksi. Gyakran tök spontán lefagy 3-5 percre és semmire nem reagál. Időzónát random állítgatja. Ritkán volt olyan nap, hogy nem kellett visszaállítani. Beszélgetés közben is gebasz van, mert néha 4-6mp-re eltűnik akivel beszélsz. Ha hallod akkor olyan hangokat hallasz, mint amikor a "Jelek" című filmben befogják a földönkívüliek kommunikációját a bébiőrzővel.
Szomszédom P10 most megy másodjára szervízbe, bár nem tudom a pontos problémáját különösebben az a készülék már nem érdekelt elég a miénkkel törődni. A történetben az a legjobb, hogy a szerviz hol elismeri a hibát, hol nem látja. Semmi következetesség nincs az elvégzett munkájukban és jelentésekben így teljesen hiteltelenné vállnak. Egyébként az is abszurd, hogy egy tejesen más színű, típusú készüléket akartak átvettetni, ahogy lentebb írtam. Bosszantó, hogy készülék leadás előtt minden esetben jegyzőkönyvet kell készíttetni különben az embert pofátlanul átvágnák.
Kívánom, hogy legyél mázlista és ne legyen garival bajod, különben nem tartana sokáig a nagy szerelem.ui: vicces is lenne ha prémium telefonjukat ami 200k-ba kerül ne javítanák sárgulás miatt..
-
Juhaszatti
addikt
válasz
H.Istvan25 #69 üzenetére
A P8 egy 2 éves telefon. Meglátjuk hogy mi lesz az eljárás a Mate 9-el jövő év végén.
Vagy hát ne lássuk meg, ne legyen baja, de érted. -
t3tv3s
tag
válasz
H.Istvan25 #28 üzenetére
Papíron valóban jól néz ki a Huawei garanciája csak a gyakorlatban nem sokra mész vele. Mi P8-cal február óta szenvedünk. Most küldtük vissza 6-ra szervizbe(utolsó alkalom - ismerve őket nem változik semmi tehát valahogy visszavásárolhatjuk ezt a készüléket). Így utólag azt mondom akkor jártunk volna legjobban ha az első szerviz után átvettük volna a fehér p8 lite-t amit kiküldtek fekete p8 helyett..
-
Kornel
veterán
válasz
H.Istvan25 #57 üzenetére
Honor 8
-
Kornel
veterán
válasz
H.Istvan25 #32 üzenetére
Rendben, de gyártási hibából eredő festék pergés legyen már garanciális probléma.
Szerintük nem az. -
Kornel
veterán
válasz
H.Istvan25 #28 üzenetére
Ez túlzás, ismerős tudna róla mesélni, hogy hajtották el egy Honor-al
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kompakt vízhűtés
- localhost: Radírgumi hatás [Törölt topicok emlékhelye]
- Parfüm topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Futás, futópályák
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 7 5800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest