- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- A kompaktok között a Honor8 Mini lehet a király
Új hozzászólás Aktív témák
-
t3tv3s
tag
válasz
H.Istvan25 #69 üzenetére
Elhiszem. Kijelzőt nálunk is cseréltek. Bíztak benne, hogy megoldja az antenna problémát ami kimerítette a móka kategóriát de lelkük rajta...
Nekünk 3. szerviz óta már szoftver is szarakszik, 5 perc után olyan a telefon, mintha navigáltál volna rajta. SOT leesett kb 1:30ra, szervízek előtt legalább üzemidőre nem lehetett panasz, mert egyáltalán nem fáradt el az akksi. Gyakran tök spontán lefagy 3-5 percre és semmire nem reagál. Időzónát random állítgatja. Ritkán volt olyan nap, hogy nem kellett visszaállítani. Beszélgetés közben is gebasz van, mert néha 4-6mp-re eltűnik akivel beszélsz. Ha hallod akkor olyan hangokat hallasz, mint amikor a "Jelek" című filmben befogják a földönkívüliek kommunikációját a bébiőrzővel.
Szomszédom P10 most megy másodjára szervízbe, bár nem tudom a pontos problémáját különösebben az a készülék már nem érdekelt elég a miénkkel törődni. A történetben az a legjobb, hogy a szerviz hol elismeri a hibát, hol nem látja. Semmi következetesség nincs az elvégzett munkájukban és jelentésekben így teljesen hiteltelenné vállnak. Egyébként az is abszurd, hogy egy tejesen más színű, típusú készüléket akartak átvettetni, ahogy lentebb írtam. Bosszantó, hogy készülék leadás előtt minden esetben jegyzőkönyvet kell készíttetni különben az embert pofátlanul átvágnák.
Kívánom, hogy legyél mázlista és ne legyen garival bajod, különben nem tartana sokáig a nagy szerelem.ui: vicces is lenne ha prémium telefonjukat ami 200k-ba kerül ne javítanák sárgulás miatt..
-
t3tv3s
tag
válasz
H.Istvan25 #28 üzenetére
Papíron valóban jól néz ki a Huawei garanciája csak a gyakorlatban nem sokra mész vele. Mi P8-cal február óta szenvedünk. Most küldtük vissza 6-ra szervizbe(utolsó alkalom - ismerve őket nem változik semmi tehát valahogy visszavásárolhatjuk ezt a készüléket). Így utólag azt mondom akkor jártunk volna legjobban ha az első szerviz után átvettük volna a fehér p8 lite-t amit kiküldtek fekete p8 helyett..
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Csere-Beszámítás! Akciós Gamer PC! R5 5500 / GTX 1070Ti Rog Strix / 32GB D4 / 500GB SSD
- ÁLTALÁNOS IGAZGATÓHELYETTES tábla
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest