Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz Integrale #3 üzenetére

    Alaprecept az itt leledző cikkíróktól, hogy a HTC-t szidjuk Sampont istenítjük, pedig lassan javíthatatlan, vállalhatatlan ropitelefonokat gyárt, teljesen átvette a rágott alma üzleti modelljét. Térerő problémák, méregdrága, gagyi minőségű kiegészítők, stb. Sajnos vagy szerencsére HTC-ék mindig szerettek újítani, csak az utóbbi időben ha kitaláltak valamit, akkor az, mint minden gyártónál egyébként elsőre sután sikerült, aztán az új feature-t utána mindig más vitte sikerre. Mínusz 2000 telefonfejlesztő mérnök minden cégen meglátszana, de HTC nélkül ma nem tudnánk mi az az Android, stb. sorolhatnánk. Lásd optikai képstabilizátor, dual kamera, ujlenyomat olvasó, boomsound stereo hangszórok, kíváló hangrendszer, minőségi füles, virtuális gombok, stb. De persze a gombos viccet nem lehet viszont a kigyulladó Sampon note akkukat el lehet felejteni. Csakhogy ez egyik egy max. kényelmetlen, megszokást igénylő adottság, ettől még kiváló telefon lehet, míg a másik egy komoly vagyoni kárt vagy sérülést okozni képes amatőr surmóság és egy méregdrága, kockázatos, használhatatlan tárgy. Ez egy elég lényeges különbség a két gyártó filozófiája között. Egyik egy egyre jobb telefont szeretne gyártani, míg a másik megelégszik, csak egy annak látszó tárggyal. Az ördög mindig a részletekben lakozik. Csillivilli oled beégő kijelző, zavaró PWM vibrálás, védhetetlen lekerekített képernyő, roncsolás nélkül javíthatatlan konstrukció, stb. Röhej, hogy az ilyen geekeknek szánt új modellek korában U11+ és One M8 kék telefonomat még mindig újnak nézik, mert úgy is néznek ki. Szilikon tok és üvegfólia és a htc még 5 év múlva is telefon.Na és hívott már vissza készüléket valaha? Asszem nem pedig elég sok típust gyártott eddigi pályafutása során. Köszönöm több kérdésem nincs.

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz CptAdamica #9 üzenetére

    A telefon egyéni ízlés kérdése. Kinek mi a fontos. Hosszú távú megbízható működés és minőség vagy az, hogy lehetőleg 2 éven belül cseréljen, mert a hardver kuka, a frissítés szándékosan lassítja a vasat, vegyél újat paraszt ez ilyen, stb. Igen a frissítéssel a HTC hibázott, de tegyük hozzá, hogy nem egy expanziós fázisban lévő cégről beszélünk, hanem egy nehézségekkel küzdőről. Metségükre legyen mondva, hogy egytlen EU vagy USA piacra szánt készülék sem hibásodott meg. A frissítést mindig először a hátországban Taiwanon tesztelik pont ezért, hogy az ilyen hibák ne okozzanok olyan globális problémát mint a Sampon estén. Ha jól emlékszem ott biztosítós ügyek is voltak, telefonnak látszó tárgytól leégő autók, lakások, stb. HTC hibája, hogy nehezen ismerte fel, hogy az okoskészülék az már nem kizárólag a képzett műszaki értelmiség által választott opció, hanem a sok aluliskolázott néptömegeknek és geekeknek szóló parasztvakítást kell gyártani, mert azt lehet nagy tömegben eladni, illetve saját gyártás (processzor, kijelző, memóriamodul) nélkül nehéz versenyben maradni. Nyilvánvalóan az a gyártó, aki a qualcommtól és egyéb gyártóktól kénytelen minden alkatrészt megvenni, az hátrányba kerül ahhoz képest aki házon belül gyártat. Ezen kívül a komponensek ára a világon mindenhol rendelési mennyiség függő. Tehát nem mindegy, hogy 2 millió vagy 200 millió készülékhez veszek alkatrészt. HTC egymagában nem volt képes megugrani a saját komponens gyártás költségeit, Goglinak van erre pénze és csak idő kérdése, hogy minkor kezd el saját processzort, stb. gyártatni az átvett 2000 mérnökkel és szabadalmi jogokkal.

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz Tsebacsi #17 üzenetére

    Súlyos tévedés. A htc eltűnése nem aggaszt. Egy dolog lehet aggasztó a telefonok piacán, ha mindenki elmegy a rágott alma által kitalált üzleti modell felé, mert akkor recept szerint mindenki túlárazott, rövid élettartamra tervezett, geekeknek szánt haszontalan hülyeségekkel telepakolt (animált xar, stb.), sérülékeny nem vagy igen drágán szervizelehető telefonokat tud csak vásárolni. Ha eltűnnek olyan kisebb gyártók, mint a sony, htc, nokia, blackberry motorola, akkor a piac belterjessé válik, kevésbé jelennek meg új irányok, kitörési ötletek, innovatív fejlesztések, szűkül a verseny. Választhatsz a rágott alma a sampon vagy a keredkedelmi háborúba keveredett hüvely újabb processzorral, egyre nagyobb kijelzővel ám üzemidő szempontból semmmilyen előrelépest nem jelentő tepsijét veszed. Magyarul az ios-hez szokottak a rágott alma újabb termékét veszik az androidhoz szokottak meg a samponét vagy hüvelyét. Meg lehet nézni a szolgáltatói kínálatot ez a 3 szereplő van és kész. Ja van még szolgáltatói kínálaton kívül sziamiau meg árban oneplus/képességekben oneminus, vivo, asus, zte de ezek is többnyire a fentit igyekeznek majd másolni.

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz Integrale #18 üzenetére

    +1
    Hozzáteszem az előző károgónak, hogy semmilyen készülékért sem vagyok hajlandó kifizetni a bevető árat, pedig megtehetném. De nem veszek telefont 300k-ért, de még 200-ért sem, mert felesleges, mivel az értékvesztés azonnali és tetemes. Abban a pillanatban elavulttá válik, ahogy az ember megveszi. Tehát használtan szoktam telefont venni, de csak bizonyos márkát merek nyugodt szívvel megvenni, nos a htc ilyen volt, azzal meg lehet jelenni, teszi amit kell és működik. Persze nem a magyar piacon kutyás Feri gsm meg hasonló kóklerektől. Ha akkut kell cserélni nem vészes az ára és az általam ismert szervizes mókus meg tudja csinálni. De ezt mindenki maga dönti el, hogy felül a fogyasztói társadalom vonatára és a fogyassz, fogyassz jegyében veszi akár hitelre az újabb és újabb tepsiket avagy tudatos vásárló akar lenni. Hiszen ez egy használati tárgy, amit idővel cserélni kell nem több.

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz Noukoum #21 üzenetére

    Nos akkor ne vegyétek, senki sem tart pisztolyt a fejetekhez. Ha rám hallgat mindenki azt vesz amit akar. Mivel én használtan veszek, így sampon, hüvely kilőve. Meg láttam a kolléga szenvedését iphone után az új lekerekített szélű samponnal. Két héten belül kijelzőtörés, hivatalos szerviz, utána nem csörgött mert valamit elb@asztak. Engem kért meg, hogy hívjam már fel az 5 éves szutyok M8-ról, hogy csörög -e az új teló. Aztán nagy nehezen talált rá megfelelő minőségű védőfóliát. Szóval nem kell ez nekem, attól még más nyugodtan szophat vele, nekem az nem fáj.

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz Noukoum #24 üzenetére

    Mi van? Gyártsak saját telefont, meg gyűjtögessek rőzsét és bogyót az erdőben? Őőőőő, akkor minek is telefon? Azért talán ne menjünk vissza a pattintott kőkorszakba nem? Bármily hihetetlen a tudatos vásárló nem azt jelenti, hogy nem vesz semmit, hanem csak nem ül fel a minden évben új kocsi, teló, laptop, lakás stb. vonatra. Ja és az órám is egy ősrégi hp-01 1978-ból, de mielőtt fikázod nézdd meg az értékét. Vehetsz belőle pár tucat évente eldobható okosórát.. Érdekes azok csak vesztenek az értékükből, ez meg nem. Na de ez hobby, egyéni ízlés, stb. kérdése.

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz Noukoum #28 üzenetére

    Powered by gogli kereső, akkor bevágom ide neked:

    "Mi a tudatos vásárlás, ki a tudatos vásárló?
    Erre a kérdésre a klasszikus fogyasztóvédelemnek is megvan a maga válasza, amelyet azonban mi hiányosnak, egyoldalúnak érzünk. Kicsit sarkítva: a klasszikus fogyasztóvédelem szerint tudatos vásárló az, aki nem hagyja, hogy átverjék. Aki tisztában van fogyasztói jogaival, és él is velük. Aki tájékozódik az árakról, a termékek minőségéről, a kapcsolódó szolgáltatásokról, és a legjobb ajánlatot választja ki.
    Mindez valóban fontos. Mi azonban azt gondoljuk, hogy a tudatos vásárlás ma többet kell, hogy jelentsen annál, hogy képviseljük és érvényesítjük saját jogainkat és érdekeinket. Fontos, hogy etikailag és környezetileg is tudatosak legyünk, ami azt jelenti, hogy saját magunkon túl másokra is tekintettel vagyunk. Ezek a mások lehetnek ma élő emberek, vagy a jövőben megszületendő gyermekeink, unokáink, vagy nem emberi létezők: állatok, növények, sőt, ökológiai rendszerek. Mi, tudatos vásárlók tehát olyan fogyasztói döntéseket próbálunk hozni, amelyekkel nem csak mi járunk jól, hanem – fogalmazzunk egyszerűen – a világ is. Döntéseink alapvető értékeket tükröznek: hitünket az igazságosságban, a méltányosságban, az ökológiai felelősségben."

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz mjani1172 #29 üzenetére

    Felgyulladt sampon telefonok füstjét, az ugyanis nem jövedéki adóköteles termék.

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz Noukoum #28 üzenetére

    Számomra az alábbi, hivatalos definíción kívül azt jelenti, hogy nem veszek sok-sok gagyi minőségű terméket gyakran, hanem jó minőségű tartós terméket, de azt akkor amikor valóban szükségem van rá. M8 bármennyire is tetszik és semmi baja, létezik rá pite is pedig adroid 4.4.2-vel dobták dobták piacra, ma is megnézik főleg ebben a ritka kék színben, de menthetetlenül elavult kész, marad második telefon. Viszont az újabb üveg telefonoktól nagyon idegenkedtem. M8 sokszor leesett, de tok, fólia megvédi, semmi karc rajta, ha leveszem a tokot egy gyakorlatilag új készülék. Viszont az üveg telefonok nyilván sérülékenyebbek, nagy ormótlan tepsik. Hosszasan gondolkodtam, mit vegyek, megnéztem a szolgáltatói kínálatot, semmi értelmeset nem találtam. M8 után számomra fontos a jó hang, minőségi stereo hangzás, megbízhatóság és legalább a szokásos leejtéseket kibíró konstrukció. Sport közben is használom zenehallgatásra ezért bírnia kell a strapát és ne legyen sokol rádió hangja. Csupa drága, sérülékeny tepsit láttam magam előtt. Aztán olvastam teszteket az U11+ról végülis pozitív dolgokat írogattak jó kamera, jó hang, nagy kijelző, persze a tepsi méret zavart, meg, hogy nem fém, a fényerőt most hagyjuk, mert a tesztben ugyebár ki kellett volna kapcsolni az enrgiatakarékos módot, mert az leveszi a fényerőt és a SOC órajelét. Ha én vakegér napszemcsiben látom, akkor mindenki más is látja. Szóval használt htc u11+ lett az ebayről. Nem bántam meg, nagyon minőségi teló, jó üzemidővel és hanggal, kiváló minőségű kiegészítőkkel, kijelző nem fog beégni, végülis előlapot teliben védő edzett üveggel + szilikon tokkal esésektől jól védhető. A hozzádott füles kb. egy kategóriába esik a sony mdr-xb70-emmel, ami nekem bőven eléd, de ez alá nem megyek. Az én használatommal az akku simán bírja a két napot, a QC 3.0 töltővel pedig villámgyorsan tölthető, ujlenyomat olvasó gyors és pontos. Sense felület pedig gyors, megszokott, szinte szűz drioid kinézetű.

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz Noukoum #36 üzenetére

    Ha a cikk majd arról szól, hogy kijött a frissítás x gyártó y készülékére hurrá de jó és nem jön a hogyan keressünk a kákán is csomót vagy a pozítív hírben hogyan találjunk valami negatívot akkor biztos más lesz egyszer.. Olyan ez mint az rtl híradó "katasztrófahíradó" eleje, meghalt, megölték, ellopták, stb. aztán kitisztul és talán jönnek valós iformációk is.

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz prolad #40 üzenetére

    Jól emlékszel volt ilyen, de a cég már jóval kisebb fejlesztő csapattal dolgozik mint korábban és gondolom az erőforráskat is meg kell osztani a telefonok és más termékek között. Meg van a Blockchain alapu exodus I modelljuk is, ami szintén felemészt fejlesztői kapacitást. Egyébként minden gyártó késett már sokat. Sony, LG, Samsung, Moto gyakorlatilag mindenkinek volt már modellje, amire sokat késett a frissítés vagy elbaltázták elsőre. Bár amennyire temetik már sok éve a gyártót igazából örülni kell neki, hogy kijött.

Új hozzászólás Aktív témák