Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hohoo

    senior tag

    válasz rpgops #39 üzenetére

    már megint ez a kerek perec kijelentés hogy ezt ez nem hajtja ki meg limitálja.
    70%-ban a játék milyenségétől függ hogy mennyi cpu-t/gpu igényel a kirajzoláshoz a maradék 30%-on osztozik a gpu a cpu-val.

    pl egy arma2-nél kb nem találsz olyan procit ami 1 csúcsgpu-t nem limitálna, viszont egy csőefps-nél meg pont fordítva lesz, szinte egy 2 magos régi proci is elég lesz mert úgy is a gpu-t zabálja szét.
    Ez főleg attól függ hány tárgyat látsz egyszerre általában a játékban. Több tárgy több cpu. Kevesebb, de durvább modellű tárgy kevesebb cpu több gpu. Ez a directx 10.1+-nál kicsit változhat, HA azt teljes mértékig rendesen használja a játék, és jól is programozták, de a dx9-ről "okosított" motorok meg soha nem ilyenek.

  • vanye

    senior tag

    válasz rpgops #39 üzenetére

    Az ilyesfajta extremitások mindig is lenyűgöztek. Mondok egy példát. Bár tisztában vagyok vele, hogy egyesek millió körüli bicikliket hajtanak, nekem a mai napig megfelel egy, a kilencvenes évek elejéről származó monti-vázra és Shimano SIS-váltórendszere épülő bringa. S nem azért, mert igénytelen lennék, hanem mert az még anyagból van. Szóval nekem az i7-es mellett elért processzorlimit igencsak egzotikus valami. Elképzelni el tudom, de meghatni már nem tud e probléma.
    A hozzászólásod második felét pedig egyszerűen nem sikerült dekódolnom.

Új hozzászólás Aktív témák