- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Ezzel egyet tudok érteni. Ugyan mitől kevésbé veszélyes az autó érintőképernyős szarait nyomkodni, mint egy telefonét? Mindkettő pontosan azonos módon vonja el a figyelmet a vezetéstől. Simán betiltanám. Ott van egy csomó jó példa ami kiválóan működik, mint pl. a BMW iDrive. Eleve oda tették a faék egyszerűen használható vezérlőt, ahol egyébként is lóg az ember keze a könyöklő miatt. Sehol nem kell kotorászni, és mivel fizikai egységről van szó, oda sem kell nézni, sőt, a "hülye" németeknek még annyi esze is volt, hogy minden egyes gomb más alakú, tehát könnyen kitapogatható és megjegyezhető, hogy melyik, mire való. Ehhez képest alig használ valaki ilyet, mindenki a baromi veszélyes és autóba egyáltalán nem való érintőképernyőt erőlteti. Tisztelet az igen kevés kivételnek.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Kadee
friss újonc
Ha ültél volna valaha rendesen ilyen autóban, akkor nem beszélnél ekkora balgaságokat. Egyrészt a hangerő minden Peugeotban vezérelhető a kormányról vagy hagyományos potméterrel is. Talán pont az érintőképernyőről nem. Másrészt minden újabb Peugeotban van, vagy az érintőképernyő szélén vagy alatta néhány külön funkciógomb, ami direkt a legfontosabb funkciókat teszi ki a képernyőre: klíma, zene, telefon, navi, stb. Tehát nem kell sehol keresgélni, ott a direkt gomb. A másik része, hogy a kormányról a rádió és a telefon legfontosabb funkciói vezérelhetők, így ehhez nem kell a képernyő, ott nyugodtan kint lehet hagyni a klíma kezelőfelületét, ahol a kb. 5x5 cm-es ikonokkal nem egy nagy kihívás a hőmérséklet vagy szellőzés átállítása, akár menet közben sem. Mindez majdnem szemmagasságbam, tehát még le sem kell igazán pillantanu. Ennyit erről, ha kérdésed van inkább szólj vagy nézz meg egy ilyen kocsit élőben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Politika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vallás
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- OLED TV topic
- További aktív témák...