- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
Nyilván módosítani kell több mindent, már csak Kepler-Maxwell-Pascal miatt (is) de a céljuk a lehető legkevesebb munkaóra és pénz beleölése a PC portba. Ezen segít nekik a két új API. Ha ezzel jobb portok lesznek PC-re, akkor legyen, de én nem vagyok meggyőződve arról, hogy ez a jó irány. Ez csak a studióknak meg a fejlesztőknek kedvez inkább, a felhasználó talán több jól futtatható játékot kap, de ezeket régen is össze tudták hozni, csak akarni kell.
djculture: Kedvencem amikor PC-n is találkozni a "Press Start to continue..." felirattal.
Azt még controller sincs bedugva.
-
Csaber
senior tag
A dice A BF1-be épített fps mérője is addig hajlandó működni amíg meg nem hal az ember , azután újra be kell írni konzolba a parancsot .Dx 12-be multiba használni meg nem kell .Eddig felhasználó szempontjából a dx12 egyetlen látható pozítívuma csak a hardvergyártók bevételénél jelentkezik annyit hozott el hogy, 16 GB ram kell a gépbe na meg i7-es proci .
-
Tehát az, amit elmondtak a DX12 előnyeivel kapcsolatban, az a gyakorlatban megfelelő hardver mellett érvényesül csak, azaz jelen pillanatban csak a GCN-re igaz (ezen belül is GCN2+).
Piros pont a kiegészítésért.
Most például leírod ezt, de az AotS teszteken kívül mi támasztja alá?
Én továbbra is a laikus szemével nézve azt látom, hogy az egyorrú felhasználó megnézni a teszteket, elolvassa a fórumokat, és mindenhol azt láthatja, hogy a DX12 egy hulladék, a játékok stabilabbak és gyorsabbak DX11 alatt.
-
A próféciákból eddig csak az érkezést láttuk, az előnyök még mindig csak a tele padláson vannak. Persze, elméletben már azok is léteznek, de biztos van húsz fejlesztő és harmincöt szakértő, aki kockás füzetben le tudja vezetni. Az egyik felélnek nem kell dolgozni, csak kiadni egy ugyanolyan szart, mint eddig, és mondhatja, hogy jó az, mindenki bolond és ő helikopter. A másik fele pedig élvezi, hogy van kockás füzete.
-
Ha jól értem tehát a neves HW oldalak jelentős része hibás mérési metódust használ, és ez egy picit sem zavar egyetlen szereplőt se? Se a tesztereket, se a HW vendorokat, se fejlesztőket, se senkit?!
Szerk. @#26: No és az AMD, nVidia, Microsoft illetve a játékfejlesztők nem lennének érdekeltek abban, hogy verjék az asztalt, hogy srácok, a DX12 értékek valójában hamisak, ha nincs built-in benchmark?
Mert nekem laikusként csak az rémlik, hogy pl. a Tomb Raider második részében volt beépített teszt, és ott sem láttunk nagy változást, sőt, általában rosszabb volt a DX12 eredmény. Akkor az volt a magyarázat, hogy gáz volt a Tomb Raider DX12 módja...
-
Ez szépen hangzik, de a felhasználók megint csak a problémákkal szembesülnek. Miközben teljesítmény terén megint nem sokat látunk. Szóval szinte akármerre nézünk azt látjuk, hogy a DX12 konkrétan nem azt nyújtja, amit beígértek...
@Z_A_P: Sehol, az a lenyeg a jovore nezve, hogy a programok sokkal jobban kihasznaljak a HW-t.
Ezt hallgatjuk több, mint egy éve. Egy-két, játéktechnikai szempontból nem túl ütős példát leszámítva (AotS) viszont azt látjuk általában, hogy a DX12-nek semmi haszna a DX11-hez képest...
Ahol meg lassabb lett DX12? Hat ott majd megtanulnak progamozni. Talan. Egyszer.
Szóval a DICE majd egyszer megtanul programozni?
A cel legalabb az, amit lattunk az AMD-nel Vulkan/OpenGL kapcsan DOOM-ban. Ha ez megoldhato, akkor talan megsem a low-level API-k a hibasak?
A Doom egy ritka példa, de megjegyezném, hogy ott nem DX12-ről van szó. Lehet, hogy a Vulkan alkalmasabb lenne valójában low-level API-nak, mint a DX12, csak hát a konzol-éra és az M$ miatt a DX12 "kötelező" választás lett?
@Pug: A DICE véletlenül nem ért el szép eredményeket a BF4 Mantle API-s patchal? Ott sem eleve low-level API-ra írták a motort, és mégis...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 11
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- Samsung Flip 2.0 PRO 65" WM65R + Connectivity tray + Gurulós állvány
- KIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest